$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Są jakieś problemy z regeneracją parownika BRC AT90E?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Są jakieś problemy z regeneracją parownika BRC AT90E?
Autor Wiadomość
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |20 Paź 2012|, 2012 22:03   Są jakieś problemy z regeneracją parownika BRC AT90E?

...bo spalanie 22-23l/100km zaczyna mnie drażnić i nie wiem czy inwestować w nowy czy naprawić ten który mam ;)

Zestaw widzę 77 zeta za oryginał..jest gdzieś taniej? (zamienniki odpadają)

http://allegro.pl/k42-ory...2727038798.html
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
Ostatnio zmieniony przez Vaux |20 Paź 2012|, 2012 22:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |20 Paź 2012|, 2012 22:13   

pozorna oszczednosc
znajdziesz taniej o 5pln ale przez ten czas wydasz 30 wiecej na alpage
bierz i regeneruj, sam bedziesz wiedzial czy zaoszczedziles
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |20 Paź 2012|, 2012 22:36   

Fajna robota, tylko ten twardy syf ze środka po stronie gazowej się nieprzyjemnie usuwa. Nie zapomnij wymienić gumki w grzybku elektrozaworu - ja przeoczyłem i mi sie teraz elektrozawór "przysysa".
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 07:15   

BRC to coś pośredniego pomiędzy Tomasetto (którego nie opłaca sie regenerować) a LOVATO (którego zregeneruje nawet przedszkolak).
Czyli w krótkich zołnierskich słowach, regeneracja BRC to koło fortuny gdzie masz jakieś 60-70 % na sukces.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 08:16   

No wlasnie o to mi chodzi, regenerowalem juz omvla i lovato i bylo ok ale pamietam ze ktos na forum pisall ze niektore parowniki sa nieregenrowalne; )
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 09:14   

kup drugi parownik
bo to brc jest nie udane
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 13:38   

Drugi=inny?
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 16:56   

tak zdecydowanie
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 19:36   

Polecam cepa czyli Lovato :) teraz widziałem nawet na 140kW
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
Ostatnio zmieniony przez Adam73 |21 Paź 2012|, 2012 19:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |23 Paź 2012|, 2012 08:57   

Jeżeli można się wypowiedzieć to i ja się wypowiem, ja mam taki parowniczek niby do 100kW 136KM, lecz u mnie w 12v skręcony do połowy + blos radzi sobie bardzo dobrze, nie zabrakło mu gazu nigdy, chyba że już była końcówka, zaś te parowniki landi renzo ktoś już kiedyś pisał w moim temacie jak się martwiłem za czasu że 136km a z fabryki miałem 145km i że to nie wyrobi, ale spokojnie.. ma dość spory zapas i jest wszystko dobrze, regenerowałem go jakiś rok temu i za zestaw regeneracyjny zapłaciłem całe 60zł, wymiana jest prosta również, a jakby ktoś miał problemy to gdzieś mam w linkach instrukcję "Krok po Kroku"

Pozdrawiam
Kamil
_________________
'87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |23 Paź 2012|, 2012 09:31   

w obu swoich mam Tomasetto ze zintegrowanym filterkiem
w 2,9 mialem Super do 200KM i zostawilem go w boa,pracuje tak jak powinien,wyregulowalem tylko pod blosa w boa i nie placze
w dohcu mam do 140 KM i tez jezdze.
Powiem szczerze,ze odkad mam te parowniki ani razu ich nie dotknalem paluchem,oprocz oczywiscie regulacji pod blosa
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |23 Paź 2012|, 2012 17:59   

To są dobre parowniki. Dość "stara" firma. Podobnie jak LOVATO wspomniane czy BRC.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |29 Paź 2012|, 2012 00:09   

Staneło na tym że jednak zregenerowałem BRC oryginalnym zestawem...z tego co zobaczyłem to ogólnie prosty konstrukcyjnie parownik, nawet dość czysty był w środku ;) Zobaczymy jak spalanie i wolne obroty teraz będą..
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
Ostatnio zmieniony przez Vaux |29 Paź 2012|, 2012 00:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |29 Paź 2012|, 2012 07:09   

nie polecam ale zrobisz jak chcesz
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |29 Paź 2012|, 2012 08:34   

pepi, kiedy on już to zrobił :)
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group