$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Dobry aparat
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dobry aparat
Autor Wiadomość
Julek 
510 571 845



Auto: '91 2,9 LSD,
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: |31 Sie 2012|, 2012 14:17   Dobry aparat

Dosyć mam już tych płaskich kompaktów. Chciałbym aparat, który potrafi zrobić dobre, ostre zdjęcie, nawet przy słabszym świetle, a przy tym zachowa ostrość zarówno pierwszego planu, jak i tła.
Nie znam się na tym, ale chyba jedyny wybór to cyfrowa lustrzanka?
Chciałbym wydać do 1000 zł, więc może polecicie jakiś solidny model, który warto kupić używany - bo raczej za tą kwotę nówki sobie nie sprawię.
_________________
Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje...
 
 
Shogun 


Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: |31 Sie 2012|, 2012 15:06   

Aparat to jedno. Do zdjęć w kiepskich warunkach oświetlenia podstawą jest obiektyw. Potem trzeba wiedzieć, jak zrobić zdjęcie. I przykładowo - zdjęcia po ciemaku robisz długimi czasami, wspomagasz się czułością (ale bez przesady - wysoka czułość pogorsza jakość zdjęcia, a dokładnie szumy, dawniej ziarnistość). Głębię ostrości z kolei regulujesz przesłoną - im większa, tym większa głębia itd. To długa, ale bardzo ciekawa droga ;)

W tej cenie polecałbym Ci EOSa 350D. Napstrkałem takim swojego czasu z miliard zdjęć i nigdy nie zanotowałem nadrobniejszej usterki. W miarę szybkostrzelny i co ważne - jeśli zamierzasz focić po ciemaku - małe szumy przy wysokich czułościach.