$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Instalacja LPG pod DOHC
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja LPG pod DOHC
Autor Wiadomość
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 12:32   

stag to nie wszystko
jaki parownik, wtryskiwacze ?
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 12:34   

Jakie polecacie?
_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
mariusz_technik 
mariusz



Auto: Opel Zafira B 1.8 + lpg 2006'
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 19 Paź 2011
Skąd: JAWOR
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 12:36   

jak robisz AC Stag to parownik może być ac albo zavoli, wtryski - byle nie valteki czerwone, z lepszych to barracudy albo hana. Pogadaj ze Struną, on w tym siedzi
_________________
Były Taunusy, Granady
Scorpio też:
Mk1 2.0 w sedanie
mk2 2.9 12V KOMBI 4x4
mk3 2.3 i Coss
Voyager 3.3
Obecnie OPEL ZAFIRA C 1.4 turbo 2013r
Ostatnio zmieniony przez mariusz_technik |5 Cze 2013|, 2013 12:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 12:55   

ja wtryski OMVL chce do 2,3 zaladowac
barracuda czy hana to chyba nie do tej klasy samochodu
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
mariusz_technik 
mariusz



Auto: Opel Zafira B 1.8 + lpg 2006'
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 19 Paź 2011
Skąd: JAWOR
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 13:02   

Jakiej klasy...nie kumam. Dobierasz wtryski po kolorze do mocy z cylindra i tyle, albo wiercisz dysze. Na pewno nie wolno oszczędzać za wszelką cenę na wtryskiwaczach
_________________
Były Taunusy, Granady
Scorpio też:
Mk1 2.0 w sedanie
mk2 2.9 12V KOMBI 4x4
mk3 2.3 i Coss
Voyager 3.3
Obecnie OPEL ZAFIRA C 1.4 turbo 2013r
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 13:06   

dobrze ze mi powiedziales, tyle ze ja o wtryskach a Ty o dyszach
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
mariusz_technik 
mariusz



Auto: Opel Zafira B 1.8 + lpg 2006'
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 19 Paź 2011
Skąd: JAWOR
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 13:08   

Myślałem że o to ci chodzi, że te wtryski się nie nadają do Scorpio ;) Zresztą polecam stronkę lpg-forum , tam można sobie dużo poczytać o różnych instalacjach
_________________
Były Taunusy, Granady
Scorpio też:
Mk1 2.0 w sedanie
mk2 2.9 12V KOMBI 4x4
mk3 2.3 i Coss
Voyager 3.3
Obecnie OPEL ZAFIRA C 1.4 turbo 2013r
Ostatnio zmieniony przez mariusz_technik |5 Cze 2013|, 2013 13:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 13:11   

Ok, czyli jakie polecacie firmy do mojego szlachetnego DOHC wtryski?
_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
Kasia 



Auto: Scorpio :)
Pomogła: 1 raz
Wiek: 39
Dołączyła: 11 Lut 2011
Skąd: Lublin
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 13:12   

trzypion napisał/a:
Ja tam przewalam od razu, niezależnie od temperatury. Nic złego się nie dzieje, bo i dlaczego by miało?


Dzieje się dzieje. Może nie aż tak, żeby zaraz trzeba było remont silnika przeprowadzać ale parownik to lubi być rozgrzany przed zmianą z PB na LPG ;) Dla wtrysków też dobrze, żeby częściej ciapnęły więcej PB a nie tylko sam gaz.
Ale jak kto woli oczywiście.
_________________
Gdy ci smutno gdy ci źle, wsiądź do Scorpio, przejedź się.

MKI 2.0 HB (żegnaj mój pierwszy i jedyny)
MKI 2.4 HB
MKI 2.9 HB
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 13:19   

No dobrze, Kasiu. Co się więc dzieje, czego od 15 lat jeżdżenia z LPG nie zauważyłem? Powtarzanie tego, co 'wszyscy' wiedzą bez zastanowienia się nie jest zbyt rozsądne...
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
mariusz_technik 
mariusz



Auto: Opel Zafira B 1.8 + lpg 2006'
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 19 Paź 2011
Skąd: JAWOR
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 13:23   

15 lat jeździsz tym samym autem, na tym samym gazie? Piszesz że przełączasz od razu, niezależnie od temperatury więc nawet w czasie mrozu...Miał mój kolega takiego poloneza kiedyś, i też tak robił, ale mu nie zależało na aucie
_________________
Były Taunusy, Granady
Scorpio też:
Mk1 2.0 w sedanie
mk2 2.9 12V KOMBI 4x4
mk3 2.3 i Coss
Voyager 3.3
Obecnie OPEL ZAFIRA C 1.4 turbo 2013r
 
 
Kasia 



Auto: Scorpio :)
Pomogła: 1 raz
Wiek: 39
Dołączyła: 11 Lut 2011
Skąd: Lublin
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 13:26   

trzypion napisał/a:
No dobrze, Kasiu. Co się więc dzieje, czego od 15 lat jeżdżenia z LPG nie zauważyłem? Powtarzanie tego, co 'wszyscy' wiedzą bez zastanowienia się nie jest zbyt rozsądne...


Co u Ciebie się dzieje to nie wiem. I nie powtarzam tylko mówię z własnego doświadczenia. Jak kupiliśmy srebrnego to poprzedni właściciel też w ogóle na PB nie jeździł tylko od razu na gaz. Nie jeździło to to na beni w ogóle. Ale kilka razy zalany szuwaks i częstsza, dłuższa jazda na PB i śmiga jak zły. Trochę to trwało ale wtryski odżyły. Swoją drogą przy demontażu podczas zmiany głowicy się pokruszyły ale wyglądały bardzo ładnie. A wszyscy mówili, żeby się nie bawić tylko zmieniać a tu wystarczyło tylko cierpliwości. Myślę, że gdyby nie to, że głowica padła to te wtryski żyły by jeszcze szmat czasu :)
_________________
Gdy ci smutno gdy ci źle, wsiądź do Scorpio, przejedź się.

MKI 2.0 HB (żegnaj mój pierwszy i jedyny)
MKI 2.4 HB
MKI 2.9 HB
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 13:41   

mariusz_technik napisał/a:
nie zamarzają wtryski?
jak masz wtryski a nie elektrozaworki to nie ma problemu.

[ Dodano: Sro 05 Cze, 2013 ]
Kevin Xy napisał/a:
barracuda czy hana to chyba nie do tej klasy samochodu
to nie takie proste, akurat starsze fordy to półsekwencja i mimo iż ich wartość jest "symbolioczna" to jednak wymagają dobrych ( szybkich ) wtryskiwaczy.

Montując gaz należy oszczędzać po założeniu instalki ( dzięki taniemu paliwu ) a nie na jej montażu - zazwyczaj nadmierna oszczędność przy montażu powoduje potem lawinowe koszty w eksploatacji, o nerwach i obocznych sytuacjach nawet nie wspominam.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 14:25   

mariusz_technik napisał/a:
15 lat jeździsz tym samym autem, na tym samym gazie? Piszesz że przełączasz od razu, niezależnie od temperatury więc nawet w czasie mrozu...Miał mój kolega takiego poloneza kiedyś, i też tak robił, ale mu nie zależało na aucie


Dwoma autami. Granadą 10 lat, potem Sierrą, teraz od pół roku scorpio.
Teraz mi napisz, co się złego dzieje, kiedy przy -10 auto odpala na gazie (Granada miała gaźnik). Tylko znów proszę - nie bajki które 'wszyscy wiedzom', a realna wiedza.

Kasia, normalny efekt jeśli masz kiepsko zrobioną instalację i ECU silnika przy pracy na gazie dostaje dane z sufitu. Zanim się zaadaptuje to trochę mija. Nie ma to nic wspólnego z temperaturą.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
mariusz_technik 
mariusz



Auto: Opel Zafira B 1.8 + lpg 2006'
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 19 Paź 2011
Skąd: JAWOR
Wysłany: |5 Cze 2013|, 2013 14:26   

Struna napisał/a:
mariusz_technik napisał/a:
nie zamarzają wtryski?
jak masz wtryski a nie elektrozaworki to nie ma problemu.


Dlatego nie czerwone Waldki, jak już z Valteka to 34
_________________
Były Taunusy, Granady
Scorpio też:
Mk1 2.0 w sedanie
mk2 2.9 12V KOMBI 4x4
mk3 2.3 i Coss
Voyager 3.3
Obecnie OPEL ZAFIRA C 1.4 turbo 2013r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group