Konwersja Bingo S do "sekwencja" |
Autor |
Wiadomość |
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |10 Kwi 2012|, 2012 10:17
|
|
|
a ja jak glupi sie cieszylem jak przejechalem na 31l gazu rowno 200km z ciagla predkoscia 150km/h |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Kwi 2012|, 2012 11:01
|
|
|
ponad 15 na setę przy 150 km/h ? sporo...
Zwłaszcza że kos akurat przy około 150 jest w bardzo korzystnym punkcie na wykresie momentu/mocy i trzeba naprawdę sporej górki żeby zredukował ( mowa o jeździe z tempomatem ), a jak lecisz non-stop na 4-ce z zapiętym lock-up'em to auto bardzo efektywnie zużywa paliwo. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |10 Kwi 2012|, 2012 11:05
|
|
|
Struna, no zycie, moj jakos paliwozerny jest i na benzynie i na gazie, zawsze tak mial |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Kwi 2012|, 2012 11:11
|
|
|
może sam jesteś tego "przyczyną"
mi się nawet raz udało zjechać ze spalaniem gazu w okolice 10/100, ale raczej tego nie powtórzę strasznie się zmęczyłem |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |10 Kwi 2012|, 2012 11:26
|
|
|
Potwierdzam, straszna "męczarnia" Ale dla cierpliwych wykonalne. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Kwi 2012|, 2012 11:31
|
|
|
starczy się wlec 70 - 90 bez gwałtownych operacji gazem, ja tak właśnie jechałem bo gołoledź z deka była, więc każdy mocniejszy ruch gazem powodował niezbyt pożądane efekty |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |10 Kwi 2012|, 2012 12:10
|
|
|
pepicosi napisał/a: | to strunie każ
bo ja akoś za bardzo nie mogę |
To ja tak nieśmiało każę |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Kwi 2012|, 2012 12:12
|
|
|
zapomnij.... nie mam co robić tylko norać w bagażniku po nocy zwłaszcza, że tam taki artystyczny porządek panuje |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |10 Kwi 2012|, 2012 12:21
|
|
|
Struna, to bylo na tempomacie,wiec moj udzial byl tylko kilka razy zeby przyspieszyc lub ciut zwolnic. a ja najmniej zrobilem kolo 11gazu ale az tak wolno nie jechalem
ja mam mniejwiecej zawsze podobna zaleznosc, predkosc dzielone na 10 i wychodi spalanie. |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |10 Kwi 2012|, 2012 12:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |10 Kwi 2012|, 2012 12:57
|
|
|
WieSiu napisał/a: | ...
ja mam mniejwiecej zawsze podobna zaleznosc, predkosc dzielone na 10 i wychodi spalanie. | Łał, u mnie to nijak się nie sprawdza. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |10 Kwi 2012|, 2012 13:08
|
|
|
mój rekord to 9,5 lpg -cos na manualu
a taki na asb to w granicach 11-12
ale bez głupiej jazdy typu 70-90
normalna jazda tyko unikam gwałtownych pogoni na drodze i tak max 120
o takie przymulanie i bez tempomatu bo na nim pali sporo
[ Dodano: |10 Kwi 2012|, 2012 13:15 ]
WieSiu napisał/a: | a ja jak glupi sie cieszylem jak przejechalem na 31l gazu rowno 200km z ciagla predkoscia 150km/h | -no bo moja instalka bez ustawiania pali tyle co nie
a co do Cu i jej rozmiaru 6mm no praw fizyki nie da się przejść
ona starcza do 200 km w automacie może do 230 km
ale po co se życie komplikować jak można dać od podstaw to już z zapasem
i uwierz mi faro się ładnie kładzie i podobno w miedz zarasta z wiekiem a faro nie
kto raz spróbował to już o miedzi zapomni |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
Ostatnio zmieniony przez pepi |10 Kwi 2012|, 2012 13:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |30 Maj 2012|, 2012 08:08
|
|
|
Ile mb Faro potrzeba na Scorpio? |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |30 Maj 2012|, 2012 22:36
|
|
|
5,5 metra
butla w koło i lewą stroną to idzie |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |31 Maj 2012|, 2012 08:05
|
|
|
+ tankowanie ?
Całościowo 8 będzie mało? |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |31 Maj 2012|, 2012 11:32
|
|
|
2 metry wlew pod klapką |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
|