$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Tylne nadkola itd...
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tylne nadkola itd...
Autor Wiadomość
KubusWariat 


Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Wiek: 42
Dołączył: 08 Gru 2005
Skąd: Wrocław
Wysłany: |9 Sty 2011|, 2011 03:05   Tylne nadkola itd...

Orientujecie się, czy znajdę blacharza który zająłby się 'upiększeniem' tylnych nadkoli???
Nie chcę się pchać w wymianę całych reparaturek, tylko aby oczyścić nadkola i tam gdzie będą dziury nałożyć nie wiem, żywicę epoksydową na włóknie szklanym...
_________________
cosworth BOA
 
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |9 Sty 2011|, 2011 07:41   

KubusWariat, zaden blacharz nie weźmie do rąk żywicy,wola odrazu ciąć i w stawiać reperaturki.
Ale samemu dasz rade jesli tylko nie masz dwóch lewych rąk i wstrętu do brudnej i smierdzacej (ale tylko troszke) roboty.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
KubusWariat 


Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Wiek: 42
Dołączył: 08 Gru 2005
Skąd: Wrocław
Wysłany: |9 Sty 2011|, 2011 08:01   

dzięki Adam ;) Kolega coś mi wspomniał o nitowaniu aluminiową blachą i na to szpachla z włóknem..
_________________
cosworth BOA
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |9 Sty 2011|, 2011 08:39   

KubusWariat napisał/a:
Kolega coś mi wspomniał o nitowaniu aluminiową blachą i na to szpachla z włóknem..


Jakoś sobie nie wyobrażam, żeby to było potem ładnie zrobione, wszystkie zywice, szpachle i tak spuchną po jakimś czasie
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |9 Sty 2011|, 2011 10:03   

Bez kombinacji kolego. To już by była rzeźba! Zrób normalnie i będzie to najrozsądniejsze rozwiązanie.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |9 Sty 2011|, 2011 12:54   

Jankes napisał/a:
wszystkie zywice, szpachle i tak spuchną po jakimś czasie

Jankes, jeśli oczyścisz powierzchnie prawidłowo to nie ma kija żeby coś "spuchło",nawet jeśli zostanie troszke rdzy to i tak nie bedzie dalej szło bo zywca powstrzymuje dostęp do niej tak powietrza jak i wilgoci.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |9 Sty 2011|, 2011 13:01   

Jakoś nie jestem przekonany, niema to jak wyciąć pospawać, zabezpieczyć i jest na lata
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |9 Sty 2011|, 2011 13:26   

Widać nie robiłeś jeszcze, jeśli umiesz to robić i zrobisz dokładnie to żywica jest mocna jak blacha ale ma dodatkowy plus, nie rdzewieje.
Popatrz na technologie budowy jachtów morskich, nikt juz nie stosuje tam blach żywica wielowarstwowa zastępuje tam z powodzeniem ciężką i rdzewiejącą blache.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |9 Sty 2011|, 2011 13:31   

tak, tylko tam sa to jakby całościowe elementy plus jakas stalowa konstrukcja, a nie łączenie blachy z żywicą.
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |9 Sty 2011|, 2011 14:00   

Jankes napisał/a:
a nie łączenie blachy z żywicą
no i dlatego tez powtarzam,najważniejsze jest oczyszczenie blachy z luźnych kawałków plus odtłuszczenie acetonem. po prawidłowym przygotowaniu podkładu nie ma mowy o oderwaniu zywicy od blachy.
Miałem przykład w swoim Mk1 ,zrobione tylne błotniki na żywice + szpachla,ale niestety auto skasowałem.
Podczas cięcia myśle ,jest nieźle połame błotnik bo to tylko żywica a tu niestety trzymało sie jakby było z jednego kawałka i niestety nie obeszło sie bez użycia flexa.
Tak że ,jeśli zrobisz to naprawde uczciwie to nie ma różnicy potem czy to blacha czy "tylko" żywica.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 15:53   

u mnie to już nie ma co czyścić :D
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |12 Sty 2011|, 2011 20:20   

tylko pomijacie jeden fakt że to co widać to pikuś sprawa zaczyna się od środka :-D
a to z winy pasty na spawy z bobelkami w której się woda zbiera
jak auta się robi na giełdę to się docina do zdrowej blachy i na to żywica lub
szpachel i wtedy nie wyłazi
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group