$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - wskaznik gazu stag 300+
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wskaznik gazu stag 300+
Autor Wiadomość
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |31 Sty 2013|, 2013 22:54   wskaznik gazu stag 300+

czy ktos ma wykres zaleznosci ilosci gazu w butli do napiec przy przelaczaniu wskazan na wskazniku ?
ewentualnie tabele
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Lut 2013|, 2013 01:47   

nie ma takiej zalezności, bo butle ( ich wysokość ) oraz same wskaźniki i sposób ich zamocowania są różne.

Najprościej i najskuteczniej ustawić to na tankowaniu ustalonych ilości paliwa, a mianowicie:

Załóżmy że do pustej butli wchodzi nam 40 literów gazu, diodek załóżmy że z rezerwą jest 5, dzielimy ilość wlewanego gazu na 5 i dostajemy 8l.

Z pustą butlą zajeżdżamy na stację i zalewamy 8 litrów, podpięcie kompa i ustawiamy że te 8l to próg rezerwy, potem dolewamy kolejne 8 i ustawiamy że to próg pierwszej diody stanu i tak dalej.

Oczywiście jak ktoś chce rezerwę mieć wiekszą czy mniejszą niż pozostałe diodki to jedynie przeliczyć litraże, ale schemat pozostaje ten sam.

Nowsze stagi ( i nie tylko ) mają opcję autokalibracji podczas tankowania

A Ty jak masz plus-a to pewnie da się go upgrade-ować do wersji 300 ISA i będziesz mieć autokalibrację stanu.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |1 Lut 2013|, 2013 01:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |1 Lut 2013|, 2013 06:36   

Struna napisał/a:
A Ty jak masz plus-a to pewnie da się go upgrade-ować do wersji 300 ISA i będziesz mieć autokalibrację stanu.

poczytam o tym i zapewne tak zrobie
thx
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Lut 2013|, 2013 13:04   

po prostu najnowszy soft ze strony producenta i jak się połączysz to sam zaproponuje upgrade firmware, o ile na pewno masz staga plus, bo zdaje się chyba wspominałeś że masz tego starego co się softem 1.14 steruje.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |1 Lut 2013|, 2013 13:49   

w srebrnym mam staga 300+, ten stary to siedzi w bordowym
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Lut 2013|, 2013 14:47   

to wgrywaj najnowszy soft - jest sporo lepszy, ale po wgraniu raczej strojenie od nowa bo sporo zmian jest w wewnętrznych korektach.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |4 Lut 2013|, 2013 18:43   

Struna- pacze jak paczykot na to i sprawdze u siebie :)
http://lpg-forum.pl/autom...lpg-t17116.html
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |4 Lut 2013|, 2013 22:55   

jak dobrze podpięty sterownik pod zasilania to zadziała.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group