$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - lpg tech
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
lpg tech
Autor Wiadomość
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |15 Lut 2012|, 2012 21:41   

w tej kasie to sam bym nabył bo z agisem mi już nie po drodze
mi tam krzyczeli ponad 2 razy więcej
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Lut 2012|, 2012 11:21   

ja właśnie kompletuje graty i będzie przesiadka na techa, a co :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |16 Lut 2012|, 2012 12:21   

to stare graty ci nie potrzebne to znaczy komp ;)
i jak wpakujesz to to obacz akie spalanie
bo na stagu to kosy palą tyle że mnie nie stać
na agisie spalanie ma odpowiednie
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Lut 2012|, 2012 12:29   

wiesz, ja tam na agisie jakichś oszczędności w stosunku do KME nie zaobserwowałem, ot tyle jedynie że dało się spalić 11, gdzie na KME się nie dało, ale KME nei wzięło nigdy więcej niż 18, a AGIS opierdzielił nawet 22 :)

No ale to ma wszystko logiczne uzasadnienie, więc się nie czepiam :)

natomiast nieco mnie drażni kilka rzeczy w agisie, których przez lata nie umieją rozwikłać, ot choćby głupi wskaźnik ilości gazu.
Ostatnio się coś ruszyło jak się kolesie z AppStudio dorwali, ale z drugiej strony - stabilność ich modyfikacji jest mierna.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |16 Lut 2012|, 2012 12:30   

pepicosi napisał/a:
na agisie spalanie ma odpowiednie

I PCM nie łapie Ci błędu ubogiej?
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Lut 2012|, 2012 12:34   

Reader, kwestia spalania w stagu związana jest z jego "słabą" autokalibracją, agis po autokalibracji śmiga o wiele adekwatniej niż stag, nie trza się tyle spuszczać żeby toto jakoś jkechało, ale dobrze ustawiony stag nie spali więcej, tylko pokaż mi kogoś kto Ci dobrze staga ustawi, jak większość albo autokalibracja albo te pogięte stagowskie mapki, które sobie można wsadzić tam gdzie słońce nie zagląda.

No może wersja 8.x już pod tym kątem nieco lepiej, ale i tak strojenie po korektach OBD plus AFR dopiero powodują sesnowne spalanie bez utraty mocy ( a czasami nawet i z nadwyżką mocy na gazie )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |16 Lut 2012|, 2012 12:40   

tylko że spalanie kosa jest 10-18 litrów paliwa stałego
to gazu niech wyjdzie nawet te 22 rozumiem
ale ludziom na stagu i waldemarach pali to 18-22 przy bardzo delikatnym traktowaniu gazu
coś tu nie tak
ja mam w mym 4x4 waldemary i spala mi około 17 litrów
ten fidowskiego na stagu palił nie mniej jak 20 l więc mam obawy co do sensu
zmiany bo czytałem że pali ten tech jak stag
a co ustawiania agisa ja nie ustawiam ;)
raz miałem ale bogatej

[ Dodano: |16 Lut 2012|, 2012 12:45 ]
Struna napisał/a:
tylko pokaż mi kogoś kto Ci dobrze staga ustawi,
- ja znam paru i co z tego jak pali sporo na pewno więcej o 2-4 litrów na tych samych podzespołach
ja tam na razie poczekam niech ktoś zostanie królikiem doświadczalnym
bo byli tacy co już chwalili a czas pokazał :):
więc tym razem nie zamierzam się pchać przed szereg
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Lut 2012|, 2012 13:22   

pepicosi napisał/a:
waldemarach
sorka, ja pisałem o sekwencji z wtryskiwaczami a nie elektrozaworami :)
pepicosi napisał/a:
czytałem że pali ten tech jak stag
tak, pali jak stag, pali jak kme, pali jak agis - kwestia regulacji, która w techu ma być banalnie prosta.
pepicosi napisał/a:
ja znam paru
a ja bardzo niewielu.
pepicosi napisał/a:
ja tam na razie poczekam niech ktoś zostanie królikiem doświadczalnym
u mnie już klamka zapadła, więc jak coś to mogę zaopiniować.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |16 Lut 2012|, 2012 20:01   

tylko sam sobie zaprzeczasz :-d
wpakujesz instalkę która sama się ustawia ?
jak był bym wredny to bym się czepił -skoro zwykłą można ustawić a umiesz
to co automat to zrobi lepiej :P
czyli nie ufasz sobie :)

no dobra sam się poważnie zastanawiam nad tym bo już mam dosyć
uroków agisa
tylko poczekam może zakupię gdzieś komp akiś
ale to już ostatni raz każda następna usterka lub program który rozwala sterowniki
a potem wypięcie się i umywamy rączki jak to miało miejsce
mi się nie chce tylko kablowni rwać
ale jak mam kupić kompa nowego za tyle co mi zaśpiewali to wpakuje tego techa
może tam inaczej podchodzą do ludzi :-d
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |17 Lut 2012|, 2012 09:48   

pepicosi napisał/a:
no dobra sam się poważnie zastanawiam nad tym bo już mam dosyć
uroków agisa
i o to chodzi, a to że tech umie się sam dobrze ustawiać nie znaczy że trzeba z tego korzystać, ale też chcę to sprawdzić - ot co.

Stag ze swoją ISĄ też niby miał robić sam a wyszło jak wyszło... W techu ponoć to działa o wiele lepiej, się okaże, choć testy wykonane na problematycznych autach potwierdzają, że faktycznie to działa.
Stroiłem Saaba turbionego z programem, który pętlił benę jak wściekły, stag na tym wymiękał, auto bardzo wrażliwe na przelania, mega pogięty system sterowania zapłonem - ogólnie trudne auto.

Na techu udało się ogarnąć, owszem automatem nie poszło, ale tego się nie spodziewałem po aż tak zawiłym aucie, no ale obsługa zapętleń dała sobie radę - auto zapierdziela na gazie do odcinki bez szarpania i straty mocy. Na stagu czy innych sterownikach - raczej nieosiągalne ( wielki banita/guru SS jakoś nie umiał tego ogarnąć na stagu :) a taki z niego mega znawca i wyznawca tego produktu :) )


Pepi - tak wogóle, to ja nie chcę Ciebie przekonywać do czegokolwiek, Ty masz swój wewnętrzny świat, który generalnie jest mocno rozbieżny z moim podejściem do tematyki LPG, więc dla Ciebie może coś jest zaprzeczeniem - choć ja tego nei dostrzegam.
Z drugiej strony - sam wielce agisa promowałeś ( przecież mam go od Ciebie :) ) a teraz też nagle masz dość... tez jakby sobie zaprzeczasz, ale jakoś tego to nie widzisz :D
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |17 Lut 2012|, 2012 12:05   

no propagowałem i teraz żałuje trza było się nie odzywać
to by mniej kasy zarobili
a co do agisa to on umiera kiedyś to był wypas teraz
praktycznie nie było zmian od 2007 roku
a jak były to tylko pogorszyły
i w tym jest problem
a jak piszesz to ci debile odpisują że ma się wyjątkowe auto bo oni nigdzie takie przypadku
nie zaobserwowali
a wiem sam o paru podobnych przypadkach które były zgłaszane do nich

co do strojenia to ja tylko raz poustawiałem auto
bo zawsze coś mam nie tak albo parownik -listwy lub coś planuję zmieniać
to wtedy nie ma po co a że nie ma kiedy ego zrobić to jest jak jest
a że mało pali i w miarę śmiga to olewam
zawsze tak było że szewc bez butów chodzi
a z resztą ja mało czepliwy jestem jedzie to jedzie :)
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |17 Lut 2012|, 2012 13:04   

no i własnie tu agis jest spoko, że nawet po drobnej kalibracji na drodze jeździ całkiem spoko, sam autokalibracja na postoju tez jest na tyle dobra, że jak reduktor nie klęka to auto całkiem przyzwoicie jedzie.

Ale czas płynie a oni stanęli w miejscu ( choć niby na targi w marcu mają wyskoczyć z całkiem nowym sterownikiem - więc może coś zabłysną, tylko co z tego jak to nie będzie kompatybilne wstecz )
Jakbym miał kupić wszystko pod maskę ponownie to bym nie zmieniał, ale że się trafiła fajna okazja na przesiadkę za niewielką dopłatą to idę w to jak w dym.
Tech ma taki support że czasem nawet w dniówkę zgłoszony problem rozwiązują - tak to chyba nikt nie ma :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |17 Lut 2012|, 2012 17:02   

to czekamy na wybrańców :-d
jeden już jest i drugi autor tematu :-d :-d
i samo życie pokaże
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |17 Lut 2012|, 2012 17:22   

mnie póki co nieco interfejs drażni, ale pewnie kwestia przyzwyczajenia, poza tym od marca ( na targi ) będzie całkiem nowa wersja softu, więc może być jeszcze ciekawiej - czas pokaże.

Wiązkę z osprzętem już mam, czekam jeszcze na kompa i trochę czasu żeby to pod maskę upchąć.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Piotr 


Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lip 2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Wysłany: |17 Lut 2012|, 2012 18:28   

odnośnie ceny napisałem e-maila do regionalnego dystrybutora, za przesyłke zawołali 25 pln.
_________________
Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem sprawy nie peszył przełożonego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group