Zapach gazu |
Autor |
Wiadomość |
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |29 Lis 2012|, 2012 10:25
|
|
|
KME gold |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |29 Lis 2012|, 2012 11:17
|
|
|
WieSiu napisał/a: | KME gold | no to niewątpliwie ciśnienie trzyma betonowo, szkoda że temperaturę już raczej średnio |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |29 Lis 2012|, 2012 14:52
|
|
|
dla niektórych to tylko ciśnienie jest ważne
a termika już nie |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |30 Lis 2012|, 2012 10:03
|
|
|
możesz golda wziąć choć pewnie i ac r01 150 by obskoczyl |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |30 Lis 2012|, 2012 18:06
|
|
|
no ja z tym kolego od guntera czarnego rozmawiam ze 2-3 godziny każdego dnia
prawie z małymi wyjątkami
i pytałem się jego o ten wynalazek i twierdzi że ok
podobny do zavoli bo ma też spore przyrosty
sam kiedyś miałem go brać i pytałem się ludzi i twierdzili że jest ok
[ Dodano: |30 Lis 2012|, 2012 18:11 ]
a ty to mało zdecydowany jesteś czy jak
zavolak 200 pln
gunter 300 parę \ac 250 podobnie -i tek kolor czerwony który dodaje tyle respektu
tylko te parowniki bywają spartolone ale jak się trafi spoko to podobno ok
ja ze swojego ac 150 jestem mieszanie zadowolony fakt że go przymroziłem parę razy
ale raczej ten co mi się trafił to jest mało termiczny ale może się czepiam |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |4 Gru 2012|, 2012 10:12
|
|
|
Już miałem silvera i podziękuję Cytat: | a ty to mało zdecydowany jesteś czy jak | Nie, tylko biję się z myślami czy wybrać najłatwiejszą opcję - plug&play i załadować znów Magic3 (bo wszystkie łącza pasują "od zaraz"0 czy wziąć tego Guntera i się pobawić. Jakoś przywykłem do tego tłokowego i nie spieszno mi znów do membranowego (złe doświadczenia z Silverem). |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Gru 2012|, 2012 15:09
|
|
|
jaroz napisał/a: | Już miałem silvera i podziękuję | bo ? owszem warto to przerobić na szpilki, zamiast tych długich śrub, ale ogólnie to dobre i stabilne reduktory jeśli ich używać do realnie obsługiwanych przez nie mocy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |5 Gru 2012|, 2012 12:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|