$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Instalacja LPG pod DOHC
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja LPG pod DOHC
Autor Wiadomość
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 14:26   

Struna napisał/a:
Montując gaz należy oszczędzać po założeniu instalki ( dzięki taniemu paliwu ) a nie na jej montażu - zazwyczaj nadmierna oszczędność przy montażu powoduje potem lawinowe koszty w eksploatacji, o nerwach i obocznych sytuacjach nawet nie wspominam.

Coś o tym wiem... Poprzedni właściciel mojego Scorpio oszczędził na instalacji ;) NA szczęście już połowa wymieniona :D
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 14:48   

trzypion napisał/a:
Poprzedni właściciel mojego Scorpio oszczędził na instalacji
no coś Ty - jak oszczędził jak tyle metrów węża napakowali :D
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 16:58   

Może on kupował instalację na metry? ;)
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 17:07   

Ludzie osłabiacie mnie. I-gen to według was "era kamienna" ,II-gen to "średniowiecze" a "najsupreraśniejszaniedoprzebicia" jest sekwencja.
Może tak ,ale powtarzam w autach gdzie elepstryka jest "supersprawna" (czyt. 80% scorpiów odpada).
Tam gdzie nawala tradycyjna "wioncha" lub nie działa któryś z czujników sekwencja to tylko prośba o kolejne kłopoty.
Play chcesz mieć oszczędnie ,dynamicznie i bez większych problemów ??? Załóż BLOSa, ominą cię problemy z elektroniką ,dynamika pozostanie na poziomie Pb (jak dobrze ustawisz) a i kasy troche pozostanie Ci w kieszeni.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 17:11   

Poza MK3 nie ma specjalnie problemów elektrycznych, a przy obecnych cenach sekwencji w porównaniu do drugiej generacji i przy porównaniu efektów i możliwości 2/4 generacji, trzeba to po prostu rozważyć i tyle.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 17:19   

VIK, zauważ że część Mk 1/2 ma uwaloną pewna liczbe czujników więc i odczyty dla kompa LPG będą mylne,a co za tym idzie dawka będzie mylnie przeliczana.

PS. Rozważając pomiędzy II a sekwencja ,nadal się upieram przy I z BLOSem ;)
Stary jestem i jakoś nie wierze elepstryce ;)
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
Ostatnio zmieniony przez Adam73 |5 Cze 2013|, 2013 17:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 17:22   

Dla lpg w zasadzie potrzeba tyle samo czujników do sekwencji, co obsługuje też 2 generację. Pomijam sprawne wtryskiwacze i pompę, oczywista oczywistość. Rozważania 2 generacji i blosa nie są do końca jednoznaczne również. Każde z tych rozwiązań ma plusy i minusy.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |5 Cze 2013|, 2013 17:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 17:23   

Adam73 napisał/a:
Załóż BLOSa, ominą cię problemy z elektroniką

I cudować z EBJ-otem nie musi :)
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 17:25   

Mixer/blos przed EBJ i cudowanie zakończone.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 17:26   

to też ma swoje plusy dodatnie i ujemne :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 17:28   

mixer przed ebj? jakie ma ujemne plusy?
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |5 Cze 2013|, 2013 17:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 17:32   

Struna napisał/a:
to też ma swoje plusy dodatnie i ujemne
Poprosze rozwiną tę oto myśl,gdyż żem zainteresowany szczegółami :)
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 18:11   

VIK napisał/a:
mixer przed ebj? jakie ma ujemne plusy?

Mniejsza maksymalna średnica miksera i potencjalnie większe zniszczenia przy strzale, choć szansa na strzał przy poprawnie wykonanej i obsługiwanej instalacji jest zerowa.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 18:15   

Że tak powiem, średnica ZEwnętrzna mnie nie interesuje.
Klapa antystrzałowa na kolano przy przepustnicy i enter. A jesli strzeli, to zazwyczaj rozczłonkuje łączenie mixera z rurą dolotową.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |5 Cze 2013|, 2013 18:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JORZO 



Auto: Scorpio '93 2.0 DOHC,MSB,sedan+LPG+szpera
Pomógł: 6 razy
Wiek: 55
Dołączył: 21 Kwi 2011
Skąd: Krosno
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 18:21   

Tomek ta weź załóż II gen. i jeździj sobie jak gość:)
_________________
Nie mam już białego Scorka...... heh.... Ten to był fajny Gość.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group