$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - jaka instalacja do 2.3 16v?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jaka instalacja do 2.3 16v?
Autor Wiadomość
jaawor 



Auto: '96 2.3 sedan, manual + LPG
Dołączył: 14 Maj 2012
Skąd: Wrocław
Wysłany: |3 Paź 2013|, 2013 12:41   jaka instalacja do 2.3 16v?

Jak w temacie, planuje założyć nową instalacje gazową (sekwencje) do Scorpio 2.3 16v, chciałem poradzić się Was jakiej firmy instalację wybrać? Może znacie jakiś warsztat we Wrocławiu lub okolicach gdzie zrobiliby to porządnie?
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |3 Paź 2013|, 2013 13:16   

V-Gaz Paweł Rząca
ul.Polna 12
51-361 Wilczyce koło Wrocławia
tel. 509633733

będziesz zadowolony
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaawor 



Auto: '96 2.3 sedan, manual + LPG
Dołączył: 14 Maj 2012
Skąd: Wrocław
Wysłany: |3 Paź 2013|, 2013 14:46   

Dzięki za namiar na gazownika.
Interesuje mnie jeszcze co założyć? BRC, stag, czy jeszcze coś innego? Jakie wtryskiwacze, parownik? Tak żeby pracowało to dobrze, nie mieć z tym problemów.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |3 Paź 2013|, 2013 14:55   

Paweł Ci doradzi odpowiedni zestaw - zdaj się na jego sugestie, zapewne zaproponuje LPGTecha i wtryski Hana lub Barracuda.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |3 Paź 2013|, 2013 21:14   

hana ma fochy na zimnym ;)
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Maross 



Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lis 2010
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: |3 Paź 2013|, 2013 23:43   

Struna napisał/a:
V-Gaz Paweł Rząca
ul.Polna 12
51-361 Wilczyce koło Wrocławia
tel. 509633733

Jurek a zajmą się V Gen (LPI) ?
Tego namiiaru nie znałem ,chyba się zadzwoni tam...
_________________
Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 06:27   

Umawialem tu auto niedawno i czas oczekiwania to prawie 2 miesiące :)
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 10:02   

no niestety - to jak z dobrym blacharzem czy lakiernikiem, zazwyczaj ma cały plac aut i długie terminy bo robi dobrze.
Maross napisał/a:
Jurek a zajmą się V Gen (LPI) ?
chyba nie, ale nie mam pewności. Najlepiej zadzwonić i zapytać.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 11:11   

Braciszkowi ostatnio tam założyli w mondeo 1.8 i tyle co zajrzałem pod maskę to piękna robota.
Wkretki zaraz koło wtryskiwaczy benzynowych,wężyki równe i krótkie.
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |4 Paź 2013|, 2013 11:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |5 Paź 2013|, 2013 10:56   

ja mam TECH-a założonego w grudniu zeszłego roku,wtryskiwacze OLMV niebieskie i spisuje się to dobrze, myślę że wtryski Barracudy to nie do 2.3-są dobre do aut o większej mocy,są droższe w kupnie i regeneracji-to moje zdanie
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 08:01   

Właśnie do 2.3 są dobre. 2.3 to silnik który ma najwięcej koni z cylindra w gamie silników Scorpio.
Co do regeneracji to barracuda jest nieregenerowalna, tak jak hana czy keihin. Stąd ich precyzja.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 08:47   

Struna napisał/a:
Właśnie do 2.3 są dobre. 2.3 to silnik który ma najwięcej koni z cylindra w gamie silników Scorpio.

Do tego ma dużą rozpiętość czasów wtrysku, od niecałych 3 ms do 18 czy 19 ms.
W związku z powyższym wymaga dość szybkich i precyzyjnych wtrysków i stabilnego ciśnieniowo reduktora.
Kumpel miał w takim 2.3 czerwone valteki i słabszego zavolaka.
Niby jeździło, podbierając Pb, ale dopiero po zmianie na magicjety i golda zaczęło śmigać :-d .
W paru takich regulowałem instalkę, w paru przerabiałem.
Z tego co zaobserowałem ten silnik potrafi ciśnieniowo "zabić" silvera (240KM) scorpiona ST (230KM), zavoli n czy s (180KM). Według mnie dopiero coś z wydajnością golda (300KM?) spokojnie daje radę.
Ale każdy zrobi jak chce :-d .
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 09:53   

Gaiger napisał/a:
silvera (240KM)
bo silver realnie się montuje do max 160 koni
Gaiger napisał/a:
coś z wydajnością golda (300KM?)
a gold realnie to tak z 240 koni
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |7 Paź 2013|, 2013 09:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 11:01   

Struna, ja o tym wiem ale większość ludzi patrzy na to co podaje producent.
A jak mnie pamięć nie myli to jakoś tak podają.
A potem jęki że gaz to do kuchenek :690:
Moja oba mają IG1 MM M&C i dopiero na nich mam stabilne ciśnienie.
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |7 Paź 2013|, 2013 11:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 12:00   

ja w kosie też miałem ig1 - seryjny klękał bardziej niż silver, dopiero po modzie M&C zaczął się zachowywać jak przystało.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group