|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Tuning sorpio 2,5 td , podniesienie mocy |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |2 Lis 2010|, 2010 20:42
|
|
|
brontozaur, akurat mam że tak powiem dość bezpośredni kontakt z V-tech i zabawkami od nich. Mogę powiedzieć tyle - to działa |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
neos64 [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Lis 2010|, 2010 20:48
|
|
|
Za te pieniądze musi działać Też dużo bym dał żeby zobaczyć taki sprzet w VM z czystej ciekawości |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |2 Lis 2010|, 2010 21:05
|
|
|
Struna napisał/a: | Mogę powiedzieć tyle - to działa |
Ale ja nie sprawdzę Nie mam hajsu na takie wydatki. To chyba koło 1000 PLNów kosztuje |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
neos64 [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Lis 2010|, 2010 21:10
|
|
|
Cytat: | Ale ja nie sprawdzę Nie mam hajsu na takie wydatki. To chyba koło 1000 PLNów kosztuje |
Ciut więcej niestety przeglądam tą stronke, jest świetna:) tylko zastanawia mnie fakt jak oni to robia w takich starych silnikach bez ich destrukcji, mnie to sie nie mieści w głowie jak na tych starych kompach pokładowych można coś zdziałać wczytując oprogramowania Scorpio w przejsciówce chyba nie ma ECU chyba że się myle? ktoś mnie oświeci.? |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |2 Lis 2010|, 2010 21:13
|
|
|
Ależ wtopiłem, przecież kolega ma starą mechaniczną pompę. Sorki, niedopatrzenie. |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |2 Lis 2010|, 2010 21:38
|
|
|
na mechanicznej nie da rady, na elektronicznej można - a już najlepiej jak sterownik reguluje również doładowanie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |3 Lis 2010|, 2010 08:05
|
|
|
Z pompą mechaniczną też można coś zrobić, zwiększyć dawkę paliwa + więcej powietrza, wymienić końcówki wtrysków i może coś się polepszy. Ale to gra nie wara funta. |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
wojas3 [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Lis 2010|, 2010 14:46
|
|
|
Jak już gdzieś pisałem, w salonie forda w niemczech byłem to coś wspominali o zwiększonej mocy u mnie, ale nie wiem czy o chip/box etc. im chodziło czy że mam mocniejszą wersję.
Nie wiem ile w tym prawdy, ale scorpio rzeczywiście bardzo mocny, przykładowo mercedes c200 2,2 CDI nie ma szans, w książce pisze ze max predkość na 3 biegu to nie całe 120km/h - u mnie 130km/h.
Nie wiem też czy to ma znaczenie ale jak jest zimny to odpala błyskawicznie, bez żadnego kręcenia, 0,5sek kręcenia i chodzi, bez dodawania gazu oczywiście - wygląda trochę jakby zwiększona dawka paliwa
No i jeździ 6 rok w kraju i nic się z silnikiem nie dzieje złego |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Lis 2010|, 2010 15:49
|
|
|
wojas3 napisał/a: | w książce pisze ze max predkość na 3 biegu to nie całe 120km/h - u mnie 130km/h. | licznikowe 130 to mniej więcej realne 120 |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |4 Lis 2010|, 2010 17:19
|
|
|
U mnie na 3 biegu max ok. 123 km/h. Co do odpalania to nawet -30 i tydzień stania nie było mu straszne. Codziennie pali od kopa, a jak u ciebie ze spalaniem (tym prawdziwym)? |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
wojas3 [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Lis 2010|, 2010 21:22
|
|
|
Struna napisał/a: | wojas3 napisał/a: | w książce pisze ze max predkość na 3 biegu to nie całe 120km/h - u mnie 130km/h. | licznikowe 130 to mniej więcej realne 120 |
A no chyba że tak, ale kiedyś 120max było, potem trochę go rozjeździłem wlałem ceramizer i uszlachetniacz do paliwa to do 130 dochodzi, choć w sumie pewnie by jeszcze poszedł odrobinę bo obroty nie były pełne, ale nie lubie diesla długo trzymać powyżej 3tyś obr
A co do odpalania to wiadomo odpalić to odpala zawsze, ale jak zimny to naprawdę błyskawicznie. Dla porównania scorpio raz zakręci i chodzi, a ojca mercedes 2,2 CDI ( 2006r ) musi np. 5 razy zakręcić żeby odpalić.
Spalanie o dziwo nie jest złe, oczywiście w mieście koło 10l/100km przy średniej jeździe ( nie mierzyłem dokładnie w mieście ), ale za to w trasie wskazówka praktycznie stoi. Jak się naprawdę spokojnie jedzie to do 6l/100km da się zejść, jeśli przepisowo się jedzie to 7litrów/100km nie przekroczy
Dostanę prawko to dokładnie posprawdzam |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Lis 2010|, 2010 23:44
|
|
|
wojas3 napisał/a: | nie lubie diesla długo trzymać powyżej 3tyś obr | yyy - to to powyżej 3 to już kaplica ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |5 Lis 2010|, 2010 06:55
|
|
|
Struna napisał/a: | to to powyżej 3 to już kaplica |
Może nie kaplica ale do 3,5 to fajnie się buja potem to jedynie na V max.
U mnie spalanie 12 w mieście (tyle że codziennie jadę 3 km ok 4 min i tyle) poz miastem trasy powyżej 300 km nigdy poniżej 8, ale to moja wina bo jakoś nie potrafię jechać zgodnie z przepisami. Ostatnio KRK-GIŻycko 600 km w 5h25min ( a nie ma tam tras szybkiego ruchu). Auto spaliło 8,1 (fakt zawalone gratami na maxa i klima non top). |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lis 2010|, 2010 08:10
|
|
|
Struna napisał/a: | yyy - to to powyżej 3 to już kaplica ? |
yyy - jak w kazdym przedpotopowym dieslu, zresztą na CR 1 i 2 gen tez nie ma czego szukac powyzej 3,5k (oczywiscie mowa o nie czipowanych). W TDI to chyba troche lepiej wyglada. |
|
|
|
|
radekgora
SMI 5M57
Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Lip 2010 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: |5 Lis 2010|, 2010 11:25
|
|
|
a ja tam nie nażekam w mieście koło 9 a trasa 7 więc jestem zadowolony |
_________________ jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |