$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - potrzebny wtrysk
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
potrzebny wtrysk
Autor Wiadomość
radekgora 
SMI 5M57



Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lip 2010
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: |4 Lut 2011|, 2011 19:14   potrzebny wtrysk

wracam do tematu z innego postu

ma ktoś takowy wtrysk z 1 cylindra z czujnikiem wzniosu iglicy na zbyciu lub wie gdzie można nabyć takowy sprawny na alledrogo mają ale jak dzwoniłem to nie było pewności że działa prawidłowo

mój mechanik stwierdził że wszystko jest ok i tylko do tego wtrysku można sie przyczepic
powiedział że:nie otwiera prawidłowo i to też jest spowodowane spadkiem mocy
_________________
jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997
 
 
 
kondzio508 


Auto: Passat b7 12r. 1,6 TDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: |4 Lut 2011|, 2011 19:17   

radekgora, daj ogłoszenie w dziale kupię , tu sie pisze o usterkach a nie o checi zakupu .
_________________
Passat b7 2012 1,6 TDI .
Touran 2004 1,6 FSI .
 
 
radekgora 
SMI 5M57



Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lip 2010
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: |4 Lut 2011|, 2011 20:02   

prosze moderatora o usuniecie postów
_________________
jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997
 
 
 
adamf 



Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2007
Skąd: Lubaczów
Wysłany: |4 Lut 2011|, 2011 21:13   

sprawdził opór na tym sterujacym wtrysku jesli tak to ile było?
 
 
radekgora 
SMI 5M57



Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lip 2010
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: |5 Lut 2011|, 2011 11:04   

przekazał mi ze tylko 30% jest prawidlowego działania dzisiaj go nie ma więc sie nie dowiem co i jak wyszło z pomiaru
_________________
jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997
 
 
 
wojas3
[Usunięty]

Wysłany: |9 Lut 2011|, 2011 15:21   

Ile płaciłeś za sprawdzenie wtrysków ? Ja się zastanawiam nad ich sprawdzeniem ( lub czegoś innego ) bo jakby zbyt ubogą mieszankę ma, im wyższy bieg tym gorzej idzie, a raczej turbo słabiej działa.
 
 
radekgora 
SMI 5M57



Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lip 2010
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: |9 Lut 2011|, 2011 19:30   

za sprawdzenie wtrysków tzw przelewości zrobił mi to na swoich urządzeniach w ramach szukania spadku mocy
_________________
jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997
 
 
 
wojas3
[Usunięty]

Wysłany: |9 Lut 2011|, 2011 19:36   

Aha, bo mi mechanik mówił 30-40zł od wtrysku ( jeśli wszystko pójdzie ok ) a powinno iśc ok, bo są wkręcane tylko (?), bym sprawdził ale boję się że 120-160zł pójdzie na marne.
Wszystkie wtryski sprawdzać czy tylko 1-sterujący, bo ponoć on najważniejszy, a poza tym zużywają się w miarę równo ?
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |9 Lut 2011|, 2011 20:14   

wojas3 napisał/a:
Ile płaciłeś za sprawdzenie wtrysków ? Ja się zastanawiam nad ich sprawdzeniem ( lub czegoś innego ) bo jakby zbyt ubogą mieszankę ma, im wyższy bieg tym gorzej idzie, a raczej turbo słabiej działa.
Wojas,poczytaj sam siebie i sie zastanow,bo normalnie rece opadaja.Na dodatek wtryskiwacze nigdy nie zuzywaja sie w kierunku"ubogiej"jak to nazwales mieszanki.Co do sprawdzania wtryskiwaczy to spytam tak:jak sprawdzasz cisnienie powietrza to tez w jednym kole?

[ Dodano: |9 Lut 2011|, o 20:38 ]
Zeby nie bylo.Wojas,naprawde nic do Ciebie nie mam,nawet Cie troche lubie,ale nie umiesz sluchac(czytac).Twoje teorie maja taki rozrzut i zwykle sie nawzajem wykluczaja,bo nie znasz zasady dzialania silnika wysokopreznego i jego osprzetu.Nadrob zaleglosci,odrob prace domowa i wtedy tworz wlasne teorie.To forum nie jest po to aby uczyc podstaw.To forum jest skarbnica wiedzy dla ludzi,ktorym brakuje "pileczki Dobromira"reszta idzie sama.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
brontozaur 



Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: |9 Lut 2011|, 2011 20:46   

wojas3 napisał/a:
ale boję się że 120-160zł pójdzie na marne

Stary ale nie zapominaj że ty posiadasz auto, mało tego Scorpio a żeby było ciekawiej to masz VMema. Wszystkie te 3 rzeczy sumują się i dają wynik który jest dużym obciążeniem dla kieszeni. Może pogadaj z kimś kto ma auto już kilka lat i wie ile taki luksus kosztuje. A te 160 zł nie pójdzie na marne bo przynajmniej będziesz widział że z nimi wszystko Ok bądź nie (wtedy zobaczysz ile co kosztuje)
slawektg napisał/a:
Zeby nie bylo.Wojas,naprawde nic do Ciebie nie mam,nawet Cie troche lubie,ale nie umiesz sluchac(czytac).

Dasz radę slawetq.
Był taki film dwóch gniewnych ludzi z Nicholson (był terapeutą) polecał na nerwy wymawiać "gussssfraabaaa" (mi czasem pomaga).
Pozdrawiam
_________________
Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500
Ostatnio zmieniony przez brontozaur |9 Lut 2011|, 2011 20:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |9 Lut 2011|, 2011 20:52   

brontozaur napisał/a:
polecał na nerwy wymawiać "gussssfraabaaa" (mi czasem pomaga).
to może wuuuuussssaaaaaaaaaa z bad boys-ów :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |9 Lut 2011|, 2011 21:16   

Struna napisał/a:
to może wuuuuussssaaaaaaaaaa z bad boys-ów
Probowalem.Nie dziala.Dziala natomiast kieliszek absyntu przy komputerze.No,moze dwa....napewno trzy.Ooo taaak.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
wojas3
[Usunięty]

Wysłany: |9 Lut 2011|, 2011 21:37   

slawektg napisał/a:
Twoje teorie maja taki rozrzut i zwykle sie nawzajem wykluczaja,bo nie znasz zasady dzialania silnika wysokopreznego i jego osprzetu

bardzo możliwe, ale jest to po części spowodowane może tym jak pisze, powinno być " sprawdzić wtryski " . i osobno że jakby zbyt uboga mieszanka ( ktoś w jakimś temacie to dokładniej opisywał ), oczywiście nie mówie że tylko tym, na silniku diesla wiem tyle co przeczytałem/usłyszałem, a pisze to co mi się wydaję bo ponoć niektóre rzeczy są takie same lub podobne w każdym rodzaju silnika.

No wiem że zazwyczaj wtryski " leją " ale czytałem temat " radekgora" i mu ponoć 30% tego co powinien daje, i tak jakoś mi się nasunęła myśl że może to samo jest u mnie - tak to jest jak się wkurzy i szuka pierwszej lepszej przyczyny ;p
Co do sprawdzania to bez wahania bym sprawdzał 4 gdyby nie to co czytałem że ponoć najważniejszy 1 ( lub ) ten co ma czujnik i że zużywają się po równo, więc po ocenie jednego mozna ocenić inne, dla mnie to troche głupie, też bym sprawdził 4 tym bardziej że to nie kosztuje jakoś dużo, no ale pytam bo może rzeczywiście wystarczy 1 sprawdzic.

brontozaur napisał/a:
Stary ale nie zapominaj że ty posiadasz auto, mało tego Scorpio a żeby było ciekawiej to masz VMema. Wszystkie te 3 rzeczy sumują się i dają wynik który jest dużym obciążeniem dla kieszeni. Może pogadaj z kimś kto ma auto już kilka lat i wie ile taki luksus kosztuje. A te 160 zł nie pójdzie na marne bo przynajmniej będziesz widział że z nimi wszystko Ok bądź nie (wtedy zobaczysz ile co kosztuje)

To mi własnie ojciec powtarzał że nie sztuką jest mieć auto, tylko je utrzymać, oczywiście się z tym zgadzam, na mojego scorpia wydałbym nawet 2tyś bez " bólu " gdybym wiedział że to pomoże lub go ulepszy, a jak jest małe prawdopodobieństwo że to wtryski a np prędzej pompa, to wolę te pieniądze wydać na sprawdzenie pompy - nastawnika a wtryski poczekają sobie jeszcze troche ;)
Ostatnio zmieniony przez wojas3 |9 Lut 2011|, 2011 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |9 Lut 2011|, 2011 21:50   

wojas3 napisał/a:
a jak jest małe prawdopodobieństwo że to wtryski a np prędzej pompa, to wolę te pieniądze wydać na sprawdzenie pompy - nastawnika a wtryski poczekają sobie jeszcze troche
No widzisz.....i tu mi sie podobasz.Nareszcie z sensem.Nie zapominaj,ze tak naprawde wtryskiwacze w tym silniku sa calkowicie mechaniczne i otwiera je tylko cisnienie oleju napedowego.Pierwszy wtrysk jest taki sam jak inne(mechanicznie).Rozni sie tylko tym,ze po czesci pelni role czujnika monitorujacego prace instalacji.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
brontozaur 



Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: |10 Lut 2011|, 2011 05:26   

No to zacznij działać i pisz co zrobiłeś (wojas3)
_________________
Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group