$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Za mały parownik na ilość km?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Za mały parownik na ilość km?
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 09:24   

ja też uważam że ten reduktor będzie za słaby, z kolei OMVL nie polecę ze względu na kapryśność, jak działa to jest super, ale jedne działają miesiąc, inne trzy a inne bez problemu śmigają - zależy jak się trafi.

Lovato major lub super major warto wziąć pod uwagę ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 16:13   

OMVL nawet jak będzie dobry, to klęknie po 20tysiącach. Pospuły się te zwłoki strasznie.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 16:44   

To w końcu co mam zrobić? Zostawić ten? Czy kupić:
Struna napisał/a:
Lovato major lub super major warto wziąć pod uwagę ?


Coś takiego?

http://allegro.pl/r39-red...1898819860.html
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |6 Lis 2011|, 2011 17:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 17:01   

Na razie nic, zaloż blosa i zobacz jak jeździ i czy mu brakuje czegokolwiek.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 17:10   

VIK napisał/a:
Na razie nic, zaloż blosa i zobacz jak jeździ i czy mu brakuje czegokolwiek.


Dobrze, przyjdzie trójnik z gumami od Kat'a to podłączę blosa i poszukam osoby która mi to wyreguluję, ale z tym może być problem. Małe miasto, słabe możliwości, dzwoniłem, pytałem, jedni gaziarze twierdzą że nie słyszeli o blosie, drudzy że słyszeli ale nie regulowali nigdy tego, zaś trzeci że słyszeli ale nie pochwalają tego, lecz mogą spróbować to wyregulować. Mówiąc w prost idzie się załamać.
 
 
wieloryb 
KR 501 HU



Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Lis 2011|, 2011 13:38   

Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Mówiąc w prost idzie się załamać.
nie załamuj się, tylko idź do tych co
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
mogą spróbować to wyregulować
, a potem w razie czego, to dzwoń do naszych forumowych magików od gazu :)
_________________
Pozdrawiam,
wieloryb :)

KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary
 
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |17 Lis 2011|, 2011 15:27   

wieloryb napisał/a:
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Mówiąc w prost idzie się załamać.
nie załamuj się, tylko idź do tych co
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
mogą spróbować to wyregulować
, a potem w razie czego, to dzwoń do naszych forumowych magików od gazu :)


Jak na razie wszystko działa bez problemowo, parownik boczna śruba wykręcona tyle ile się dało, silnik odżył, nie poznaje go, szybko wkręca się na obroty na postoju jak i podczas jazdy, nie dusi się oraz nie brak mu mocy.

Regulacja oczywiście wstępna z instrukcji przygotowanej przez Użytkowników: Struna oraz Maup. Duża śruba od 0 do 2.5 obrotu, oraz małą od 0 do 1.5 obrotu.

Tu kilka zdjęć po zabiegu:








Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |17 Lis 2011|, 2011 15:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |17 Lis 2011|, 2011 15:30   

CUD :-d
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
wieloryb 
KR 501 HU



Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: |18 Lis 2011|, 2011 13:16   

VIK napisał/a:
CUD :-d
normalnie :)
_________________
Pozdrawiam,
wieloryb :)

KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary
 
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 08:06   

Odgrzeje placka, w mk1 wydaje mi się że czas na czyszczenie parownika, bądź i nawet regeneracje, teraz pytanie za 100pkt, co reguluje ta śruba z boku parownika? To jest jakieś naciągnięcie membrany? w jakim celu? Po tym zabiegu chcę jechać do Kleosina do Alex'a na regulacje pod sondy. Jakieś sugestie?
_________________
'87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |18 Sie 2014|, 2014 08:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 09:09   

moje R90E obydwa miały czkawkę...ale jak latały to wydalały bez problemu
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 09:44   

Kamil_Scorpio_, uważaj regeneracja czasami nic nie daje.

PS. ile masz przelatane na nim ??
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 10:32   

no właśnie jeden z moich r90e miał czkawkę po regeneracji, miałem "niby oryginalny" zestaw....na zimno nie chciał podawać gazu, na ciepło było ok, a jeden zaczął gwizdać ;P jak się rozgrzał robił takie łuuuuu łuuuu ale jeździł normalnie...jak był nowy był ok, potem coraz gorzej :P
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 10:54   

Kolejne OT w tym temacie będą nagradzane. Zapraszam !
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |18 Sie 2014|, 2014 10:57   

Adam_2000 napisał/a:
Kolejne OT w tym temacie będą nagradzane. Zapraszam !


Adam, jak chcesz to mnie karaj, ale prosiłem, nie wywalaj moich postów.


Acha, są w koszu, niech tam leżą. Niech inni w końcu się odezwą by zrobić z nim porządek raz a dobrze.
_________________
'87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |18 Sie 2014|, 2014 10:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group