$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Problem z odpalaniem
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
arus91cb
[Usunięty]

  Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 12:14   Problem z odpalaniem

Witam! Ojciec posiada scorpiona mk2 kombi 2.5tdi ktory czasami nie odpala, jakby cos odcinalo prad. juz kiedys mial ten problem i wymienil przekaznik od alarmu ten co za schowkiem jest. teraz moje pytanie, jako ze ma to cos wspolnego z alarmem to gdzie jest schowany modul od alarmu? od razu napisze ze pompa i wszystkie wtryski sa obmierzone i wyniki pomiarow sa wzorcowe. Generalnie ciezko uzyskac jakas pomoc warsztaty jak widza ten samochod to rozkladaja rece, jeden gosciu sie nawet upieral ze ten model nie ma alarmu xD Idzie zaobserwowac po tej kontrolce od alarmu na srodku konsoli kiedy odpali. jesli zgasnie przed swiecami to zapala jezeli zgasnie dlugo po swiecach to nie zapali jesli wcale nie zaswieci kontrolka od alarmu to rowniez nie zapala stad wniosek ze jest to problem po stronie elektrycznej. Bardzo prosze was o pomoc, samochod jest potrzebny ojcu do dojazdow do pracy a na chwile obecna nie stac go na inny:(
 
 
adamf 



Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2007
Skąd: Lubaczów
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 12:59   

Rozwiń po kolei jak to jest z tym nieodpalaniem kręci i nie pali,w ogóle nie kreci czy jak?
 
 
arus91cb
[Usunięty]

Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 13:31   

kręci i nie pali, mozna krecic do usranej smierci i nie odpali, a przekreci sie pare razy kluczykiem i zapali, jak juz zapali to chodzi jak z nut nie ma zadnych problemow
Ostatnio zmieniony przez arus91cb |10 Gru 2011|, 2011 13:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dominik4x4 
Only VM


Auto: XJ 2,5td VM Wg 3,1td VM
Wiek: 31
Dołączył: 21 Wrz 2011
Skąd: Chorzów Bytom
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 14:46   

ale ty masz immo ? :?
_________________
XJ 2,5 'td 92' Limited :)
WG 3,1'td 00' Laredo ;)
Remonty silników VM
509-808-089
 
 
 
arus91cb
[Usunięty]

Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 15:05   

jest immo jest alarm wersja ghia
 
 
dominik4x4 
Only VM


Auto: XJ 2,5td VM Wg 3,1td VM
Wiek: 31
Dołączył: 21 Wrz 2011
Skąd: Chorzów Bytom
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 15:07   

kolega Karol MAły ci pomoże :) co do immo :-d a pilot baterie wymieniałeś może coś w nim nie kontakci
_________________
XJ 2,5 'td 92' Limited :)
WG 3,1'td 00' Laredo ;)
Remonty silników VM
509-808-089
Ostatnio zmieniony przez dominik4x4 |10 Gru 2011|, 2011 15:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
arus91cb
[Usunięty]

Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 15:13   

pilota nie ma, immo jest w kluczyku tak samo jak alarm:( a wie ktos gdzie znajduje sie modul od alarmu?
Ostatnio zmieniony przez arus91cb |10 Gru 2011|, 2011 15:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
brontozaur 



Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: |12 Gru 2011|, 2011 10:40   

arus91cb napisał/a:
modul od alarmu

Pod schowkiem, ale bez kompa nic nie zdziałasz.
A czy przypadkiem elektrozawór na pompie ci nie szwankuje?
_________________
Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500
 
 
cramp120 


Auto: 1995, 2500, sedan, diesel
Dołączył: 22 Sie 2016
Skąd: Limanowa
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 09:31   

Witam. Mam podobny problem. Czy ktoś rozwiązał już taki problem? Samochód kręci i kręci ale nie odpala aż do rozładowania aku :/ . Jak już odpadli to zakopci niemiłosiernie.
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 09:35   

To chyba trzeba by sprawdzić czy do wszystkich wtryskiwaczy dochodzi paliwo jak krecisz.
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 09:45   

Jak już odpali to gaśnie czy jakoś pracuje?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
cramp120 


Auto: 1995, 2500, sedan, diesel
Dołączył: 22 Sie 2016
Skąd: Limanowa
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 17:34   

Jak odpali, to chodzi jak zegareczek. Najlepsze jest to, że on potrafi cały tydzień palić od strzała, a przyjdzie jeden dzień, gdzie będzie kręcił i kręcił, ksztusił się, albo w ogóle nie odpali, a jak już jakimś cudownym sposobem odpali, to dym za nim niemiłosierny. Dzisiaj udało mi się go odpalić ... na 3 wtryskach. Gdy odkręciłem całkowicie rurkę od wtrysku sterującego, to odpalił od strzała, a tak kręcił do rozładowania aku.
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 17:50   

cramp120 napisał/a:
Gdy odkręciłem całkowicie rurkę od wtrysku sterującego, to odpalił od strzała,
nie zapowietrza się gdzieś/ zaciąga powietrze/ pompa paliwowa słaba?
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
cramp120 


Auto: 1995, 2500, sedan, diesel
Dołączył: 22 Sie 2016
Skąd: Limanowa
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 18:59   

jaroz napisał/a:
cramp120 napisał/a:
Gdy odkręciłem całkowicie rurkę od wtrysku sterującego, to odpalił od strzała,
nie zapowietrza się gdzieś/ zaciąga powietrze/ pompa paliwowa słaba?

No właśnie nie wiem. Ale ogółem jak się otworzy maskę, to czuć olej napędowy. I przewody do filtra paliwa i od filtra do pompy, oraz przy rurkach do wtrysków są zapocone, więc bardzo możliwe, że gdzieś to powietrze łapie ... Lać się na pewno nigdzie nie leje
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 19:04   

Zaciąga powietrze. Jak popuścisz wtrysk to zaciągnie paliwo, a potem tworzy się poducha i znów problem z zapalaniem. Wymyj wszystko, zapal, a po dość krótkiej trasie sprawdź miejsca połączeń układu wtryskowego. Tam gdzie będzie tłuste od ON, tam szukaj nieszczelności.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group