|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Bardzo duzo bialego dymu z Ruru Wydechowej Zapchana nagrzew |
Autor |
Wiadomość |
adamf
Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2007 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: |14 Sty 2011|, 2011 21:33
|
|
|
Posprawdzaj ciśnienia na każdej głowicy i się dowiesz wszystkiego najprościej od świec żarowych . |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |14 Sty 2011|, 2011 22:15
|
|
|
adamf napisał/a: | Posprawdzaj ciśnienia na każdej głowicy i się dowiesz wszystkiego |
Na 99% pomiar kompresji nie wykaże mikropęknięć w głowicach. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Sty 2011|, 2011 14:12
|
|
|
Ale przecież przedmuch mogą być jeszcze w dół (uwalone pierścienie) i wtedy też kompresji nie będzie. |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
adamf
Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2007 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: |15 Sty 2011|, 2011 15:38
|
|
|
Nie pisałem nic o pęknięciach w głowicy o uszczelce mowa. |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |15 Sty 2011|, 2011 21:22
|
|
|
Wzbijacie się na wysokie półki teorii co za różnica czy to głowice czy uszczelka, sekcję zwłok to se już zrobi, jak go rozbebeszy... bo przecież jak mu płynu ubywa a z rury biało, to się samo nie naprawi. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |15 Sty 2011|, 2011 23:13
|
|
|
brontozaur, Boni, adamf, Konstrukcja vm jest taka że w 9 na 10 przypadków pada głowica a nie uszczelka.
I zazwyczaj są to mikropęknięcia pomiędzy wtryskiem, komorą wirową a płaszczem wodnym.
adamf, Od razu dodam że w polifcie zmienili delikatnie konstrukcję bądź materiał głowicy próbując to zniwelować.
TIS opisuje je jako wzmocnione. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
magmart [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Sty 2011|, 2011 07:42 Re: Bardzo duzo bialego dymu z Ruru Wydechowej Zapchana nag
|
|
|
kotara88 napisał/a: | dzisiaj zaczelo mi bardzo dymic z rury wydechowej i zero cieplego powietrza z nawiewu (płyn jest ) i jak daje gazu to ta rure (zdjecie w linku)
http://w959.wrzuta.pl/obraz/1oAA1Xb12Lq/dsc00117_3 zgniata wsysa . i powiem jeszcze ze z niej olej lekko leci i 5 bieg gaz do dechy a scoorpio ledwo co 130 140 ;/ | Powinna twardnieć, jak koledzy wspomnieli, a nie jak rozumiem z opisu, że mięknie i się kurczy. Jak jest zapchane to też może na biało przydymiać, ale będzie parafiną śmierdziec ( nie spaloną ropą). Filtr, intercooler, jazda próbna ze zdjętą gumą.
Jak masz syf w płynie, to nagrzewnica mogła się tym świństwem zabić i koniec.
We fiacie tak miałem, że zabiło całą chłodnice na amen, nie dało się udrożnić. A przyczyną była uszczelka pod głowica.
[ Dodano: |26 Sty 2011|, o 07:43 ]
A przedmuchy można sprawdzić czujnikiem CO2, czy wydobywa się po odkręceniu korka. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |