|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
wskaznik gazu stag 300+ |
Autor |
Wiadomość |
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |31 Sty 2013|, 2013 22:54 wskaznik gazu stag 300+
|
|
|
czy ktos ma wykres zaleznosci ilosci gazu w butli do napiec przy przelaczaniu wskazan na wskazniku ?
ewentualnie tabele |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Lut 2013|, 2013 01:47
|
|
|
nie ma takiej zalezności, bo butle ( ich wysokość ) oraz same wskaźniki i sposób ich zamocowania są różne.
Najprościej i najskuteczniej ustawić to na tankowaniu ustalonych ilości paliwa, a mianowicie:
Załóżmy że do pustej butli wchodzi nam 40 literów gazu, diodek załóżmy że z rezerwą jest 5, dzielimy ilość wlewanego gazu na 5 i dostajemy 8l.
Z pustą butlą zajeżdżamy na stację i zalewamy 8 litrów, podpięcie kompa i ustawiamy że te 8l to próg rezerwy, potem dolewamy kolejne 8 i ustawiamy że to próg pierwszej diody stanu i tak dalej.
Oczywiście jak ktoś chce rezerwę mieć wiekszą czy mniejszą niż pozostałe diodki to jedynie przeliczyć litraże, ale schemat pozostaje ten sam.
Nowsze stagi ( i nie tylko ) mają opcję autokalibracji podczas tankowania
A Ty jak masz plus-a to pewnie da się go upgrade-ować do wersji 300 ISA i będziesz mieć autokalibrację stanu. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |1 Lut 2013|, 2013 01:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |1 Lut 2013|, 2013 06:36
|
|
|
Struna napisał/a: | A Ty jak masz plus-a to pewnie da się go upgrade-ować do wersji 300 ISA i będziesz mieć autokalibrację stanu. |
poczytam o tym i zapewne tak zrobie
thx |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Lut 2013|, 2013 13:04
|
|
|
po prostu najnowszy soft ze strony producenta i jak się połączysz to sam zaproponuje upgrade firmware, o ile na pewno masz staga plus, bo zdaje się chyba wspominałeś że masz tego starego co się softem 1.14 steruje. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |1 Lut 2013|, 2013 13:49
|
|
|
w srebrnym mam staga 300+, ten stary to siedzi w bordowym |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Lut 2013|, 2013 14:47
|
|
|
to wgrywaj najnowszy soft - jest sporo lepszy, ale po wgraniu raczej strojenie od nowa bo sporo zmian jest w wewnętrznych korektach. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |4 Lut 2013|, 2013 18:43
|
|
|
Struna- pacze jak paczykot na to i sprawdze u siebie
http://lpg-forum.pl/autom...lpg-t17116.html |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Lut 2013|, 2013 22:55
|
|
|
jak dobrze podpięty sterownik pod zasilania to zadziała. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |