$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Zaczynam przygode z gazem
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaczynam przygode z gazem
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |11 Lip 2013|, 2013 23:01   

Emulator miałeś, ma to swoje plusy dodatnie i ujemne.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |11 Lip 2013|, 2013 23:23   

Co Ty powiesz.....no to wszystko jasne
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Lip 2013|, 2013 20:14   

Plus jest taki że Ci niedokladnosci w dawkowaniu gazu nie rozwalaja adaptacji kompa beny, minus taki ze nawet jak jedziesz na zaworach to możesz o tym nie wiedzieć.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |12 Lip 2013|, 2013 22:10   

bo ma być wtrysk a nie naginanie rzeczywistości ;)
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |19 Sie 2013|, 2013 18:28   

Zeby nie bylo,ze nic sie nie dzieje,to problemow ciag dalszy.Auto zaczelo kaprysic.To znaczy zaczął szarpac.Najdziwniejsze jest to,ze co jakis czas.Szarpanie ma charakter raczej przerw w doplywie paliwa,ale moze to zludzenie.Tak czy inaczej kopulka jest w stanie zlym,kable oryginalne jeszcze,swiece nowe.Nie zmienia to faktu,ze szarpanie zanika tak samo jak sie pojawia.Jade sobie w trasie,zaczyna szarpac.Jade dalej i po np.5ciu minutach przestaje.Interwal bywa rozny.Bez roznicy jaka pogoda,ile gazu w zbiorniku itp.Czy moze byc za to odpowiedzialny jakis filtr,czy cos takiego?moze zawor w butli?Mam problemy z tankowaniem czasami.Nalewacz podpina pistolet i w 10 minut nalewa 5 litrow do pustego zbiornika.Albo nalewa 15 litrow i dystrybutor sie zatrzymuje,a wskaznik na butli pokazuje polowe.Nie wiem juz o co kaman.Na benzynie w zasadzie zawsze mi szarpal,wiec nie odpowiem na pytanie czy na benie tez.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |19 Sie 2013|, 2013 21:01   

slawektg napisał/a:
Na benzynie w zasadzie zawsze mi szarpal,

Hej Sławek. Moze być, że ci wtryski benzyny leją, albo inną drogą benia jest zapodawana na lewo. Może być też lewe powietrze.
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |30 Wrz 2013|, 2013 20:47   

Sprawa beny wykluczona.Odpialem wszystkie wtryski i dalej szarpie.Co prawda byl pewien progres jak kupilem nowe kable.Bylo ok.-przez 3 tygodnie.Koszmar powrocil......
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
bogdan99 



Auto: Sierra mk2 BOA 4x4, Sierra mk1 XXXX?
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |1 Paź 2013|, 2013 20:37   

A ile jeździłeś na odpiętych, bo ciśnienie z listwy tak szybko nie schodzi. ;)
Jeszcze regulator ciśnienia może puszczać bene w kolektor...
_________________
Ford Sierra mk2 92" BOA + Holset HX40 + LPG RWD POWER!
Ford Sierra mk2 92" Turbogruzeł 2,3T 250Km 430Nm
I inni...
Ostatnio zmieniony przez bogdan99 |1 Paź 2013|, 2013 20:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |1 Paź 2013|, 2013 20:53   

A przycinający się elektrozawór albo centralka LPG ?
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |1 Paź 2013|, 2013 20:57   

To wlasnie podejrzewam.Dziwny jest tez fakt,ze odpale rano auto,jade sobie,przelaczy sie na gaz i popylam bez problemowo 10,20min godzine-obojetnie.Nic nie szarpie.Zatrzymam sie,wylacze silnik na pare minut,odpale i dupa.Szarpie.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |1 Paź 2013|, 2013 23:55   

slawektg napisał/a:
To wlasnie podejrzewam.


Problemy z masą elektrozaworów ? Przeczyść wszystkie połączenia elektryczne.
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |6 Paź 2013|, 2013 11:22   

Zawory dzialaja bez problemu.Pomozcie,doradzcie,bo juz mnie trafia.....Co moze powodowac,ze rozgrzewany od zimnego dziala caly czas dobrze,a po wylaczeniu i wlaczeniu juz nie?czy cos z parownikiem badz inne badziewia moga to powodowac?czy ewidentnie to wina instalacji-osprzetu samochodu???? :/
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |6 Paź 2013|, 2013 11:31   

slawektg napisał/a:
.Co prawda byl pewien progres jak kupilem nowe kable.Bylo ok.-przez 3 tygodnie.Koszmar powrocil......

Sławek, może trzeba iść tym tropem - może podczas wymiany kabli WN ruszyłeś czymś i się "samo naprawiło" ?
Jakaś wtyczka, wiązka, masa...
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |6 Paź 2013|, 2013 15:58   

To nie to...Wszystko dzieje sie przewidywalnie i zgodnie z prawidlowoscia:nie gasze-jade.Zgasze-nie ma jazdy.Co do cholery moze miec wplyw na prace Blosowej instalacji po ponownym uruchomieniu silnika?komputer silnika?modul zaplonu?Bo przeciez nie sam blos czy parownik.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |6 Paź 2013|, 2013 19:40   

blos się nie zacina ?
lewego powietrza też nie ma przed blosem ?
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group