|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
DynoDay ( Hamownia ) Sobota 01.10.2011 od 11.30 |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 15:11
|
|
|
robkom napisał/a: | faktycznie ciasno tam to poupychałeś, ale dało się. | powiem Ci, że w końcowym etapie, jak zacząłem składać dolot to miałem moment poważnego zwątpienia - bo się okazało że jakoś nie bardzo chce się środkowa część dolotu zmieścić. Przedłużyłem wężyki od wtrysków do wkrętek o niecały centymetr, żeby można je nieco po skosie puścić i wtedy siadło.
A potem walka z podpięciem gazu z rozdzielaczy - też były mocne chwile zwątpienia, no ale koniec końców się udało, nawet kompensacja jest między rozdzielaczami oraz pobór referencji zmodyfikowanego reduktora IG1.
robkom napisał/a: | ile wyszło kucyków z bobika na lpg? | nie hamowałem po zmianie na hana, już na wtryskach MJ po modyfikacjach systemu miałem więcej mocy i momentu na LPG do bodaj 4500 obrotów. Później już ciśnienie przyklęka i czasy wtrysku gazu wydłużają się wyraźnie w stosunku do beny no i moc/moment spada ( na szczęście nie jakoś okrutnie ).
Właśnie w związku z tym spadkiem ciśnienia muszę jeszcze wywalić miedź fi 6mm i wpakować faro 13mm oraz poprawić przeloty w wielozaworze.
Ponadto - na ostatnim hamowaniu był grzechu913, który to ma zamontowany wariator zapłonu. Instalka na blosie.
Na wykresach doskonale wyszło jak wiele daje taki wariator. Do momentu jego działania moc i moment na LPG z BLOS-em również były większe.
Także prawdopodobnie i u mnie zagości ten drobny, a jakże skuteczny element
Ciekawe ile wtedy kosa pierdnie na rolkach |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
wieloryb
KR 501 HU
Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2009 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 15:39
|
|
|
Struna napisał/a: | brontozaur napisał/a: | na pewno będzie poprawa. | ja w przypadku wieloryba to bym wywalił w cholerę tę druciarską instalkę LPG jaką mu zamontowano - to by dopiero była poprawa. |
zapytam gazowników ile by kosztowało przerobienie jej na sekwencję. |
_________________ Pozdrawiam,
wieloryb
KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 15:44
|
|
|
wieloryb napisał/a: | zapytam gazowników ile by kosztowało przerobienie jej na sekwencję. | yyyyy, po tym co widziałem u Ciebie pod maską, to ja nie wiem czy bym na Twoim miejscu chciał aby coś jeszcze robili z gazem.
Jakbyś jakoś bardzo chciał to Ci mogę to usekwencyjnić
Nawet mam luzem w zasadzie wszystkie potrzebne klamory ( reduktor, wtryski, elektronika, okablowanie ) pozostałe po modyfikacjach w moim aucie.
Ewentualnie można coś dobrać w miarę rozsądnym koszcie.
No chyba, że się dogadasz z gazmenami jakoś tak, że zdemontują to co założyli i jakoś w rozliczenie wezmą a wpakują sekwencję za dopłatą.
Daj ewentualnie znać co Ci zaproponują to się zweryfikuje nie nie jakiś badziew. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 17:42
|
|
|
nio ja tez mysle na sekwencja a mam takie pytanie bo chodzi mi o silnik ,ten 2,3 siadlby na tym kompie i elektryce od 2.0 16V ,chodzi mi o to czy bedzie to bardzo odczuwalne w parametrach ,czy musi byc komp od 2,3 ,pytam czysto teoretycznie bo nie wiadomo jak dlugo ten posiedzi obecny a w razie W wolalbym zalozyc ten 2,3 ,nie koniecznie orginalnie powiedzmy z dolotem od 2.0 ,chodzi mi glownie o dobor sekwencji z zapasem jakby kiedys mial byc 2,3 |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 17:47
|
|
|
nie wiem jak się zachowa 2.3 na kompie od 2.0 - może ktoś testował i wie. Trzeba by mapy luknąć w obu to by było wiadomo, no ale weź tu mapy sobie skołuj
Natomiast graty można dobrać tak żeby w razie swapa spokojnie na 2.3 wystarczyło. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 17:57
|
|
|
Jak potrzeba zrobić zrzut map z 2,3 na manualu, mogje zorganizowac wóz |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 17:58
|
|
|
nio wlasnie graty bym dobral fizycznie siadzie bo kolo zamach wstawie z 2.0 ze sprzeglem i skrzynia wiec luz (aby nie bylo 2 masy) wiazka cala siadzie na silnik z tego 2.0 tylko chodzi o czasy wtryskow z kompa bo wis moglby zostac z 2.0 powiedzmy tylko czy nie wplynie ten dolot ujemnie na krzywa i wysokosc momentu obrotowego |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 18:10
|
|
|
grzechu913, z tego typu wydumkami to nie zrobisz to się nie dowiesz. Można teoretycznie domniemywać to czy tamto a praktyka potem to zweryfikuje |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 18:15
|
|
|
nio dokladnie wiesz doloty beda wiec mozna bedzie kombinowac,najwyzej sie odwiedzi hamownie i wszsytko wyjdzie w praniu tylko teraz kwestia dobrania odpowienieo reduktora,bo wtryski wiem ze Hana 2000 i elektronika agis lub stag ,mam nadzieje ze nie trzeba zmieniac przewodu 6mm na cos innego? aby nie bylo spadku przy bucie |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 18:23
|
|
|
to tylko 147 koni, więc spokojnie jeśli gdzieś nie załamana/zagięta to 6mm spokojnie to obskoczy.
Reduktor - może AC-R01 albo jakieś zavoli.
hanki jak to będzie do 2.3 docelowo to zielone, w 2.0 pójdą na niższym ciut ciśnieniu, a w 2.3 nieco podniesiesz i łyknie spoko. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 21:10
|
|
|
VIK napisał/a: | Jak potrzeba zrobić zrzut map z 2,3 na manualu, mogje zorganizowac wóz |
jak cos to ja tez sluze pomoca i moim 2.3 w krakowie |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 21:27
|
|
|
nio to fajnie najpierw musze sekwencje zalozyc i zobacze co bedzie ,jak silnik zacznie klekac to sie wlozy 2,3 i po herbacie |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
wieloryb
KR 501 HU
Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2009 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 23:28
|
|
|
Struna napisał/a: | wieloryb napisał/a: | zapytam gazowników ile by kosztowało przerobienie jej na sekwencję. | yyyyy, po tym co widziałem u Ciebie pod maską, to ja nie wiem czy bym na Twoim miejscu chciał aby coś jeszcze robili z gazem.
Jakbyś jakoś bardzo chciał to Ci mogę to usekwencyjnić
Nawet mam luzem w zasadzie wszystkie potrzebne klamory ( reduktor, wtryski, elektronika, okablowanie ) pozostałe po modyfikacjach w moim aucie.
Ewentualnie można coś dobrać w miarę rozsądnym koszcie.
No chyba, że się dogadasz z gazmenami jakoś tak, że zdemontują to co założyli i jakoś w rozliczenie wezmą a wpakują sekwencję za dopłatą.
Daj ewentualnie znać co Ci zaproponują to się zweryfikuje nie nie jakiś badziew. |
Nie wiem za co, ale chcą 1600.
Zmienili emulację.
O rurce wypowiedzieli się, że jest w porządku.
Na czwartek w przyszłym tygodniu umówiony jestem na dodanie 8mm miedzi o podwójnej długości między elektrozaworem, a reduktorem.
O reduktorze powiedzieli, że to jest instalka ciśnieniowa, to nie ma zagrożenia zapowietrzenia się systemu.
O zaworze w butli powiedzieli, że rurka jest jakieś 2-3 cm nad dnem zbiornika, więc nie będzie problemu w razie butowania i przemieszczenia się LPG na tył zbiornika.
A jakie koszta byłyby Twoje? |
_________________ Pozdrawiam,
wieloryb
KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 23:37
|
|
|
wieloryb napisał/a: | Na czwartek w przyszłym tygodniu umówiony jestem na dodanie 8mm miedzi o podwójnej długości między elektrozaworem, a reduktorem. | a to po co ? wieloryb napisał/a: | O reduktorze powiedzieli, że to jest instalka ciśnieniowa, to nie ma zagrożenia zapowietrzenia się systemu. | taaa, a świstak siedzi.
Cytat: | O zaworze w butli powiedzieli, że rurka jest jakieś 2-3 cm nad dnem zbiornika, więc nie będzie problemu w razie butowania i przemieszczenia się LPG na tył zbiornika. | i zawija
wieloryb napisał/a: | Nie wiem za co, ale chcą 1600. | cena za klamory od sekwencji na przód plus demontaż tego co jest plus montaż sekwencji.
wieloryb napisał/a: | A jakie koszta byłyby Twoje? | pw |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |25 Sty 2011|, 2011 23:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mirolan
Miro&An
Auto: Scorpio '97, 2.3, ASB kombi+LPG
Wiek: 42 Dołączyła: 10 Mar 2009 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |26 Sty 2011|, 2011 01:07
|
|
|
Struna, jakbys wiedział coś o hamowni dwuosiowej, to daj znać.
Teraz to koniecznie trzeba maździoche sprawdzić... http://www.44tuning.pl/tu...-gwarancji.html |
_________________ Człowiek jest tak długo trzeźwy, jak długo może leżeć na podłodze, niczego się nie podtrzymując
Scorpio '97, ASB, kombi
Mazda CX-7, 2007, ASB |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |