lpg tech |
Autor |
Wiadomość |
Piotr
Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: |28 Sty 2012|, 2012 20:38 lpg tech
|
|
|
Witam
Czy ktoś z kolegów miał styczność z sterownikiem LPG Tech??
Jeśli tak to jakie spostrzeżenia i odczucia?? |
_________________ Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem sprawy nie peszył przełożonego |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |29 Sty 2012|, 2012 08:45
|
|
|
staga innego ci się znowu chce ? |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Piotr
Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: |29 Sty 2012|, 2012 12:29
|
|
|
ciekawi mnie co to jest bo cena 300 PLN za starownik brzmi ciekawie |
_________________ Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem sprawy nie peszył przełożonego |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |29 Sty 2012|, 2012 12:39
|
|
|
Ja tam Agisa polecam bo fajny sterownik i chyba kilka osób z forum potwierdzi. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
Piotr
Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: |29 Sty 2012|, 2012 14:11
|
|
|
mnie ciekawi czy ktoś z tym miał styczność |
_________________ Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem sprawy nie peszył przełożonego |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
|
|
|
|
Piotr
Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: |29 Sty 2012|, 2012 17:59
|
|
|
MI chodzi w scorpio |
_________________ Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem sprawy nie peszył przełożonego |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |29 Sty 2012|, 2012 19:07
|
|
|
to tylko agis |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |29 Sty 2012|, 2012 19:57
|
|
|
jakbym nie ja to na tym forum by była nie znana
dalej bylibyście w przekonaniu ze stag lub kme to cudy świata
na agisie pali miarodajnie od tego co się wgniata w podłogę
a spalanie 22 litrów lpg na nim nie ma miejsca a stag tyle pali
mi pali w przedziale 11-18 lpg |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |29 Sty 2012|, 2012 20:04
|
|
|
Zgadza się, ja mam Agisa od Pepiego i nie żałuję. Duży plus to obsługa techniczna producenta. Miałem problem z wtryskami wymienili i jest teraz bezproblemowa jazda, zima nie jest straszna |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |29 Sty 2012|, 2012 21:36
|
|
|
Sorry ale Agis w stosunku do LPG TECH-a to jest mały miki....
Gdyby nie to, że dzięki sensownym wtryskom na agisie chodzi toto całkiem ok i to, że nie chce mi się ponownie pruć kabli to bym się przesiadł na techa, choć niewykluczone że i tak to nastąpi. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |29 Sty 2012|, 2012 22:59
|
|
|
Napiszcie może jakieś konkrety.
Na forum lpg z porównań wynika, że STAG i TECH bardzo podobnie sobie radzą.
Zresztą autor jest jeden tych sterowników.
W sumie też stoję przed wyborem.
Jeden Scorpio mam na STAGU , drugi też będzie na czymś. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |30 Sty 2012|, 2012 00:55
|
|
|
po pierwsze - ISA w stagu to jakas kpina, sporo auto na tym ma tak odjechane korekty, że aż zapłony potrafią wypadać od złej dawki ( a to nie jest takie proste )
po drugie, tech ma algorytm obsługujący zapętlenia wtrysków, czego stag nie ma.
ja wizualnie w strojeniu wolę staga ( ot po prostu przywykłem, bo stroję tego od groma ) ale, no właśnie - zawsze jest ale.
miałem jakiś czas temu spore wyzwanie, Saab turbo z programem, pętlił benę koncertowo i to nie tylko przy max obciązeniu, niestety również i w pośrednich prędkościach obrotowych - co robi wtedy stag, grzecznie to co bena = zapętla gaz, a co powoduje zapętlenie gazu przy powiedz 3450 rpm - ano kosmiczne wzbogacenie AFR aż do granicy palności mieszani i mamy piękne wypadania zapłonów, auto szarpie, mało tego - zapętlenie wtrysku gazu powoduje potężny spadek ciśnienia na reduktorze co dodatkowo potęguje efekt zalewania ( działa nadagresywna korekta po ciśnieniu w stagu, ale nawet jakby była "dobra" to efekt podobny, wydłuży czas wtrysku )
na techu po około 180 km strojenia pod obciążeniem ( tak - 180 km jazdy na drodze, ja wiem że dla niektórych to abstrakcja, ale tak się właśnie stroi gaz żeby było TIP-TOP ) auto mówiąz kolokwialnie ( a nie, tu nie wolno w ten sposób, bo tu dzieci wokół niby że ) to mówiąc grzecznie - jeździ bardzo wporzo, dla nieco większych za....iwania
właściciel happy jak dziecko, ja również bo to było spore wyzwania, zazwyczaj do tej pory okiełznywalne jedynie przez ustawienie limitera obciążenia, a tu proszę - dało się bez limitera
ale w scorpio nie mamy zapętleń beny, zapętlenie gazu doświadczymy jedynie na gównianych komponentach i przy sporych błędach montażowych, więc w zasadzie pojedzie na "byleczym" , ale też i pojedzie "jakoś" a na dobrych klockach pojedzie fajnie w każdych warunkach - dla mnie to cel warty działania, ale czy dla innych..... kwestia podejścia, wyboru.... |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |30 Sty 2012|, 2012 05:05
|
|
|
Struna, tak jak napisałeś Scorpio nie jest aż tak wymagającym wozem przy doborze lpg a taka prawda że przeciętny zjadacz chleba (taki jak ja) to pewnie nie odczuje czy jest te kilka koni mniej czy więcej. Jeśli auto nie spala jakichś kolosalnych ilości gazu i nie ma dodatkowych problemów to się jeździ.
A z tego co tam kiedyś patrzyłem na stronę techa to sterowniki ma różne, znaczy różna klasa i za te 300 pln to kupujemy dolną półkę chyba... |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
|