Zaczynam przygode z gazem |
Autor |
Wiadomość |
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |18 Cze 2013|, 2013 20:41 Zaczynam przygode z gazem
|
|
|
Witajcie.W koncu na mnie padlo.Zaluje,ze nie w scorupie,ale coz....priorytety.Niektorzy zapewne wiedza,ze zakupilem Espace z silnikiem PRV 2.8.Z LPG.Niestety albo stety instalacja jest roczna,II gen.Reduktor BRC AT90E.Sterownik Bingo M.Niby wszystko dziala,ale jak zobaczylem ten mikser w dolocie o srednicy ok.28mm,to tak sobie mysle,ze to jakas kupa.Takie dlawienie dolotu ile moze zabrac mocy?Niby jedzie,ale szalu nie robi jak na takie lekkie auto.Aha,na benzynie chodzi jakos parchato,wiec nie mam tez porownania.Prosze o wypowiedzi. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
bogdan99
Auto: Sierra mk2 BOA 4x4, Sierra mk1 XXXX?
Wiek: 33 Dołączył: 27 Sie 2009 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 12:03
|
|
|
BLOS'a wsadzaj. |
_________________ Ford Sierra mk2 92" BOA + Holset HX40 + LPG RWD POWER!
Ford Sierra mk2 92" Turbogruzeł 2,3T 250Km 430Nm
I inni... |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 17:38
|
|
|
bogdan99 napisał/a: | BLOS'a wsadzaj. | Zgadzam się z przedmówcą |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 17:41
|
|
|
BRC AT90E w połączeniu z BLOSem daje sobie radę. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 17:55
|
|
|
Cytat: | BRC AT90E w połączeniu z BLOSem daje sobie radę |
Ano daje, przy -20 pali na LPG |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 20:14
|
|
|
Dzisiaj dokonalem pomiaru spalania.Miasto-20litrow.Troche duzo.Czyli blos,tak?Jakies wielkosci,czy wszystkie sa takie same?Moze ktos ma na odsprzedanie? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 20:52
|
|
|
KLIK |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 20:53
|
|
|
one są takie same tylko mają gwizdki inne
czyli pd mocy potrzebnej
zazwyczaj średni jest |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 21:16
|
|
|
Pablo,nie żebym żydził,ale nowe sa po 380pln. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 21:24
|
|
|
slawektg napisał/a: | Pablo,nie żebym żydził,ale nowe sa po 380pln. | Nie żebym Cię wpuszczał w maliny, ale pytałeś o jakieś to Ci zapodałem Nie mam interesu w tym, żebyś od Van-a kupował |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 21:29
|
|
|
Nie zebym Cie o to posadzal.Moze problem tkwi w malej podazy takich rzeczy na rynku wtornym.Widac,ze kto raz zalozyl,niechetnie demontuje |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 21:32
|
|
|
slawektg napisał/a: | Nie zebym Cie o to posadzal.Moze problem tkwi w malej podazy takich rzeczy na rynku wtornym.Widac,ze kto raz zalozyl,niechetnie demontuje | Ja 3 lata przejeździłem na tym i pewnie przełożę go do ostatniego nabytku |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 22:07
|
|
|
jeszcze jedno.w obwod krokowca wstawiona mam srube regulacyjna.czyzby ebj nie dzialal?A moze ktos zna inny powod takiej przerobki?Jak pokrece ta sruba,to obroty sie zmieniaja.Na gazie.Na benzynie silnik gasnie zazwyczaj,wiec nie mam jak sprawdzic.Przeciez EBJ powinien utrzymywac stale obroty bez wzgledu na paliwo,tak? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
bogdan99
Auto: Sierra mk2 BOA 4x4, Sierra mk1 XXXX?
Wiek: 33 Dołączył: 27 Sie 2009 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: |19 Cze 2013|, 2013 22:40
|
|
|
Cytat: | .Przeciez EBJ powinien utrzymywac stale obroty bez wzgledu na paliwo,tak? |
Tak, ktoś wymodził. Pewnie wystarczyło EBJ zmienić/ przeczyścić.
A blosy nawet w używce są drogie, okazjonalnie idzie dorwać taniej, ale trzeba być szybkim, bo od razu znikają.
Tylko nie słuchaj gaziarzy, bo większość płacze że tego ustawić się nie da. Bo nie potrafią i nie chcą się nauczyć |
_________________ Ford Sierra mk2 92" BOA + Holset HX40 + LPG RWD POWER!
Ford Sierra mk2 92" Turbogruzeł 2,3T 250Km 430Nm
I inni... |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |20 Cze 2013|, 2013 00:07
|
|
|
Co do EBJ-ota to może jakiś partacz odciął mu zasilanie. Sprawdź, czy ma zasilanie na benzynie i na LPG. Druga z możliwych rzeźb to zaklejenie EBJ-ota w pozycji otwarty za pomocą kleju na gorąco. Oba przypadki przerabiałem w moich i nie moich autach |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
|