$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Zaczynam przygode z gazem
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaczynam przygode z gazem
Autor Wiadomość
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |6 Paź 2013|, 2013 20:09   

slawektg, zimny rozruch z benzyny robisz?
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 07:03   

Jak drugi raz (powiedzmy po 5 min pracy) zgasisz i odpalisz to też nie bangla?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 13:33   

Obstawiam, że się zakleja któryś elektrozawór. Albo przełącznik LPG. Jaki masz??
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 13:35   

też bym się skłaniał ku temu, ewentualnie cewka na elektrozaworze puchnie od ciepła i póki chodzi to trzyma tłoczek a po ponownym starcie już nie daje rady.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 13:46   

Otóż to. W chwili gdy nie chce ruszyć, podaj + i - na krótko do któregokolwiek EZ i spróbuj odpalić.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 18:57   

trzeba tłoczek wywalić na zobaczenie
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 19:16   

No! i o to chodzilo!Was zawsze tak trzeba szturchac?Polukam jutro te zawory.Viku,centralka Bingo M?taki fajans generalnie.Czy w tym bagnie naprawde musi byc tyle zaworow?Jeden na butli,drugi z filtrem przed reduktorem i jeszcze na reduktorze?Aha ten na reduktorze ma tak mocno luzna cewke.To normalne?
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 19:36   

Normalne. Wywal trzewia z tego el-z co jest na filtrze i/lub na reduktorze, i jesteś w domu(w aucie).
W jakim bagnie, toż to jedna z prostszych i lepszych instalacji, sprawdź co boli i po temacie. Pewnie się naprawa zamknie kwotą 50zł.

Ale ze co szturchać? Pierwszej odpowiedzi udzieliłem po przeczytaniu wątku, ze wskazówkami od razu :) A więc? :)
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |7 Paź 2013|, 2013 19:40, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 07:19   

Tylko zawór na butli zakrec zanim zaczniesz grzebać.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 08:19   

VIK napisał/a:
Pierwszej odpowiedzi udzieliłem po przeczytaniu wątku

Pierwszej (ze wskazaniem na elektrozawory) to ja udzieliłem :P ;)
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
Ostatnio zmieniony przez Larix |8 Paź 2013|, 2013 08:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 13:42   

Oczywiście, ja tego nie kwestionuję :)
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 13:50   

:6:57:
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 20:26   

Zawory sprawne.Niestety.Zeby byc w zgodzie z wlasnym sumieniem jutro wymieniam kopulke i palec.Nie wymieniane od nowosci.Moze sa na swiecie rzeczy ktore sie fizjologom nie snily....
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 21:06   

kup 5 litrów paliwa i zapalniczkę
a dalej już wiesz
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 22:39   

Przyjrzyj się świecom, cewce WN, itd.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group