LPG scorpio |
Autor |
Wiadomość |
wieloryb
KR 501 HU
Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2009 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |12 Paź 2011|, 2011 21:56
|
|
|
Cytat: | To jest nas teraz dwóch | ja bym napisał, że z pewnością trzech, a może nawet i więcej |
_________________ Pozdrawiam,
wieloryb
KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Paź 2011|, 2011 14:26
|
|
|
Spoko Lamda nie wiem co mówi. Jak ja sprawdzić. No ale jak mi to tez sie robi jak założę śrubę to to chyba coś innego jest. Parownik wymieniałem na nowy. Parownik jest firmy LOGAS. CZy to może być parownik?
[ Dodano: |13 Paź 2011|, 2011 19:33 ]
Koledzy jak sprawdzić lamdę? |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |14 Paź 2011|, 2011 08:10
|
|
|
mati910807 napisał/a: | ...
[ Dodano: |13 Paź 2011|, 2011 19:33 ]
Koledzy jak sprawdzić lamdę? | Wpiąć miernik elektryczny do jej przewodu "sygnałowego". Powinno się tam pojawiać napięcie do 1V. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Paź 2011|, 2011 14:14
|
|
|
Aha Już to zrobiłem i napięcie skacze od ok 150mV do 2.100V
[ Dodano: |16 Paź 2011|, 2011 21:15 ]
Powiedzcie mi czy to może być sonda i co jest z tym gazem nie tak. |
|
|
|
|
wieloryb
KR 501 HU
Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2009 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |22 Paź 2011|, 2011 11:11
|
|
|
mati910807 napisał/a: | Aha Już to zrobiłem i napięcie skacze od ok 150mV do 2.100V | dół nawet spoko, ale góra to zdecydowanie za wysoko o co najmniej 1,1 V. Co się dzieje, to niech się inni wypowiedzą. |
_________________ Pozdrawiam,
wieloryb
KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |22 Paź 2011|, 2011 22:36
|
|
|
wieloryb napisał/a: | ale góra to zdecydowanie za wysoko |
Prawda |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Mysza
508303797
Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Paź 2006 Skąd: Płock
|
Wysłany: |23 Paź 2011|, 2011 08:38
|
|
|
Skoro zakładasz śrubę zamiast krokowca to zryta lambda se może i 5V pokazywać, a nie ma to nic do rzeczy, na gazie musi latać dobrze. Jeśli nie daje się wyregulować, to problem jest w mikserze. Jeśli kiedyś było dobrze, to prawdopodobnie jest jakaś nieszczelność w dolocie i zasysa powietrze przed mikserem. A jeśli się rąbało od początku, to mikser jest "za luźny". |
_________________ 2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94 |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |23 Paź 2011|, 2011 10:16
|
|
|
Mysza napisał/a: | Skoro zakładasz śrubę zamiast krokowca to zryta lambda se może i 5V pokazywać, a nie ma to nic do rzeczy, na gazie musi latać dobrze. |
Przed wciśnięciem klawisza ENTER trzeba było przeczytać pierwszy wpis
mati910807 napisał/a: | Co to może byc za przyczyna ja mam go na silniczku krokowym |
mati910807 napisał/a: | Parownik jest firmy LOGAS |
Jaki model ? |
_________________ Scorpio forever |
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |23 Paź 2011|, 2011 10:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Paź 2011|, 2011 11:17
|
|
|
Przepraszam was że tak późno pisze. Taki kupiłem http://allegro.pl/redukto...1872566512.html No ale jak zdejmie kable od krokowca to zaraz samochod gaśnie. |
Ostatnio zmieniony przez mati910807 |23 Paź 2011|, 2011 12:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |23 Paź 2011|, 2011 11:23
|
|
|
Popraw link , nie wyświetla się |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Mysza
508303797
Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Paź 2006 Skąd: Płock
|
Wysłany: |23 Paź 2011|, 2011 12:13
|
|
|
Właśnie że się wyświetla, rusz głową i skasuj kropkę na końcu
PS. 14sty wpis przeczytałeś? |
_________________ 2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94 |
Ostatnio zmieniony przez Mysza |23 Paź 2011|, 2011 12:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Paź 2011|, 2011 12:34
|
|
|
Już jest dobrze. I co sądzicie na temat tego parownika? |
|
|
|
|
Mysza
508303797
Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Paź 2006 Skąd: Płock
|
Wysłany: |23 Paź 2011|, 2011 12:51
|
|
|
Ja tam sądze że do samochodów takich jak scorpio to się nie nadaje. Do astry 1.4 owszem. |
_________________ 2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94 |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |23 Paź 2011|, 2011 12:58
|
|
|
Mysza napisał/a: | Ja tam sądze że do samochodów takich jak scorpio to się nie nadaje. Do astry 1.4 owszem. |
Też bym takiego nie dał do Scorpio
Co nie zmienia faktu , że o ile jest sprawny powinien jakoś jeździć
[ Dodano: |23 Paź 2011|, 2011 14:03 ]
mati910807 napisał/a: | Sam wymieniałem parownik gazu jeszcze nie regulowałem |
Każdy parownik po zamontowaniu trzeba wyregulować
Tego wynalazku nie znam , przeczytaj instrukcję obsługi
Regulację parownika zrób wstawiając zamiast silnika krokowego śrubę
Dopiero gdy auto będzie przyzwoicie jeździło na śrubie zamontuj silniczek i ustaw elektronikę
Nie zapomnij wcześniej wymienić sondę |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Paź 2011|, 2011 13:20
|
|
|
Ja próbowałem juz go ustawiać ale cos nie bardzo wychodziło. Jak odkręciłem srubę od wolnych obrotów to zaczeło głośno syczeć i smierdzieć jakby gaz sie ulatniał a samochód zaraz zgasł . Niby parownik kupiłem nowy. Mógł byc on od nowości jakiś uszkodzony. Mam stary co wyciągnałem z samochodu firmy BIGAS tylko nie moge membran znależć do niego . |
|
|
|
|
|