Nawiew padł |
Autor |
Wiadomość |
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |6 Sie 2011|, 2011 10:18
|
|
|
mała skrzynka |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
GoldiScorpio [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Sie 2011|, 2011 15:22
|
|
|
ok ;] klima zrobiona załącza się elegancko tak jak trzeba , wystarczyło zamienić miejscami przekaźnik ... Działa ale nie chłodzi , nie wiem ile jest czynnika , może to dlatego, jak myślisz ? Czy jest coś jeszcze co za taki myk odpowiada ? |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |7 Sie 2011|, 2011 17:05
|
|
|
zobacz na temperaturę węży przy spręzarce |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
GoldiScorpio [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Sie 2011|, 2011 18:36
|
|
|
powinny być ciepłe czy zimne ? |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |7 Sie 2011|, 2011 20:44
|
|
|
guby zimny, cienki gorący. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
ramanujan
Auto: '88 2.9 Manual HB +LPG
Wiek: 34 Dołączył: 10 Maj 2013 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Wrz 2014|, 2014 23:29
|
|
|
Podepnę się pod temat bo sprawa jest podobna. Nawiew dmuchawy padł. Pożyczyłem auto teściowej i wróciło już bez nawiewu.. przedzwoniłem bezpieczniki pod maską ale nic nie znalazłem.
Auto mk1, reakcja klap obiegu zewn/wewn na pokrętło - jest. Reakcja wiatraka - brak. Gdzie to w jakiej kolejności robić?
Rezystorki mocy jakieś się wygrzebią, coś gdzieś można na krótko podpinać na próbe, za mało jeszcze wiem gdzie. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Wrz 2014|, 2014 23:33
|
|
|
Na wentylatorze masz moduł z rezystorami. Dobierz się tam. Masz klapy to i klimę masz? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |4 Wrz 2014|, 2014 23:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ramanujan
Auto: '88 2.9 Manual HB +LPG
Wiek: 34 Dołączył: 10 Maj 2013 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Wrz 2014|, 2014 23:47
|
|
|
klima jest. Pablo, którędy się dostane do wiatraka? pod deską czy od str maski?
Pozdr |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |4 Wrz 2014|, 2014 23:55
|
|
|
siedzi pod przednia szyba
jesli masz klime to masz ciecie kibla |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
ramanujan
Auto: '88 2.9 Manual HB +LPG
Wiek: 34 Dołączył: 10 Maj 2013 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |5 Wrz 2014|, 2014 00:00
|
|
|
Kibla ja bym mu nie chciał robić, cokolwiek by to znaczyło |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |5 Wrz 2014|, 2014 07:06
|
|
|
Albo padł wyłącznik, albo rezystor, albo wentylator. Biorąc pod uwage, że nie pracuje Ci na żadnej pozycji łacznie z III, gdzie idzie bez rezystora, to raczej nie tenże.
Pod maską na podszybiu masz czarna puchę, na przodzie jej znajduje się moduł z rezystorami. Jak go wydłubiesz, to bedziesz miał mozliwośc podłaczenia wiatraka na krótko z aku. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |5 Wrz 2014|, 2014 07:41
|
|
|
Sprawdzałeś czy dochodzi napięcie do włącznika dmuchawy? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |5 Wrz 2014|, 2014 08:23
|
|
|
Lepieh sprawdzic czy dochodzi napiecie do rezystora dmuchawy,a dopiero potem patrzyc czy dochodzi do przelacznika. Tak chyba szybciej i łatwiej |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |5 Wrz 2014|, 2014 08:47
|
|
|
zcznij od sprawdzenia, czy na modułrezystorów dochodzi Plus (nie pamiętam jak w MK1, ale chyba jest na stałe), oraz czy dochodzi minus po włączeniu pokrętła (lub odwrotnie, bo nie pamiętam, jak tam było). |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
Ostatnio zmieniony przez bingo |5 Wrz 2014|, 2014 08:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |5 Wrz 2014|, 2014 09:01
|
|
|
Jak bede w domu, to sprawdze na schematach jak jest z zasilaniem - jak przez mgłę pamiętam, że była zmiana i wczesniej była stała masa i załączany +, a potem odwrotnie, tylko nie jestem pewny, czy to w scorpio, czy w sierrze. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
|