Zasilanie parownika płynem. |
Autor |
Wiadomość |
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |16 Lis 2012|, 2012 07:37
|
|
|
Luzowałaś zaciski i sprawdzałeś "brak powietrza" na parowniku?
Jakby to nie było spięte, a są jakieś problemy z odpowietrzeniem warto posprawdzać "tu i tam" w najwyższych punktach układu. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |16 Lis 2012|, 2012 15:02
|
|
|
Reader napisał/a: | Luzowałaś zaciski i sprawdzałeś "brak powietrza" na parowniku? |
W sumie parownik już zaczął się zagrzewać trochę jak pojeździłem ale dzięki za radę. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |18 Lis 2012|, 2012 08:49
|
|
|
PiotrekGran napisał/a: | Chodzi Ci o to, że czasem parownik zamarza i nawet na obudowie pojawia się szron ? Czy o to, że parownik odbiera ciepło od płynu/wody przy rozprężaniu i zmianie cieczy w gaz ? | jakby co to przy bucie to taki parownik potrafi tego ciepła zabrać
z mego doświadczenia wynika że najlepiej jak parownik jest
nie za wysoko i nie za nisko względem tam gdzie go daliśmy
a czy góra czy dół i czy na zasilaniu i powrocie to już jest mniej ważne |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |18 Lis 2012|, 2012 09:57 Re: Zasilanie parownika płynem.
|
|
|
Larix napisał/a: | Czy parownik podciśnieniowy powinien mieć gorący płyn podany dołem czy górą ?
Druga sprawa: czy wąż , który idzie od pompy w 12V6 górą na nagrzewnicę (siłą rzeczy na parownik ) to jest zasilanie czy powrót nagrzewnicy ? |
Dołem. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |18 Lis 2012|, 2012 10:10
|
|
|
W fabrycznym układzie powietrze najczęściej siedzi w górnym wężu chłodnicy
Po ingerencji gaziarza może to być całkiem inne miejsce |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |18 Lis 2012|, 2012 10:42
|
|
|
Zgadza się, dobrze by było żeby w reduktorze też siedziało w górnym |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |20 Lis 2012|, 2012 21:50
|
|
|
nie wiem ale czy wy widzieliście parowniki od wtrysku
które można praktycznie zakładać w każdej pozycji
te wasze reguły to najwyżej do 1-2 generacji |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |20 Lis 2012|, 2012 21:56
|
|
|
pepicosi napisał/a: | nie wiem ale czy wy widzieliście parowniki od wtrysku
które można praktycznie zakładać w każdej pozycji |
Na tatę z mamą też ? |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |21 Lis 2012|, 2012 15:17
|
|
|
znowu jesteś jakiś ,,,,, |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
|