$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - nie przełancza automatycznie po nagrzaniu silnika na gaz
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
nie przełancza automatycznie po nagrzaniu silnika na gaz
Autor Wiadomość
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |23 Cze 2012|, 2012 17:25   nie przełancza automatycznie po nagrzaniu silnika na gaz

witam was koledzy dawno mnie tu nie było ale mam problem jak w temacie a problem mam duzy bo corka jest swiezo upieczonym kierowcą i chce duzo jezdzic a wiadomo paliuwo drogie ( ja przełaczałem sam na klawiszu ale zeby jej Na poczatku nierozpraszac to przełaczyłem klawiszem na II No i tu pojawil sie ten opisany wyzej problem.) .dziekuje wszystkim z gory za okazana pomoc . moze jest gdzies jakis czujnik lub cos gdzies ukryte ?










0
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 10:46   

Popraw parę byków w tym co napisałeś .

Na LPG nie znam się , znaczy umiem to ciało obce zdemontować . Podaj chociaż co to za instalacja : sekwencja , model , producent sterownika . Bo taki przycisk to ma każdy .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
Radar
[Usunięty]

Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 13:43   

Ja mialem podobnie u mnie w audi na sekwencji i uszkodzony byl czujnik temperatury reduktora, koszt nowego ok 20zl
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 18:41   

jest to instalacja zdaje sie pierwszej generacji ze śrubą w wężu do regulacji gazu. gdzie moze znajdowac sie czujnik który jest odpowiedzialny za to ze przy obrotach 2.500 lub rozgrzaniu sie silnika przełacza sie z paliwa na gaz. kiedyś to działało teraz nie i nawet nie wiem kiedy to sie popsuło .
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 19:20   

Maciej1970 napisał/a:
...gdzie moze znajdowac sie czujnik który jest odpowiedzialny za to ze przy obrotach 2.500 lub rozgrzaniu sie ....
Ustrojstwo na parowniku z jednym kabelkiem.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 21:05   

ok sprawdze jutro. to sie wymienia ,czy mozna wyczyscic ? a ten to gdzie leci ?
 
 
darecki111 
BI


Auto: scenic 2.0 16v 140KM
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 30 Kwi 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 21:06   

Instalacja I generacji to musi być mocno prymitywna więc czujnika temperatyry bym nie szukał. Obstawiam brak zasilania na elektrozaworze, np. zaśniedziałe styki w wyżej wymienionym lub przy akumulatorze.

[ Dodano: |24 Cze 2012|, 2012 22:08 ]
czujniki temperatury to dopiero od II gen. Jak by co to leci do komputera gazowego.
Ostatnio zmieniony przez darecki111 |24 Cze 2012|, 2012 21:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 21:32   

Takie cudo na desce z przechylanym przełącznikiem to się STAG 2 nazywa albo ewentualnie stag 50 . To bierze impulsy sterujące cewką WN i po przekroczeniu pewnego progu dokonuje przełączenia . Wysokopienna technika . Urwał się może kabel z cewki , samo urządzenie padło i inne cuda .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 22:54   

W STAG2 kiedyś zdobiły mi się "zimne luty" na nogach przekaźnika w samym sterowniku, więc warto do niego zajrzeć.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |25 Cze 2012|, 2012 08:16   

gufer-posepny napisał/a:
Takie cudo na desce z przechylanym przełącznikiem to się STAG 2 nazywa albo ewentualnie stag 50

Takie przełączniki występują w przynajmniej kilkudziesięciu typach i modelach gazownictwa :):
Skąd Ci się Stag wyśnił ? :roll:
A już Stag 50 na 200% nie :)

gufer-posepny napisał/a:
Na LPG nie znam się

I tego się trzymaj :)
_________________
Scorpio forever
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |25 Cze 2012|, 2012 08:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |25 Cze 2012|, 2012 13:33   

http://www.ac.com.pl/pl/produkt/305/stag2-w toto na przykład . Ale Stag 50 podobnie działa tylko jeszcze ma krokówkę .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |25 Cze 2012|, 2012 15:30   

gufer-posepny napisał/a:
http://www.ac.com.pl/pl/produkt/305/stag2-w toto na przykład . Ale Stag 50 podobnie działa tylko jeszcze ma krokówkę .

Stag 50 ma zwykły guzik , więc nie dorabiaj ideologii :):
_________________
Scorpio forever
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 13:42   

oto co u mnie jest załozone - http://www.fotosik.pl/pok...8bfe87bcb9.html i do czego słuzy ta srubka z boku ? - http://www.fotosik.pl/pok...8aaebf300f.html i jak mozna wyrególowac wolne obroty na gazie ?
 
 
orelek 


Auto: Scorpio brak
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Wrz 2008
Skąd: Pajęczno
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 21:35   

tą srubką zmieniasz przy jakich obrotach silnika przełączy sie na gaz.
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |2 Lip 2012|, 2012 21:14   

orelek napisał/a:
tą srubką zmieniasz przy jakich obrotach silnika przełączy sie na gaz.
to warto pokręcić bo mi nie przełącza wogóle, krecimy w prawo czy lewo ?
Ostatnio zmieniony przez Maciej1970 |2 Lip 2012|, 2012 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group