Konwersja Bingo S do "sekwencja" |
Autor |
Wiadomość |
Piotr
Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 16:57
|
|
|
Staga mam od 3 lat więc instrukcji nie muszę czytać Z chwilą jak wtrysk się nie wyrabia parabola idzie w gore w nieskończoność . Z lekcji fizyki pamiętam że sprawność uzwojenia wynosi około 90 procent czyli mały ułamek idzie na grzanie ale może miałem zły podręcznik fizyki
Odnośnie oporności koledze już odpowiadam
jeśli wtryskiwacz ma 3 omy to moc wydzielająca się przy 12v bo chyba takie napięcie zasila i natężenie 4 A. to chyba z prawa oma wynika wynosi 48 Watt.
Ale szybsze cewki mają oporność 1 Ω czyli moc prąd który przez nie przepływa wynosi to 12 A a moc 144 Watt
więc proszę niech kolega nie wciska mi i innym ze Waldemar ulegnie uszkodzeniu jeśli 4,8 Wata idzie na grzanie to prawie takie ciepło jak żarówka 5 Watt a każdy trzymał 5 watową żarówkę w dłoni a jej sprawność ile wynosi według kolegi?? |
Ostatnio zmieniony przez Piotr |15 Lis 2010|, 2010 17:05, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 17:12
|
|
|
ja Ci nic nie wmawiam po prostu widziałem to i owo na żywo, to mam udawać, że tak się nie dzieje bo Twoje kalkulacje niekoniecznie się pokrywają z rzeczywistością ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Piotr
Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 17:18
|
|
|
wiec kolega zna inną fizykę niż wszyscy... podeślij podręcznik chętnie się zapoznam a sprawność żarówki to 4 procent....reszta to promieniowanie podczerwone czyli grzanie. Ja umiem przyznać się do błędów a niektórzy nie..szkoda....pyzatym wiec na pewno widziałem niż kolega ojciec elektronik ....i męczył w tym kierunku |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 17:27
|
|
|
Piotr napisał/a: | wiec kolega zna inną fizykę niż wszyscy | hehehe - no tak, rzeczywistość to poniekąd ciut inna fizyka niż ta ze wzorów bo dochodzą dodatkowe czynniki Nie widziałeś nigdy staga z uwalonymi końcówkami ? pewnie nie, bo masz staga od trzech lat i działa, ale czy to oznacza że uwalone końcówki w sterowniku nie występują - bo Tobie się to nie zdarzyło ? no weź się nie kompromituj
Pozdrawiam i kończę tę bezsensowną polemikę życząc nieco więcej obiektywizmu
[ Dodano: Pon 15 Lis, 2010 ]
Piotr napisał/a: | pyzatym wiec na pewno widziałem niż kolega ojciec elektronik ....i męczył w tym kierunku | a możesz na polski przełożyć ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 17:40
|
|
|
Witam koledzy!! Zamierzam założyć gaz do swojego cossa i nie wiem czy zakładać sekwencje czy coś innego?? |
|
|
|
|
Piotr
Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 18:00
|
|
|
przepraszam za niepoprawną polszczyznę ale chciałem powiedzieć że ojciec jest elektronikiem a czasami dorabiał jako elektryk od najmłodszych lat starał się zaszczepić ciekawość tą dziedziną fizyki więc kolego Jurku tłumaczył nie tylko teoretycznie jak kolega uważa ale i praktycznie ... niech kolega uwierzy niewiele mnie zaskoczy...
A odnośnie Staga to po zakupie do kolegi pisałem na privie co to jest mnożnik a kolega odpowiedział że nie miał styczności z nim... niech kolega nie patrzy na wszystkich z punktu nieomylnego bo ileś razy pomógł mi też za co dziękuje i darze szacunkiem.... ale kilka razy kolega nie miał racji polemizował wprowadzał w błąd wiem przyjemnie pokazywać się jako Guru dla wszystkich ,ale chyba chodzi żeby pomagać i nie ośmieszać innych bo nie każdy chwali się wiedzą ... a są na forum którzy może mają większą wiedzę i doświadczenie niż kolega ale nie chwalą się tym, albo nie mają czasu albo dają szanse się wykazania innym . Pozdrawiam i znikam w Kolegi cieniu....hmm szkoda że z czasem ludzie się zmieniają...
[ Dodano: |15 Lis 2010|, o 18:11 ]
do kolegi gorgo zależy od budżetu kolegi jaką kwotę ma zamiar przeznaczyć |
Ostatnio zmieniony przez Piotr |15 Lis 2010|, 2010 18:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 18:41
|
|
|
Budżet, najlepiej by było jakby się udało zrobić coś tanio i dobrze, ale tak się pewnie nie da więc powiedzmy jakaś instalacja tak do 2500-3000 zł. |
|
|
|
|
TomiGra
eMkaCZ ver.M
Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2009 Skąd: Wejherowo^Piła
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 18:43
|
|
|
..mam stag 300 od 2 lat w 2.0 16V DOHC i jestem zadowolony. Jedno na co ważne by zwrócić uwagę to by cewki sprawne były bo jak nie to maniana i gazówka kręci nosem
[ Dodano: |15 Lis 2010|, o 18:57 ]
..co do VALTEK-ów to wiadomo potrzebują trochę więcej troski czyszczenie i kalibrowanie
[ Dodano: |15 Lis 2010|, o 19:07 ]
gorgo napisał/a: | Budżet, najlepiej by było jakby się udało zrobić coś tanio i dobrze, ale tak się pewnie nie da więc powiedzmy jakaś instalacja tak do 2500-3000 zł. |
..co do budżetu to zależy od regionu i konfiguracji danego kitu do gazówki.
Wiadomo lepsza listwa wtryskowa kosztuje parę albo paręnaście setek więcej. Warto zainwestować w parownik który będzie posiadał znaczny zapas mocy by potem po prostu nie denerwować się i dołączać do kręgu ludzi niezadowolonych z sekwencyjne instalacji gazowej psującej jej opinie. |
_________________ BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300
SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 19:07
|
|
|
Bo w sumie to mam dylemat czy sekwencja czy blos?
Gazownik radzi mi sekwencje, nawet jakąś używkę sobie załatwić i nie wiem co robić... |
|
|
|
|
Piotr
Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 19:13
|
|
|
Ja powiem sekwencja ...do tego dobry filtr fazy lotnej żeby nie umarły wtryskiwacze które są newralgicznym punktem każdej lpg..jak wtryski to coś szybszego i precyzyjnego.. |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 19:34
|
|
|
Ok, dzięki za podpowiedź!! |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 20:09
|
|
|
Piotr napisał/a: | A odnośnie Staga to po zakupie do kolegi pisałem na privie co to jest mnożnik a kolega odpowiedział że nie miał styczności z nim | skoro tak napisałem, najwyraźniej na ten moment nie miałem, to jakaś problematyczna kwestia, że poszerzam horyzonty ? Piotr napisał/a: | niech kolega nie patrzy na wszystkich z punktu nieomylnego bo ileś razy pomógł | please - bez takich bzdetów. Po prostu jak coś wiem i jestem tego pewien to co ma mnie przekonać ? teoretyczne dywagacje ? dywagować możemy i do rana - co nie zmieni faktu, że zapętlenie nie jest zjawiskiem "dobrym" i że może prowadzić do awarii. Masz ku temu jakiekolwiek wątpliwości ? bo generalnie nie bardzo wiem co chcesz udowodnić ? Że nie mam racji ? czy że Twoja racja jest lepsza od mojej ? Piotr napisał/a: | kilka razy kolega nie miał racji polemizował wprowadzał w błąd | jakieś przykłady ? Zapewne nie raz i nie dwa zdarzało mi się pomylić - no ale chyba nikt nie jest nieomylny, niemniej staram się w miarę swojej wiedzy doradzać jak najtrafniej. Piotr napisał/a: | przyjemnie pokazywać się jako Guru dla wszystkich | to się pokazuj - mnie to akurat ani grzeje ani ziębi, nie pokazuję się na nic/nikogo innego niż samego siebie. Piotr napisał/a: | chyba chodzi żeby pomagać i nie ośmieszać innych | toteż właśnie tu pomagam pokazując do czego może doprowadzić podejście jakie zaprezentowałeś - nie zauważyłem też abym kogokolwiek ośmieszał. No chyba, że ktoś ma problem w zderzeniu z rzeczywistością - no ale to już nie mój problem Piotr napisał/a: | są na forum którzy może mają większą wiedzę i doświadczenie niż kolega | jestem tego samego zdania Piotr napisał/a: | nie chwalą się tym, albo nie mają czasu albo dają szanse się wykazania innym | no cóż - jeśli chęć pomocy tak odbierasz, to chyba coś nie tak z Tobą. A może jakiekolwiek zdanie inne niż Twoje z definicji jest złe ? Piotr napisał/a: | szkoda że z czasem ludzie się zmieniają...
| no szkoda btw - czy my się wogóle znamy ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |15 Lis 2010|, 2010 20:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 20:13
|
|
|
a to sam byś zakładał i potem samemu ustawiał może to tylko Agis , a co do padających kompów lpg agis też miał z tym kłopot tylko oni się przyznali i wymieniali compy tak jak nie udane listwy które wymieniali na gwaracji , i jeszcze jedno jesśli wtryski się zapentlają to niekoniecznie z winy compa i ustawień a jeśli parownik nie wyrabia to co wtedy ?? |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Piotr
Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 20:21
|
|
|
Cytat: | Pozdrawiam i znikam w Kolegi cieniu. |
podtrzymuje i niewdaje sie w dyskusje... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 20:35
|
|
|
pepi - a kto mówi, że to komp winien zapętleniu ? Znaczy pośrednio tak, ale zazwyczaj bezpośrednią przyczyną jest niewydajny reduktor lub ogólnie problemy z zaopatrzeniem w gaz.
[ Dodano: Pon 15 Lis, 2010 ]
Piotr napisał/a: | podtrzymuje i niewdaje sie w dyskusje... | no patrz, a zapowiadało sie ciekawie. Osobny temat i możemy jechać z koksem, a nóż się wyklują jakieś nowe koncepcje |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|