$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - A4LDe - KICK-DOWN - regulacja
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
A4LDe - KICK-DOWN - regulacja
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Maj 2005|, 2005 10:10   A4LDe - KICK-DOWN - regulacja

by Adam_2000

O'K... proszę bardzo
Potrzeba do tego 2-ch ludzi, albo... cegła )
Po pierwsze sprawdzamy, czy działa załącznik przy przepustnicy (A4LDe).
1. Włączamy zapłon (nie uruchamiać silnika !)
2. Wciskamy do oporu pedał gazu i w tym momencie powinniśmy usłyszeć uderzenie elektromagnesu sterującego linką (i dźwignią) kick-down. Jeżeli nie ma tego trzasku, to albo linka jest żle wyregulowana, albo coś z elektryką.
Pomijam sprawę elektryki, uznajemy, że działa
Pomocnik trzyma cały czas wciśnięty pedał gazu, abo kładziemy na niego (na pedał, nie na pomocnika) cegłę...czy cóś takiego
3. Wchodzimy pod auto i sprawdzamy naciąg linki.
4. Poluzowujemy śruby mocujące elektromagnes i tak go ustawiamy, żeby naciskając palcem na linkę, miała ona ugięcie ok 1 cm. Odpowiada to ok. 1-1.5 mm luzu jaki ma dźwignia kick-down do zderzaka.
5. Dokręcamy śruby mocujące.
6. Odpuszczamy pedał gazu
7. Kilka razy wciskamy pedał do dechy (słychać trzaski ?)
8. Trzymając wciśnięty pedał gazu jeszcze raz sprawdzamy luz dźwigni. Jeżeli jest 2-3 mm, to dokręcamy dosyć mocno wszystkie śruby mocujące elektromagnes i jedziemy na jazdę próbną.
Prawidłowo ustawiony kick-down, powinien trzymać cały czas, kiedy wciskamy pedał do oporu. Jeżeli po chwili "odbija", to znaczy, że luz dźwigni jest za mały. Jeżeli nie chce w ogóle zaskoczyć - za duży.
W niektórych skrzyniach może się okazać, że luz ten może być większy, w innych mniejszy. Najważniejsze, żeby działało.
Powodzenia )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group