$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Bylo pytanie jest problem
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bylo pytanie jest problem
Autor Wiadomość
grzesiekk
[Usunięty]

  Wysłany: |3 Cze 2005|, 2005 09:57   Bylo pytanie jest problem

WItam, mam pytanko przy jakiej prędkości obrotowej skrzynia zmienia wam biegi (przy wciśniętym kick-down :!: ). Moja zmienia mi przy 4tyś :x da się to jakoś regulować? Mam 2.0 DOHC, a ten silnik tak naprawdę fajnie chodzi dopiero od 3,5 tyś więc przy wyprzedzaniu to zwykle pocą mi się ręce (no chyba że mu zblokuję jakiś bieg ale przecież nie o to chodzi). Przy delikatnym wciśnięciu gazu zwykle mi zmienia okolo 2tyś.
Ostatnio zmieniony przez grzesiekk |3 Cze 2005|, 2005 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sierars1
[Usunięty]

Wysłany: |3 Cze 2005|, 2005 10:02   

W moim przy 6-6,5 tyś
4tyś to mniałem jak były walnięte kable WN i świece
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |3 Cze 2005|, 2005 10:18   

Jest wiele czynników, które określają moment zmiany biegów...
ale 2000 - to trochę zbyt nisko przy normalnej jeździe.
W DOHC, jadąc spokojnie (pedał gazu wciśnięty do połowy), zmiany następują przy ok 2.5 tys.
Przy załączonym kick-down powinien ciągnąć do 5-6 tys. (wszystko zależy od sytuacji drogowych). Może kick-down wcale się nie załącza ? - sprawdź - opisałem to tutaj : http://forum.ford-scorpio.pl/viewtopic.php?t=3431
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
grzesiekk
[Usunięty]

Wysłany: |3 Cze 2005|, 2005 10:36   

Adam_2000 napisał/a:
Może kick-down wcale się nie załącza ? - sprawdź - opisałem to tutaj : http://forum.ford-scorpio.pl/viewtopic.php?t=3431

Kick-down raczej zalacza - po wcisnieciu redukuje biegi, trzasniecie przy wylaczonym silniku tez slychac; Zastanawialem sie nad kablami i swiecami bo nie mam pojecia jaki maja przebieg ale autko bez wiekszych problemow osiaga 180-190 i przy zblokowanych biega tez ladnie wciska w fotele. Kiedys mialem escorta USA i tam byla regulacja momentu zmiany biegow, jak jest w tej skrzyni? Da sie to jakos ustawiac?
 
 
grzesiekk
[Usunięty]

Wysłany: |3 Cze 2005|, 2005 21:45   

Dzisiaj jeszcze robilem troche testow drogowych dla skrzyni:
1) przy 70 km/h zapinalem 1 (na zamknietej przepustnicy) i redukowal plynnie 3-2-1
2) kick-down na "3" ciagnie na kazdym biegu do 5,5 tys(okolo)
3) kick-down na "D" zmienia biegi przy 4 tys
po wcisnieciu kick-down zawsze redukuje bieg ale na "3" robi to znacznie szybciej niz na "D"
Macie jakies pomysly co to moze byc :?: Strasznie ciezko mi sie jezdzi na "D" bo jest dosc mulowaty i nie jest to kwestia 2.0 w automacie, bo przy "3" jest jak dla mnie wystarczajaco szybki.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 12:31   

hmm - DOHC w automacie to muł więc nie należy się cudów spodziewać.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group