$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - nierówne wolne obroty
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
nierówne wolne obroty
Autor Wiadomość
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 17:36   nierówne wolne obroty

witam mam taki parownik - http://www.fotosik.pl/pok...2579db24cc.html - i czy ta zaznaczona sruba reguluje sie obroty jałowe ? - http://www.fotosik.pl/pok...f9e0598a69.html - cholernie mi falują 1200 do prawie 0 ,a nawet nieraz gasnie, nie wiem co mam zrobić ???
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 18:39   

A na benzynie są równe ?
_________________
Scorpio forever
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 18:45   

tak - na benzynie sa równe
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 19:04   

Powinienem mieć taki parownik to jutro spojrzę :)
_________________
Scorpio forever
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 19:40   

a skad wiadomo ze to parownik ? moze pokrecic ta czarna sruba ?
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 22:23   

Najpierw przeczyść EBJa i sprawdź czy nie ma nieszczelności.
Czarne plastikowe śruby regulują elastyczność membran (no chyba że śruba jest na dole parownika ,to jest ona do spuszczania syfu).
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |9 Lip 2012|, 2012 21:41   

Adam73 napisał/a:
Najpierw przeczyść EBJa i sprawdź czy nie ma nieszczelności.
Czarne plastikowe śruby regulują elastyczność membran (no chyba że śruba jest na dole parownika ,to jest ona do spuszczania syfu).

co to jest EBJ i gdzie sie znajduje ?
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |9 Lip 2012|, 2012 21:55   

Przez innych mylnie nazywany silniczkiem krokowym,aluminowy walec zwtyczką na kolektorze dolotowym.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |9 Lip 2012|, 2012 22:05   

tak tak dzieki juz wiem gdzie to wkrecone.
a to moje obroty na gazie i pozniej na paliwie - http://www.fotosik.pl/video/3795d7486af41357.html

[ Dodano: |9 Lip 2012|, 2012 22:18 ]
i obroty podniesione u jedna kreske na lince gazu i sa równwe na paliwie i gazie ale chyba duzo za duuuze tak bynajmniej mi sie wydaje ??? - http://www.fotosik.pl/video/e027619356eb1f17.html ;(
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |9 Lip 2012|, 2012 22:32   

To Ci się teraz jakoś pojawiło, czy zawsze tak miałeś ?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
wieloryb 
KR 501 HU



Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: |10 Lip 2012|, 2012 16:44   

Maciej1970 napisał/a:
duzo za duuuze
tak, powinny być w okolicy 700
_________________
Pozdrawiam,
wieloryb :)

KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary
 
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |10 Lip 2012|, 2012 19:06   

pablo19 napisał/a:
To Ci się teraz jakoś pojawiło, czy zawsze tak miałeś ?

tak jest juz jakis rok, mi to nieprzeszkadzało -regulowałem sobie ibroty noga ale gdy córa zrobiła prawko to mosze to zrobic bo sobie nie poradzi a jezdzic na beni to w dzisiejszych czasach troche kosztuje. jest pod maska jeszcze jakas centralka moze tam sie ustawia obroty jałowe gazu ???
 
 
fordofil 



Auto: '94 2.9 ASB kombi + lpg
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2011
Skąd: warszawa
Wysłany: |10 Lip 2012|, 2012 20:50   

na 100% to wina ustawienia skladu mieszani na wolnych obrotach, i na99% pokazałeś właściwą śrubę (nigdy nie miałem takiego parownika stąd 1% niepewności)
_________________
"jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla kup mi luby ..."
 
 
 
PiotrekGran 
730 563 952


Auto: 3x24v
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Radomsko
Wysłany: |10 Lip 2012|, 2012 21:01   

Jejku, zaznacz mazakiem ustawienie śrub, i kręć w jedną albo drugą licząc obroty. Może Ci się uda zmniejszyć, a jak nie to zawsze będziesz mógł powrócić do tego co było. Kiedyś miałem przypadek, że pękła sprężyna która dociska kulkę w pokrętle od jałowych, obroty były wysokie a śrubą można było kręcić w nieskończoność-nic nie zmieniała, parownik to dość proste urządzenie nic tam nie popsujesz...
_________________
Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy :-)
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |10 Lip 2012|, 2012 21:22   

PiotrekGran napisał/a:
Jejku, zaznacz mazakiem ustawienie śrub, i kręć w jedną albo drugą licząc obroty. Może Ci się uda zmniejszyć, a jak nie to zawsze będziesz mógł powrócić do tego co było. Kiedyś miałem przypadek, że pękła sprężyna która dociska kulkę w pokrętle od jałowych, obroty były wysokie a śrubą można było kręcić w nieskończoność-nic nie zmieniała, parownik to dość proste urządzenie nic tam nie popsujesz...

krecic ta czarna? ale to juz jutro, przed chwila kreciłem ta górna i było bez zmian non stop falowały i nieraz silnik gasł

[ Dodano: |10 Lip 2012|, 2012 21:37 ]
ogladam w internecie parowniki TOMASETTO i tak sie zastanawiam czy elektrozawór zamontowany na parowniku wtyczkami do srodka ( orginalny-nowy ) ma jakies znaczenie ? bo w moim parowniku ten sam elektrozawór jest zamontowany wtyczkami na zewnatrz .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group