|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Jak zdjąć drzwi MK I? |
Autor |
Wiadomość |
yasiuuu
Auto: 1990, 2.4, MSB, sedan
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lip 2010 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Sie 2013|, 2013 11:03 Jak zdjąć drzwi MK I?
|
|
|
Cześć,
pomóżcie proszę!
Jak zdemontować drzwi (prawy przód) w MK I?
Odkręciłem 2 torxy od ogranicznika otwarcia.
Odkręciłem 2 nakrętki 10mm na zawiasach - bolce (gwinty) od tych nakrętek chodzą w maire luźno. Ale nie jestem w stanie drzwi oddzielić od zawiasu! Podnosze, siłuje się i nic... |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |24 Sie 2013|, 2013 11:13
|
|
|
lewarka nie masz i deski którą się podstawia pod drzwi z dołu |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
yasiuuu
Auto: 1990, 2.4, MSB, sedan
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lip 2010 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Sie 2013|, 2013 11:28
|
|
|
lipa, już mi lewarek drzwi pogiął. A drzwi ani rusz. Płynnie chodzą na zawiasie - ale cos je klinuje góra-dół... Da się jakoś wyjąć te gwinty w zawiasach? |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Sie 2013|, 2013 11:34
|
|
|
A sprubuj tylko poluzowac te srubki z nakretkami, ale nakretek nie odkrecaj i wtedy musza zejsc. |
|
|
|
|
Julek
510 571 845
Auto: '91 2,9 LSD,
Pomógł: 32 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |24 Sie 2013|, 2013 11:35
|
|
|
zdarzyło mi się tak parę razy, wsadzałem gruby płaski śrubokręt w zawiasy i podważałem
oprócz tego trochę coli, albo wd-40 w zawiasy i musi zejść, |
_________________ Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje... |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |24 Sie 2013|, 2013 11:42
|
|
|
jakbyś podstawił deskę to by nic się nie stało
|
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
yasiuuu
Auto: 1990, 2.4, MSB, sedan
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lip 2010 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Sie 2013|, 2013 11:42
|
|
|
Eh, tak źle i tak niedobrze. A kąt otwarcia drzwi ma znaczenie?
Z poluzowanymi nakrętkami czy ze zdjętymi całkowicie na jedno wychodzi - bo gwint i tak jest luźny...
Zaleje to porządnie wd40 - zobaczymy co i jak.
[ Dodano: |24 Sie 2013|, 2013 11:43 ]
Pepi - miałem deske - tylko dół drzwi mam już tak zeżarty, ze się zapadła... |
Ostatnio zmieniony przez yasiuuu |24 Sie 2013|, 2013 11:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Sie 2013|, 2013 11:47
|
|
|
musza byc otwarte na maksa |
|
|
|
|
Julek
510 571 845
Auto: '91 2,9 LSD,
Pomógł: 32 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |24 Sie 2013|, 2013 13:35
|
|
|
dokładnie - muszą być maksymalnie otwarte, ja takie uparte otwierałem nawet bardziej niż maks kilka razy i zawsze schodziły
tylko z czuciem, żeby nie pogiąć zawiasów |
_________________ Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje... |
|
|
|
|
yasiuuu
Auto: 1990, 2.4, MSB, sedan
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lip 2010 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Sie 2013|, 2013 09:23
|
|
|
Po walce udało się zdjąć - dolny bolec/zawias był zapieczony w drzwiach - a powinien być w uchwycie idącym z karoserii. W efekcie musiałem wyjąć drzwi razem z tym bolcem - i potem go wybić. Drzwi na szczęście szły na złom, i założyłem "nowe", niezeżarte;-)
7h zajęła mi cała operacja - w tym przełożenie zamka, wkładki i mechanizmu szyby (z korby na elektrykę). Nie wiem jakim cudem wszystko działa...
Dzięki! |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |25 Sie 2013|, 2013 11:02
|
|
|
Pewnie takim cudem, że masz wersję GL , a może CL-ki mają z przodu gotowe wyprowadzenia, bo czemu by miały ich nie mieć. Z tyłu już jest rozróżnienie w wiązkach.
Co do drzwi to trzeba było dłużej je namaczać wudą, naftą i co tam miałeś pod ręką. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |