Głowica 2.0 do 2.3 |
Autor |
Wiadomość |
GReddy
Auto: '97 2.3 ASB Kombi +LPG
Wiek: 28 Dołączył: 16 Lip 2014 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: |28 Lut 2015|, 2015 22:13 Głowica 2.0 do 2.3
|
|
|
Witam. Niestety mój zielony wieloryb stracił chęć współpracy i najprawdopodobniej pała głowica bo czterowarstwowa blaszana uszczelka jest raczej mało prawdopodobnym powodem ubywania wody, ciśnieniu w układzie chłodzenia i wzmożonemu kopceniu na biało. Tak więc stoje przed kupnem głowicy i zauważyłem że aby zrobić to po bożemu jak się każe to głowica z 2.3 to koszt około 700 złotych bo taniej nigdzie nie znalazłem na internecie. Ale razem z Ojcem zastanawialiśmy się dzisiaj czy nie podeszła by głowica od 2.0 bo takową znalazłem w necie za 280 złotych. I teraz koledzy pytanie do was czy jest jakaś różnica w tych głowicach wykluczająca zamianę. Z tego co zdążyłem zauważyć to wszystkie kanały są takie same, tylko pytanie czy kolektory by podeszły bo w 2.3 jest plastik. I jak jest ze średnicą bo z tego co mi wiadomo to 2.3 jest rozwierconym 2.0. |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |28 Lut 2015|, 2015 22:32
|
|
|
GReddy napisał/a: | bo w 2.3 jest plastik |
akurat część wodna 2.0 16V do 2.3 pasuje p&p |
Ostatnio zmieniony przez konrad85 |28 Lut 2015|, 2015 22:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |28 Lut 2015|, 2015 22:54
|
|
|
GReddy, głowica 2.0 siada na bloku 2.3 bez żadnych ingerencji.
Kolektory też pasują. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Mar 2015|, 2015 09:50
|
|
|
Siądzie, a do tego pare koni przybedzie, ale jak odpowiednio wystroisz i dobrze poskładasz a to już tanie nie bedzie. |
|
|
|
|
GReddy
Auto: '97 2.3 ASB Kombi +LPG
Wiek: 28 Dołączył: 16 Lip 2014 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: |1 Mar 2015|, 2015 12:32
|
|
|
A co trzeba by było zrobić żeby tych koni przybyło. Czytałem co nieco w temacie budowy silnika rs 2300 ale to już większe koszty a pieniędzy za dużo nie posiadam i przyrosty mocy są trochę słabe. Wiem tylko tyle że trzeba by było wsadzić wałki z rs 2000 kolektor wydechowy z galaxy i całe sterowanie zdobyć z rs 2000, i oczywiście wywalić wałki wyrównoważające a z zaślepieniem miejsca po nich jest już spory problem bo trzeba kombinować. Czy o to ci chodzi Jankes czy są jakieś inne tańsze metody. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Mar 2015|, 2015 13:28
|
|
|
No mniej wiecej, z tym ze sterowanie z jakiejs swinki typu ecu master, wystroic na rolkach i mozna sie bawic.
Swego czasu zbudowwlem od podstaw takie rs2300 gdzies byln opis itd. Ale nie wystroilem bo mial byc automat i stwierdzilem na koniec ze te 5-6 tys moglem wydac na lot balonem bo jezdzilo prawie identycznie co zwykle 2.3 w drugim aucie. |
|
|
|
|
GReddy
Auto: '97 2.3 ASB Kombi +LPG
Wiek: 28 Dołączył: 16 Lip 2014 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: |1 Mar 2015|, 2015 14:08
|
|
|
A czyli taka zabawa jest nieopłacalna, ponieważ też mam automat. Chodź manualna skrzynia leży gdzieś ale raczej nie będzie mi się chciało z tym bawić. A wracając do tematu gdybym nie chciał ingerować w moce tylko po prostu założyć tą głowice z 2.0 to czy wałki z 2.3 są takie same co w 2.0 bo raczej nie chciał bym dopuścić sytuacji że zakładam głowice składam rozrząd jak się należy a tu buch zawory w tłoki bo wałki mają inny skok. Czyli czy musiałbym przekładać wałki z jednej do drugiej. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Mar 2015|, 2015 14:12
|
|
|
Walki sa inne, ale mozna je zamiennie zalozyc, ale lepiej dac te z 2.0 bo to ta sama krzywizna co w rs2000.
No i przy takiej zmianie daj dobra uszczelke. |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |1 Mar 2015|, 2015 19:03
|
|
|
Jankes napisał/a: | Walki sa inne, ale mozna je zamiennie zalozyc, ale lepiej dac te z 2.0 bo to ta sama krzywizna co w rs2000.
No i przy takiej zmianie daj dobra uszczelke. |
Potwierdzam, ja mam tak w moim RS2300. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
Julek
510 571 845
Auto: '91 2,9 LSD,
Pomógł: 32 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Mar 2015|, 2015 23:06
|
|
|
a kolega pyta o głowicę 2.0 8v z wieloryba, 2.0 8v z mk1/2, czy o 2.0 16v z wieloryba, bo to ma dosyć spore znaczenie dla odpowiedzi na jego pytanie?
Czyżbyś zepsuł Bodziowego wielorasa:D ? może za dużo boczków |
_________________ Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje... |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Mar 2015|, 2015 08:17
|
|
|
Julek, wlasnie, dobre pytanie, bo zalozylismy ze 2.0 16V.
Z ta z 8V za duzo bedzie przerobek. |
|
|
|
|
Julek
510 571 845
Auto: '91 2,9 LSD,
Pomógł: 32 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |2 Mar 2015|, 2015 09:06
|
|
|
No przy takiej cenie to obstawiam, że ktoś sprzedaje głowicę z mk1, no albo sam nie wie co ma. A przy takiej głowicy, to już rzeźba na całego.
Jeśli chcesz tanio, szybko i dobrze naprawić to szukaj drugiego silnika z pewnego źródła. Wszystkie inne rozwiązania to nie dające pewności rzeźby, które w dodatku mogą skończyć się wieloma niezaplanowymi wydatkami. |
_________________ Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje... |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |2 Mar 2015|, 2015 09:45
|
|
|
Pewne źródło = Jankes |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |2 Mar 2015|, 2015 15:07
|
|
|
trzypion napisał/a: | Pewne źródło = Jankes |
każdy o tym wie nawet bez wazeliny |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |2 Mar 2015|, 2015 19:05
|
|
|
No pewnie, żekażdy, poza tymi, co nie słyszeli i paroma miliardami, którzy nawet o istnieniu jankesa nie wiedzą.
A dobre źródło dobrych części należy polecać, bo inaczej może się zepsuć. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
|