|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
obroty w V6 i nowy stożek... |
Autor |
Wiadomość |
Rafał [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Lip 2004|, 2004 22:04 obroty w V6 i nowy stożek...
|
|
|
..założyłem stożek do V6 cosworth '94, powiem wam że wrażenia nawet niezłe...silnik jak się wkręca na obroty miło basowo brzmi no i poza tym sam nie wiem czy na tych wyższych obratavh ciągnie bardziej czy nie, no ale tak czy siak jest założony i nawet się przydała oryginalna pokrywa do filtra powietrza jako osłona od kolektora i ciepłego powietrza. Tyle że dalej mam ten problem o którym pisałem wczesniej o lekkim falowaniu, niekiedy obrotów... jak z tym falowaniem czy ktos miał juz takie doswiadczenia z nimi? bo jeden mowi ze to potencjometr przepustnicy a inny ze cos z powietrzem i sam juz nie wiem..... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |29 Lip 2004|, 2004 09:37
|
|
|
Bo może być kilka przyczyn, a możesz fotkę walnać jak ten stożek Ci założono ?? Bardzo ciekaw jestem, czy ktoś spartolił i założył ot tak sobie czy też wedle wszelkich prawideł i obliczeń. Jeżeli ot tak to nie spodziewaj się za wiele a nawet licz się ze zwiększonym spalaniem i strzałami z gazu - o ile używasz gaz. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |29 Lip 2004|, 2004 13:12
|
|
|
falowanie to albo regulator wolnych obrotow (zwany silnikiem krokowym) albo potencjometr przepustniecy albo reduktor LPG (jesli problem na LPG jest tylko) albo suma tych 3 lewe powietrze skutkuje tylko nierowna praca silnika |
|
|
|
|
Rafał [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Sie 2004|, 2004 21:13 stożek...
|
|
|
...jeśli chodzi o te obroty to potencjometr mam juz za soba bo sprawdzałem juz 3 sztuki i to samo, poza tym silniczek krokowy też był sprawdzany i dlatego już nie mam pojęcia co to może być....aha nie używam gazu także ten problem nie dot.
natomiast sprawa stożka; zrobie fotke i podeśle a do jego montażu wykorzystaliśmy oryginalną obudowe filtra tzn. została wyprofilowana i obcięta do potrzeb stożka co miało na uwadze osłonięcie go od ciepłego powietrza z kolektora znajdującego się poniżej ... a do tego oryginalna obudowa filtra posiada nawiew powietrza doprowadzany z dołu także powinni być ok. Jak na razie żadnych strat nie zauwazyłem nawet w spalaniu chociaz on i tak dużo pali:) także można sie pogubić.... a ładnie się wkręca powyżej 4000 tys. obr. i miło brzmi.... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |