Za mały parownik na ilość km? |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 09:24
|
|
|
ja też uważam że ten reduktor będzie za słaby, z kolei OMVL nie polecę ze względu na kapryśność, jak działa to jest super, ale jedne działają miesiąc, inne trzy a inne bez problemu śmigają - zależy jak się trafi.
Lovato major lub super major warto wziąć pod uwagę ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 16:13
|
|
|
OMVL nawet jak będzie dobry, to klęknie po 20tysiącach. Pospuły się te zwłoki strasznie. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 16:44
|
|
|
To w końcu co mam zrobić? Zostawić ten? Czy kupić:
Struna napisał/a: | Lovato major lub super major warto wziąć pod uwagę ? |
Coś takiego?
http://allegro.pl/r39-red...1898819860.html |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |6 Lis 2011|, 2011 17:05, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 17:01
|
|
|
Na razie nic, zaloż blosa i zobacz jak jeździ i czy mu brakuje czegokolwiek. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 17:10
|
|
|
VIK napisał/a: | Na razie nic, zaloż blosa i zobacz jak jeździ i czy mu brakuje czegokolwiek. |
Dobrze, przyjdzie trójnik z gumami od Kat'a to podłączę blosa i poszukam osoby która mi to wyreguluję, ale z tym może być problem. Małe miasto, słabe możliwości, dzwoniłem, pytałem, jedni gaziarze twierdzą że nie słyszeli o blosie, drudzy że słyszeli ale nie regulowali nigdy tego, zaś trzeci że słyszeli ale nie pochwalają tego, lecz mogą spróbować to wyregulować. Mówiąc w prost idzie się załamać. |
|
|
|
|
wieloryb
KR 501 HU
Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2009 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |7 Lis 2011|, 2011 13:38
|
|
|
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Mówiąc w prost idzie się załamać. | nie załamuj się, tylko idź do tych co Kamil_Scorpio_ napisał/a: | mogą spróbować to wyregulować | , a potem w razie czego, to dzwoń do naszych forumowych magików od gazu |
_________________ Pozdrawiam,
wieloryb
KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |17 Lis 2011|, 2011 15:27
|
|
|
wieloryb napisał/a: | Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Mówiąc w prost idzie się załamać. | nie załamuj się, tylko idź do tych co Kamil_Scorpio_ napisał/a: | mogą spróbować to wyregulować | , a potem w razie czego, to dzwoń do naszych forumowych magików od gazu |
Jak na razie wszystko działa bez problemowo, parownik boczna śruba wykręcona tyle ile się dało, silnik odżył, nie poznaje go, szybko wkręca się na obroty na postoju jak i podczas jazdy, nie dusi się oraz nie brak mu mocy.
Regulacja oczywiście wstępna z instrukcji przygotowanej przez Użytkowników: Struna oraz Maup. Duża śruba od 0 do 2.5 obrotu, oraz małą od 0 do 1.5 obrotu.
Tu kilka zdjęć po zabiegu:
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |17 Lis 2011|, 2011 15:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |17 Lis 2011|, 2011 15:30
|
|
|
CUD |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
wieloryb
KR 501 HU
Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2009 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |18 Lis 2011|, 2011 13:16
|
|
|
VIK napisał/a: | CUD | normalnie |
_________________ Pozdrawiam,
wieloryb
KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 08:06
|
|
|
Odgrzeje placka, w mk1 wydaje mi się że czas na czyszczenie parownika, bądź i nawet regeneracje, teraz pytanie za 100pkt, co reguluje ta śruba z boku parownika? To jest jakieś naciągnięcie membrany? w jakim celu? Po tym zabiegu chcę jechać do Kleosina do Alex'a na regulacje pod sondy. Jakieś sugestie? |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |18 Sie 2014|, 2014 08:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 09:09
|
|
|
moje R90E obydwa miały czkawkę...ale jak latały to wydalały bez problemu |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 09:44
|
|
|
Kamil_Scorpio_, uważaj regeneracja czasami nic nie daje.
PS. ile masz przelatane na nim ?? |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 10:32
|
|
|
no właśnie jeden z moich r90e miał czkawkę po regeneracji, miałem "niby oryginalny" zestaw....na zimno nie chciał podawać gazu, na ciepło było ok, a jeden zaczął gwizdać ;P jak się rozgrzał robił takie łuuuuu łuuuu ale jeździł normalnie...jak był nowy był ok, potem coraz gorzej |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 10:54
|
|
|
Kolejne OT w tym temacie będą nagradzane. Zapraszam ! |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 10:57
|
|
|
Adam_2000 napisał/a: | Kolejne OT w tym temacie będą nagradzane. Zapraszam ! |
Adam, jak chcesz to mnie karaj, ale prosiłem, nie wywalaj moich postów.
Acha, są w koszu, niech tam leżą. Niech inni w końcu się odezwą by zrobić z nim porządek raz a dobrze. |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |18 Sie 2014|, 2014 10:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|