$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - prycha i kicha,ledwo jedzie
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
prycha i kicha,ledwo jedzie
Autor Wiadomość
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 16:29   prycha i kicha,ledwo jedzie

Mój oczaty zaczyna mi świrować,wymieniłem sondę lambdę-objawy z tematu znikneły na uwaga-jeden dzień.Później przedrutowałem go na cewkę z escorta-uspokoił się na trzy dni.Fakt że teraz na zimnym ładniej pali i nie gaśnie po wrzuceniu Drive ale to mała radość bo pod większym obciążeniem(tj.mocniejszym wciśnięciu pedału gazu) zaczyna prychać i kichać zarówno na PB jak i LPG,momentami chodzi na trzy cylindry jak dam mu do podłogi(ale tylko na LPG w tym przypadku). Przewody i cewka są ok, nie zaglądałem tylko do świec,są założone MC i mają 20tys nalatane na LPG więc uznałem że to nie wina świec. Poza tym wszystkie inne systemy i osprzęt w aucie sprawują się bez zarzutu(poza zadrutowaną klimą). Co sadzicie o tych objawach? Wiązka silnika zdechła?
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 16:39   

Objawy wskazuja własnie na świece....
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 18:01   

w takim razie aby wyeliminować tą możliwość zajrzę do świec jutro,najbardziej mnie ciekawi że trzy dni było wszystko cacy a teraz znowu lipa...
 
 
JORZO 



Auto: Scorpio '93 2.0 DOHC,MSB,sedan+LPG+szpera
Pomógł: 6 razy
Wiek: 55
Dołączył: 21 Kwi 2011
Skąd: Krosno
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 21:27   

A wtryskiwacze jak się maja?
_________________
Nie mam już białego Scorka...... heh.... Ten to był fajny Gość.
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 21:40   

Te świeczki MC to raczej słaby wybór ;-)
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |7 Gru 2013|, 2013 13:40   

JORZO, podłączany był pod interfejs LPG i wtryski gazowe są cacy, co do benzynowych-nie wiem. lukas2 miałem założone ngk platinum czy cos takiego,jak je wymieniałem na MC to jeszcze nagaru na nich nie było a różnica była odczuwalna,oczywiście na plus MC. Pogoda fatalna ale jakoś mnie korci żeby pójść i pomarznąć przy tej wymianie świec...

[ Dodano: |10 Gru 2013|, 2013 16:16 ]
a więc wymieniłem świece z założonych MC na jakieś NGK R niebieskie stanu i przebiegu nieznanego które walały mi się po garażu no i... wszystkie objawy minęły co wprowadziło mnie w stan osłupienia,nie pomyślałbym nigdy że to mogą świece niedomagać więc trzypion miałeś rację a więc dzięki ;) Chciałem zapytać o taką sprawę-gdy wykręcałem świece to ta na trzecim cylindrze była tak luźna że gdyby nie to że siedzi tak głęboko to wykręciłbym ją palcami,czy to mogło mieć wpływ na to że tak prychał i wogóle co opisałem w pierwszym poście??Bo ogólnie 20tys km na świece MC to raczej nieduży przebieg... Poza tym jakie świece proponujecie zamiast MC?? Bo te które założyłem pewniakami nie są
 
 
wieloryb 
KR 501 HU



Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 16:26   

Ja w swoim jeszcze 2.0 16v założyłem MC, ale bardzo szybko padły - nie wiem czy z 10 tys. przepracowały. Potem VIK zaczął zajmować się moim samochodem i zawsze zakłada jakieś NGK. Z tego co pamiętam, to jakieś tanie, czyli nie droższe jak 15 zł. O ile MC miały niekiedy pękniętą porcelankę, to NGK nigdy. Poza tym, ta platyna, to chyba nie wiele daje.
_________________
Pozdrawiam,
wieloryb :)

KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary
 
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 16:38   

w moim poprzednim mkIII 2.0 16V na Platynach MC zrobiłem 70tys km benzyna/gaz bez zaglądania do nich i nigdy problemów nie miałem,pewnie wytrzymały by jeszcze więcej ale z racji dzwona już się tego nie dało sprawdzić. Jeśli chodzi o NGK to zawsze podchodziłem do nich sceptycznie aczkolwiek oczaty teraz cyka na nich lepiej niż na MC...
 
 
PiotrekGran 
730 563 952


Auto: 3x24v
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Radomsko
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 16:41   

NGK V line 12 Po 9-11zł sztuka zależnie od sklepu, problemów zero, a w MC też dwa razy zdarzyła mi się pęknięta porcelanka.
_________________
Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy :-)
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 16:46   

faktycznie cena wygórowana nie jest,aczkolwiek nie tylko na cenę patrzę,Piotrek dzięki za opinię ;) może faktycznie się skuszę na te NGK
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 16:52   

A ja mam bardzo dobre doświadczenia ze świecami Brisk.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |10 Gru 2013|, 2013 17:01   

Adam ja właśnie mam odwrotnie,miałem Briski w poldoroverze 1.4 16V,kupione u dystrybutora i dobrane z katalogu firmowego,sprawowały się nijak,po 100km wymieniłem je,producent nie uznał reklamacjii,po takich akcjach jestem bardzo sceptyczny
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |11 Gru 2013|, 2013 08:29   

Jedno auto jeździ dobrze na boschach, inne na ngk, trzecie na iskrach. Tak jest i tyle. Nie ma się co doszukiwać zawiłości i kosmicznych technologii.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |11 Gru 2013|, 2013 08:35   

konrad85 napisał/a:
więc trzypion miałeś rację a więc dzięki


to teraz klik na POMOGL :)
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |11 Gru 2013|, 2013 08:46   

konrad85 napisał/a:
Chciałem zapytać o taką sprawę-gdy wykręcałem świece to ta na trzecim cylindrze była tak luźna że gdyby nie to że siedzi tak głęboko to wykręciłbym ją palcami,czy to mogło mieć wpływ na to że tak prychał i wogóle co opisałem w pierwszym poście??


No wiesz, kompresji w tym cylindrze to raczej nie za wiele było ;)
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group