$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Konwersja Bingo S do "sekwencja"
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Konwersja Bingo S do "sekwencja"
Autor Wiadomość
Piotr 


Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 12 Lip 2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 16:57   

Staga mam od 3 lat :) więc instrukcji nie muszę czytać Z chwilą jak wtrysk się nie wyrabia parabola idzie w gore w nieskończoność . Z lekcji fizyki pamiętam że sprawność uzwojenia wynosi około 90 procent czyli mały ułamek idzie na grzanie :P ale może miałem zły podręcznik fizyki ;)
Odnośnie oporności koledze już odpowiadam
jeśli wtryskiwacz ma 3 omy to moc wydzielająca się przy 12v bo chyba takie napięcie zasila i natężenie 4 A. to chyba z prawa oma wynika wynosi 48 Watt.
Ale szybsze cewki mają oporność 1 Ω czyli moc prąd który przez nie przepływa wynosi to 12 A a moc 144 Watt
więc proszę niech kolega nie wciska mi i innym ze Waldemar ulegnie uszkodzeniu jeśli 4,8 Wata idzie na grzanie to prawie takie ciepło jak żarówka 5 Watt a każdy trzymał 5 watową żarówkę w dłoni a jej sprawność ile wynosi według kolegi??
Ostatnio zmieniony przez Piotr |15 Lis 2010|, 2010 17:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 17:12   

ja Ci nic nie wmawiam :) po prostu widziałem to i owo na żywo, to mam udawać, że tak się nie dzieje bo Twoje kalkulacje niekoniecznie się pokrywają z rzeczywistością ? ;)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Piotr 


Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 12 Lip 2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 17:18   

wiec kolega zna inną fizykę niż wszyscy... podeślij podręcznik chętnie się zapoznam a sprawność żarówki to 4 procent....reszta to promieniowanie podczerwone czyli grzanie. Ja umiem przyznać się do błędów a niektórzy nie..szkoda....pyzatym wiec na pewno widziałem niż kolega ojciec elektronik ....i męczył w tym kierunku
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 17:27   

Piotr napisał/a:
wiec kolega zna inną fizykę niż wszyscy
hehehe - no tak, rzeczywistość to poniekąd ciut inna fizyka niż ta ze wzorów bo dochodzą dodatkowe czynniki :) Nie widziałeś nigdy staga z uwalonymi końcówkami ? pewnie nie, bo masz staga od trzech lat i działa, ale czy to oznacza że uwalone końcówki w sterowniku nie występują - bo Tobie się to nie zdarzyło ? no weź się nie kompromituj :)

Pozdrawiam i kończę tę bezsensowną polemikę życząc nieco więcej obiektywizmu :)

[ Dodano: Pon 15 Lis, 2010 ]
Piotr napisał/a:
pyzatym wiec na pewno widziałem niż kolega ojciec elektronik ....i męczył w tym kierunku
a możesz na polski przełożyć ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 17:40   

Witam koledzy!! Zamierzam założyć gaz do swojego cossa i nie wiem czy zakładać sekwencje czy coś innego??
 
 
Piotr 


Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 12 Lip 2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 18:00   

przepraszam za niepoprawną polszczyznę :) ale chciałem powiedzieć że ojciec jest elektronikiem a czasami dorabiał jako elektryk od najmłodszych lat starał się zaszczepić ciekawość tą dziedziną fizyki ;) więc kolego Jurku tłumaczył nie tylko teoretycznie jak kolega uważa ale i praktycznie ... niech kolega uwierzy niewiele mnie zaskoczy...
A odnośnie Staga to po zakupie do kolegi pisałem na privie co to jest mnożnik a kolega odpowiedział że nie miał styczności z nim... niech kolega nie patrzy na wszystkich z punktu nieomylnego bo ileś razy pomógł mi też :) za co dziękuje i darze szacunkiem.... ale kilka razy kolega nie miał racji polemizował wprowadzał w błąd wiem przyjemnie pokazywać się jako Guru dla wszystkich ,ale chyba chodzi żeby pomagać i nie ośmieszać innych bo nie każdy chwali się wiedzą ... a są na forum którzy może mają większą wiedzę i doświadczenie niż kolega ale nie chwalą się tym, albo nie mają czasu albo dają szanse się wykazania innym . Pozdrawiam i znikam w Kolegi cieniu....hmm szkoda że z czasem ludzie się zmieniają...

[ Dodano: |15 Lis 2010|, o 18:11 ]
do kolegi gorgo zależy od budżetu kolegi jaką kwotę ma zamiar przeznaczyć :)
Ostatnio zmieniony przez Piotr |15 Lis 2010|, 2010 18:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 18:41   

Budżet, najlepiej by było jakby się udało zrobić coś tanio i dobrze, ale tak się pewnie nie da więc powiedzmy jakaś instalacja tak do 2500-3000 zł.
 
 
TomiGra 
eMkaCZ ver.M



Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2009
Skąd: Wejherowo^Piła
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 18:43   

..mam stag 300 od 2 lat w 2.0 16V DOHC i jestem zadowolony. Jedno na co ważne by zwrócić uwagę to by cewki sprawne były bo jak nie to maniana i gazówka kręci nosem ;)

[ Dodano: |15 Lis 2010|, o 18:57 ]
..co do VALTEK-ów to wiadomo potrzebują trochę więcej troski ;) czyszczenie i kalibrowanie

[ Dodano: |15 Lis 2010|, o 19:07 ]
gorgo napisał/a:
Budżet, najlepiej by było jakby się udało zrobić coś tanio i dobrze, ale tak się pewnie nie da więc powiedzmy jakaś instalacja tak do 2500-3000 zł.

..co do budżetu to zależy od regionu i konfiguracji danego kitu do gazówki.
Wiadomo lepsza listwa wtryskowa kosztuje parę albo paręnaście setek więcej. Warto zainwestować w parownik który będzie posiadał znaczny zapas mocy by potem po prostu nie denerwować się i dołączać do kręgu ludzi niezadowolonych z sekwencyjne instalacji gazowej psującej jej opinie.
_________________
BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300

SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL
 
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 19:07   

Bo w sumie to mam dylemat czy sekwencja czy blos?
Gazownik radzi mi sekwencje, nawet jakąś używkę sobie załatwić i nie wiem co robić...
 
 
Piotr 


Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 12 Lip 2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 19:13   

Ja powiem sekwencja ...do tego dobry filtr fazy lotnej żeby nie umarły wtryskiwacze które są newralgicznym punktem każdej lpg..jak wtryski to coś szybszego i precyzyjnego..
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 19:34   

Ok, dzięki za podpowiedź!!
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 20:09   

Piotr napisał/a:
A odnośnie Staga to po zakupie do kolegi pisałem na privie co to jest mnożnik a kolega odpowiedział że nie miał styczności z nim
skoro tak napisałem, najwyraźniej na ten moment nie miałem, to jakaś problematyczna kwestia, że poszerzam horyzonty ? :)
Piotr napisał/a:
niech kolega nie patrzy na wszystkich z punktu nieomylnego bo ileś razy pomógł
please - bez takich bzdetów. Po prostu jak coś wiem i jestem tego pewien to co ma mnie przekonać ? teoretyczne dywagacje ? dywagować możemy i do rana - co nie zmieni faktu, że zapętlenie nie jest zjawiskiem "dobrym" i że może prowadzić do awarii. Masz ku temu jakiekolwiek wątpliwości ? bo generalnie nie bardzo wiem co chcesz udowodnić ? Że nie mam racji ? czy że Twoja racja jest lepsza od mojej ?
Piotr napisał/a:
kilka razy kolega nie miał racji polemizował wprowadzał w błąd
jakieś przykłady ? Zapewne nie raz i nie dwa zdarzało mi się pomylić - no ale chyba nikt nie jest nieomylny, niemniej staram się w miarę swojej wiedzy doradzać jak najtrafniej.
Piotr napisał/a:
przyjemnie pokazywać się jako Guru dla wszystkich
to się pokazuj - mnie to akurat ani grzeje ani ziębi, nie pokazuję się na nic/nikogo innego niż samego siebie.
Piotr napisał/a:
chyba chodzi żeby pomagać i nie ośmieszać innych
toteż właśnie tu pomagam pokazując do czego może doprowadzić podejście jakie zaprezentowałeś - nie zauważyłem też abym kogokolwiek ośmieszał. No chyba, że ktoś ma problem w zderzeniu z rzeczywistością - no ale to już nie mój problem :)
Piotr napisał/a:
są na forum którzy może mają większą wiedzę i doświadczenie niż kolega
jestem tego samego zdania
Piotr napisał/a:
nie chwalą się tym, albo nie mają czasu albo dają szanse się wykazania innym
no cóż - jeśli chęć pomocy tak odbierasz, to chyba coś nie tak z Tobą. A może jakiekolwiek zdanie inne niż Twoje z definicji jest złe ? ;)
Piotr napisał/a:
szkoda że z czasem ludzie się zmieniają...
no szkoda :) btw - czy my się wogóle znamy ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |15 Lis 2010|, 2010 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 20:13   

a to sam byś zakładał i potem samemu ustawiał może to tylko Agis , a co do padających kompów lpg agis też miał z tym kłopot :P tylko oni się przyznali i wymieniali compy tak jak nie udane listwy które wymieniali na gwaracji , i jeszcze jedno jesśli wtryski się zapentlają to niekoniecznie z winy compa i ustawień a jeśli parownik nie wyrabia to co wtedy ??
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Piotr 


Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 12 Lip 2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 20:21   

Cytat:
Pozdrawiam i znikam w Kolegi cieniu.

podtrzymuje i niewdaje sie w dyskusje...
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Lis 2010|, 2010 20:35   

pepi - a kto mówi, że to komp winien zapętleniu ? ;) Znaczy pośrednio tak, ale zazwyczaj bezpośrednią przyczyną jest niewydajny reduktor lub ogólnie problemy z zaopatrzeniem w gaz.

[ Dodano: Pon 15 Lis, 2010 ]
Piotr napisał/a:
podtrzymuje i niewdaje sie w dyskusje...
no patrz, a zapowiadało sie ciekawie. Osobny temat i możemy jechać z koksem, a nóż się wyklują jakieś nowe koncepcje :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group