|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Jakie sa roznice w ukladzie hamulcowym ABS vs ABS+TCS |
Autor |
Wiadomość |
pandy
Auto: Scorpio Mk3 96, 2.3, MAN, sedan, benzyna
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |4 Sty 2011|, 2011 07:42 Jakie sa roznice w ukladzie hamulcowym ABS vs ABS+TCS
|
|
|
Czy w TCS kazde kolo ma swoj uklad oraz elektroniczny modulator? |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |4 Sty 2011|, 2011 08:55
|
|
|
Nie.
Jest inny komp ABS i pompa (obudowa identyczna) i dochodzi silniczek TCS z wiązką i drugi przewód hamulcowy na tył.
Tyle różnic. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |4 Sty 2011|, 2011 08:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kondzio508
Auto: Passat b7 12r. 1,6 TDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Lut 2008 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |4 Sty 2011|, 2011 09:13
|
|
|
Gaiger, a licznik z kontrolką TCS i przełacznik , panel podłokietnika jest inny |
_________________ Passat b7 2012 1,6 TDI .
Touran 2004 1,6 FSI . |
|
|
|
|
pandy
Auto: Scorpio Mk3 96, 2.3, MAN, sedan, benzyna
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |4 Sty 2011|, 2011 09:15
|
|
|
Ten drugi przewod hamulcowy wskazuje na oddzielny obwod wiec oddzielny modulator dla kazdego z kol z tylu? |
|
|
|
|
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |4 Sty 2011|, 2011 17:19
|
|
|
pandy napisał/a: | n drugi przewod hamulcowy wskazuje na oddzielny obwod wiec oddzielny modulator dla kazdego z kol z tylu? |
No tak nie do końca. w ABS masz jeden 3-kanałowy modulator (prawe przednie koło, lewe przednie koło i tylne koła na jednym przewidziue z trójnikiem) w ABS-TCS jestjeden 4-kanałowy modulator i każde koło ma swój niezależny, od reszty kół, przewód hamulcowy.
Edit: Panel podłokietnika jest taki sam, tylko ma dołożony przycisk deaktywacji/altywacji TCSa
Licznik ma zainstalowane na stałe kontrolki wraz z ich podświetleniem. Jak się dołoży wiązkę, to kontrolka zacznie się podświetlać. |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
Ostatnio zmieniony przez Marcin |4 Sty 2011|, 2011 17:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |4 Sty 2011|, 2011 17:32
|
|
|
bo zegary są w różnych wersjach . mogą być z kontrolką TCS a nie będzie używana . Modulatorów ABS są 3 wersje . a co do rurek to nie wnikam . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |4 Sty 2011|, 2011 17:34
|
|
|
No ja... Ja mam wersję H, dlatego kontrolka była. Sorki. |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |