prycha i kicha,ledwo jedzie |
Autor |
Wiadomość |
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 16:29 prycha i kicha,ledwo jedzie
|
|
|
Mój oczaty zaczyna mi świrować,wymieniłem sondę lambdę-objawy z tematu znikneły na uwaga-jeden dzień.Później przedrutowałem go na cewkę z escorta-uspokoił się na trzy dni.Fakt że teraz na zimnym ładniej pali i nie gaśnie po wrzuceniu Drive ale to mała radość bo pod większym obciążeniem(tj.mocniejszym wciśnięciu pedału gazu) zaczyna prychać i kichać zarówno na PB jak i LPG,momentami chodzi na trzy cylindry jak dam mu do podłogi(ale tylko na LPG w tym przypadku). Przewody i cewka są ok, nie zaglądałem tylko do świec,są założone MC i mają 20tys nalatane na LPG więc uznałem że to nie wina świec. Poza tym wszystkie inne systemy i osprzęt w aucie sprawują się bez zarzutu(poza zadrutowaną klimą). Co sadzicie o tych objawach? Wiązka silnika zdechła? |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 16:39
|
|
|
Objawy wskazuja własnie na świece.... |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 18:01
|
|
|
w takim razie aby wyeliminować tą możliwość zajrzę do świec jutro,najbardziej mnie ciekawi że trzy dni było wszystko cacy a teraz znowu lipa... |
|
|
|
|
JORZO
Auto: Scorpio '93 2.0 DOHC,MSB,sedan+LPG+szpera
Pomógł: 6 razy Wiek: 55 Dołączył: 21 Kwi 2011 Skąd: Krosno
|
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 21:27
|
|
|
A wtryskiwacze jak się maja? |
_________________ Nie mam już białego Scorka...... heh.... Ten to był fajny Gość. |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 21:40
|
|
|
Te świeczki MC to raczej słaby wybór |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |7 Gru 2013|, 2013 13:40
|
|
|
JORZO, podłączany był pod interfejs LPG i wtryski gazowe są cacy, co do benzynowych-nie wiem. lukas2 miałem założone ngk platinum czy cos takiego,jak je wymieniałem na MC to jeszcze nagaru na nich nie było a różnica była odczuwalna,oczywiście na plus MC. Pogoda fatalna ale jakoś mnie korci żeby pójść i pomarznąć przy tej wymianie świec...
[ Dodano: |10 Gru 2013|, 2013 16:16 ]
a więc wymieniłem świece z założonych MC na jakieś NGK R niebieskie stanu i przebiegu nieznanego które walały mi się po garażu no i... wszystkie objawy minęły co wprowadziło mnie w stan osłupienia,nie pomyślałbym nigdy że to mogą świece niedomagać więc trzypion miałeś rację a więc dzięki Chciałem zapytać o taką sprawę-gdy wykręcałem świece to ta na trzecim cylindrze była tak luźna że gdyby nie to że siedzi tak głęboko to wykręciłbym ją palcami,czy to mogło mieć wpływ na to że tak prychał i wogóle co opisałem w pierwszym poście??Bo ogólnie 20tys km na świece MC to raczej nieduży przebieg... Poza tym jakie świece proponujecie zamiast MC?? Bo te które założyłem pewniakami nie są |
|
|
|
|
wieloryb
KR 501 HU
Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2009 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 16:26
|
|
|
Ja w swoim jeszcze 2.0 16v założyłem MC, ale bardzo szybko padły - nie wiem czy z 10 tys. przepracowały. Potem VIK zaczął zajmować się moim samochodem i zawsze zakłada jakieś NGK. Z tego co pamiętam, to jakieś tanie, czyli nie droższe jak 15 zł. O ile MC miały niekiedy pękniętą porcelankę, to NGK nigdy. Poza tym, ta platyna, to chyba nie wiele daje. |
_________________ Pozdrawiam,
wieloryb
KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 16:38
|
|
|
w moim poprzednim mkIII 2.0 16V na Platynach MC zrobiłem 70tys km benzyna/gaz bez zaglądania do nich i nigdy problemów nie miałem,pewnie wytrzymały by jeszcze więcej ale z racji dzwona już się tego nie dało sprawdzić. Jeśli chodzi o NGK to zawsze podchodziłem do nich sceptycznie aczkolwiek oczaty teraz cyka na nich lepiej niż na MC... |
|
|
|
|
PiotrekGran
730 563 952
Auto: 3x24v
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lut 2012 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 16:41
|
|
|
NGK V line 12 Po 9-11zł sztuka zależnie od sklepu, problemów zero, a w MC też dwa razy zdarzyła mi się pęknięta porcelanka. |
_________________ Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 16:46
|
|
|
faktycznie cena wygórowana nie jest,aczkolwiek nie tylko na cenę patrzę,Piotrek dzięki za opinię może faktycznie się skuszę na te NGK |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 16:52
|
|
|
A ja mam bardzo dobre doświadczenia ze świecami Brisk. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 17:01
|
|
|
Adam ja właśnie mam odwrotnie,miałem Briski w poldoroverze 1.4 16V,kupione u dystrybutora i dobrane z katalogu firmowego,sprawowały się nijak,po 100km wymieniłem je,producent nie uznał reklamacjii,po takich akcjach jestem bardzo sceptyczny |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |11 Gru 2013|, 2013 08:29
|
|
|
Jedno auto jeździ dobrze na boschach, inne na ngk, trzecie na iskrach. Tak jest i tyle. Nie ma się co doszukiwać zawiłości i kosmicznych technologii. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |11 Gru 2013|, 2013 08:35
|
|
|
konrad85 napisał/a: | więc trzypion miałeś rację a więc dzięki |
to teraz klik na POMOGL |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |11 Gru 2013|, 2013 08:46
|
|
|
konrad85 napisał/a: | Chciałem zapytać o taką sprawę-gdy wykręcałem świece to ta na trzecim cylindrze była tak luźna że gdyby nie to że siedzi tak głęboko to wykręciłbym ją palcami,czy to mogło mieć wpływ na to że tak prychał i wogóle co opisałem w pierwszym poście?? |
No wiesz, kompresji w tym cylindrze to raczej nie za wiele było |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
|