Zaczynam przygode z gazem |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Lip 2013|, 2013 23:01
|
|
|
Emulator miałeś, ma to swoje plusy dodatnie i ujemne. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |11 Lip 2013|, 2013 23:23
|
|
|
Co Ty powiesz.....no to wszystko jasne |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |12 Lip 2013|, 2013 20:14
|
|
|
Plus jest taki że Ci niedokladnosci w dawkowaniu gazu nie rozwalaja adaptacji kompa beny, minus taki ze nawet jak jedziesz na zaworach to możesz o tym nie wiedzieć. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |12 Lip 2013|, 2013 22:10
|
|
|
bo ma być wtrysk a nie naginanie rzeczywistości |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |19 Sie 2013|, 2013 18:28
|
|
|
Zeby nie bylo,ze nic sie nie dzieje,to problemow ciag dalszy.Auto zaczelo kaprysic.To znaczy zaczął szarpac.Najdziwniejsze jest to,ze co jakis czas.Szarpanie ma charakter raczej przerw w doplywie paliwa,ale moze to zludzenie.Tak czy inaczej kopulka jest w stanie zlym,kable oryginalne jeszcze,swiece nowe.Nie zmienia to faktu,ze szarpanie zanika tak samo jak sie pojawia.Jade sobie w trasie,zaczyna szarpac.Jade dalej i po np.5ciu minutach przestaje.Interwal bywa rozny.Bez roznicy jaka pogoda,ile gazu w zbiorniku itp.Czy moze byc za to odpowiedzialny jakis filtr,czy cos takiego?moze zawor w butli?Mam problemy z tankowaniem czasami.Nalewacz podpina pistolet i w 10 minut nalewa 5 litrow do pustego zbiornika.Albo nalewa 15 litrow i dystrybutor sie zatrzymuje,a wskaznik na butli pokazuje polowe.Nie wiem juz o co kaman.Na benzynie w zasadzie zawsze mi szarpal,wiec nie odpowiem na pytanie czy na benie tez. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |19 Sie 2013|, 2013 21:01
|
|
|
slawektg napisał/a: | Na benzynie w zasadzie zawsze mi szarpal, |
Hej Sławek. Moze być, że ci wtryski benzyny leją, albo inną drogą benia jest zapodawana na lewo. Może być też lewe powietrze. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |30 Wrz 2013|, 2013 20:47
|
|
|
Sprawa beny wykluczona.Odpialem wszystkie wtryski i dalej szarpie.Co prawda byl pewien progres jak kupilem nowe kable.Bylo ok.-przez 3 tygodnie.Koszmar powrocil...... |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
bogdan99
Auto: Sierra mk2 BOA 4x4, Sierra mk1 XXXX?
Wiek: 33 Dołączył: 27 Sie 2009 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: |1 Paź 2013|, 2013 20:37
|
|
|
A ile jeździłeś na odpiętych, bo ciśnienie z listwy tak szybko nie schodzi.
Jeszcze regulator ciśnienia może puszczać bene w kolektor... |
_________________ Ford Sierra mk2 92" BOA + Holset HX40 + LPG RWD POWER!
Ford Sierra mk2 92" Turbogruzeł 2,3T 250Km 430Nm
I inni... |
Ostatnio zmieniony przez bogdan99 |1 Paź 2013|, 2013 20:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |1 Paź 2013|, 2013 20:53
|
|
|
A przycinający się elektrozawór albo centralka LPG ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |1 Paź 2013|, 2013 20:57
|
|
|
To wlasnie podejrzewam.Dziwny jest tez fakt,ze odpale rano auto,jade sobie,przelaczy sie na gaz i popylam bez problemowo 10,20min godzine-obojetnie.Nic nie szarpie.Zatrzymam sie,wylacze silnik na pare minut,odpale i dupa.Szarpie. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |1 Paź 2013|, 2013 23:55
|
|
|
slawektg napisał/a: | To wlasnie podejrzewam. |
Problemy z masą elektrozaworów ? Przeczyść wszystkie połączenia elektryczne. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |6 Paź 2013|, 2013 11:22
|
|
|
Zawory dzialaja bez problemu.Pomozcie,doradzcie,bo juz mnie trafia.....Co moze powodowac,ze rozgrzewany od zimnego dziala caly czas dobrze,a po wylaczeniu i wlaczeniu juz nie?czy cos z parownikiem badz inne badziewia moga to powodowac?czy ewidentnie to wina instalacji-osprzetu samochodu???? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |6 Paź 2013|, 2013 11:31
|
|
|
slawektg napisał/a: | .Co prawda byl pewien progres jak kupilem nowe kable.Bylo ok.-przez 3 tygodnie.Koszmar powrocil...... |
Sławek, może trzeba iść tym tropem - może podczas wymiany kabli WN ruszyłeś czymś i się "samo naprawiło" ?
Jakaś wtyczka, wiązka, masa... |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |6 Paź 2013|, 2013 15:58
|
|
|
To nie to...Wszystko dzieje sie przewidywalnie i zgodnie z prawidlowoscia:nie gasze-jade.Zgasze-nie ma jazdy.Co do cholery moze miec wplyw na prace Blosowej instalacji po ponownym uruchomieniu silnika?komputer silnika?modul zaplonu?Bo przeciez nie sam blos czy parownik. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |6 Paź 2013|, 2013 19:40
|
|
|
blos się nie zacina ?
lewego powietrza też nie ma przed blosem ? |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
|