$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - brak lockup
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
brak lockup
Autor Wiadomość
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |11 Paź 2012|, 2012 19:15   

zdjęcie płyty sterowniczej to już nowa uszczelka conajmniej będzie potrzebna .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |11 Paź 2012|, 2012 19:36   

WieSiu, jakbyś jednak się zagrzebał i chciał elektrozawór na testy to mogę Ci podesłać. Wyciągnięty ze skrzyni, która z bólem przełaczała 3-4-3, ale lockup działał.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |11 Paź 2012|, 2012 23:37   

Cytat:
jakiego typu koszty sie z tym wiaza,co trzeba zmieniac jak sie zdejmie sterowanie ? Nie da sie tego tloczka i elektrozaworu wyciagnac bez ruszania plyty sterowniczej ?

Minimum trzy uszczelki :
Pod michę :)
Pod i nad płytę sterowania :roll:
Jutro sprawdzę czy da się wymienić bez ruszania sterowania :roll:
W oryginale to szkoda nawet pytać , a w zamienniku około stówki z wysyłką :)
Aro napisał/a:
elektrozawór na testy to mogę Ci podesłać

W emkaczy są całkiem inne elektrozawory :)
_________________
Scorpio forever
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |11 Paź 2012|, 2012 23:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 05:31   

ford2fast napisał/a:
W emkaczy są całkiem inne elektrozawory
a to psikus :(
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 06:46   

WieSiu napisał/a:
to co mam zdjac filtr i zajrzec do zaworu ? wyciagnac go ? jesli tak to jak moge sprawdzic czy to jego wina ? Jakby co mam 2 skrzynie w ktorej lockup dziala,wiec moglbym te zawory przelozyc i byc moze moja skrzynia by sie w pelni naprawila i nie musialbym zmieniac na kolejna skrzynie.


Mając tyle skrzyń co Ty, to już dawno miałbym jedną (tą w najgorszym stanie) w proszku aby dokładnie podejrzeć co i jak.
Trzeba zlokalizować zawór lock-up:
http://www.fordscorpio.co...LDEoverhaul.pdf
zdemontować i obejrzeć, jeśli nie znajdziesz nic podejrzanego to ponowny montaż skrzyni celem testowania jest średnio sensowny.
Jeśli, tak jak Adam_2000 pisał, hydraulika skrzyni nie zezwala na załączenie lock-up na niskim biegu to można by prześledzić który to jest ten zawór "zezwalający" i jego też sprawdzić bo z Twojego opisu w pierwszej kolejności bym podejrzewał niesprawność któregoś z tych dwóch elementów.


Inna sprawa, że takie podmiany zaworów trzeba było robić na aucie bo byś mógł od razu test zrobić.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 06:54   

ja mam 2 skrzynie na graty
z bob jakby co
i akurat te biegi były ok
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 06:58   

Brzmi jak propozycja.
Mogę Cię uwolnić od jednej. ;)
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 07:00   

ford2fast, by byl bardzo wdzieczny za sprawdzenie.

Aro, dziekuje za checi, ale mam 2 skrzynie,wiec w razie czego cos zloze z 2. Ale rozbierac na czesci pierwsze to nie mam zamiaru na ta chwile.
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 07:29   

Reader napisał/a:
ford2fast, by byl bardzo wdzieczny za sprawdzenie

Zawór lock-up to numer 11 na 43 stronie powyższej serwisówki :)
_________________
Scorpio forever
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 07:30   

ford2fast napisał/a:
Jutro sprawdzę czy da się wymienić bez ruszania sterowania


to jeszcze tylko taka wiedza by mi sie przydala.

ford2fast napisał/a:
Zawór lock-up to numer 11 na 43 stronie powyższej serwisówki


o to tez cenna wiedza.
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 07:36   

WieSiu napisał/a:
ford2fast napisał/a:
Jutro sprawdzę czy da się wymienić bez ruszania sterowania


to jeszcze tylko taka wiedza by mi sie przydala.

Spokojnie , przeżuwam pożywne śniadanko :)
_________________
Scorpio forever
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 08:02   

ford2fast napisał/a:
przeżuwam pożywne śniadanko


smacznego :)
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 08:10   

WieSiu napisał/a:
ford2fast napisał/a:
przeżuwam pożywne śniadanko


smacznego :)

A dziękuję , teraz chwila relaksu i pewnie na południe dotrę do pracy :)
Sprawdź jeszcze dostępność uszczelek nad i pod płytę sterowania , tak na wszelki :)
_________________
Scorpio forever
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |12 Paź 2012|, 2012 08:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 08:13   

ford2fast napisał/a:
Sprawdź jeszcze dostępność uszczelek nad i pod płytę sterowania , tak na wszelki


nie wiem czy sie pojdejme zadania jesli trzeba ta plyte sciagac, nie robilem tego nigdy,boje sie,bo jak widze ta serwisowke to mnie rozwala juz ten pierwszy okragly element przykrecony do plyty. Jesli da sie grzebac przy samym zaworze i tloczkach,to jeszcze moze sie podejme,bo to nie wyglada strasznie :)
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |12 Paź 2012|, 2012 09:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 08:55   

WieSiu napisał/a:
... boje sie,bo jak widze ta serwisowketbo mnie rozwala juz ten pierwszy okragly element przykrecony do plyty ....

To może lepiej sobie odpuść, strach nie jest dobrym pomocnikiem. ;)

Przykładowe tematy ze zdjęciami z inspekcji A4LD , co prawda nie BOBowej, ale looknąć zawsze warto:
http://www.explorerforum....ead.php?t=98027
http://www.explorerforum....threadid=101571
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group