$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - drugie wyjscie parownika
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
drugie wyjscie parownika
Autor Wiadomość
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 13:20   

nio wlasnie- minus tego rozwiazania !!
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 15:48   

no jak pierdyknie to będzie poważny minus bo może ładne szkody wyrządzić.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 20:35   

jakies ladne gwizdki skombinowac i bedzie cacy.
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 21:04   

podejrzewam ze jak taka komora by jebla to gwizdki nic nie pomaga- z tego co wynika ze szkicu to wybuch bylby przy krokowym i w przepustnicy
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |10 Maj 2005|, 2005 00:15   

szkicu nie znam i nie wiem jak wielka puszka, ale LPG jest mocno wybuchowy, tzn mieszanka powietrzna a jak zrozumialem taka tam am byc. Jesli to bylo by wieksze ( to szkod bedzie nie tylk w kolektorze dolotowym, ale moze oberwac tez maska i wsie co jest dookola. podeslij mi ten szkic zestawu z opisem bom ciekaw wynalazku
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |10 Maj 2005|, 2005 09:09   

no właśnie - zapodaj jakis schemacik Kevin.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |10 Maj 2005|, 2005 14:11   

hmm jak spojzycie w wątek zdjęcia naszych furek, to zbyszek bodaj ma w cossim wstawiony 2 wyjsciowy reduktor OMVL czy jakos tak , musze poszperac o tym wynalazku, ale sadze ze jest to oporopstu kwestia wydajnosci
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |10 Maj 2005|, 2005 19:58   

juz jestem madrzejszy :) a wiec reduktory (parowniki) z 2 wyjściami sa do zastosowania w silnikach typu V z 2 przepustnicami (lub ogolnie 2 przepustnicowych) to samo można uzyskać stosując trójnik za reduktorem o zwiekszonej mocy (wiekszym) lub stosujac 2 reduktory. Pózniej ładuje sie 2 silniki krokowe i 2 miksery (po 1 sztuce na kazda przepustnice) oraz ... 2 komputery, kazdy sterowany własna sonda lambda (v6 ma 2 sondy chyba po 1 na kazdy rzad cylindrów) dzieki temu nie ma problemu z nierównomierna dawka i podcisnieniemi dla poszczegolnych rzedow cylindrów.
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |11 Maj 2005|, 2005 07:22   

nio wlasnie- sa 2 sondy lambda, mozna zrobic takowy uklad sterowany kompem na silnik krokowy zapodajacy gaz do ukladu- mozna zrobic 2 takie rownolegle uklady i bedzie oki ale taka instalka zasluguje na miano instalki II generacji- ja daze do tego aby ominac ta II generacje i zdegradowac instalke do I generacji- czyli bez krokowych, zwykle registery pojedyncze, 2 rownolegle i blizniacze doloty z regulacja na srobke !! i wlasnie potrzebuje informacji na temat uruchomienia tego drugiego wyjscie parownika- poza tym powiedzcie jakie sa plusy i minusy przeniesienia parownika na lewa strone auta- w tej chwili mam po prawej- szybciej sie grzeje parownik ale dolot cholernie dlugi- jesli chodzi o schemat to nie mam dostepu do skanera wiec jesli ktosik z was ma to moze wrzucil bym schemat faksem a ktosik z was na stronke ??
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |11 Maj 2005|, 2005 08:41   

no minus to dłuższy dolot właśnie.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |11 Maj 2005|, 2005 09:12   

nio wlasnie- mozna ten dolot nad motorem puscic ale wole go od spodu i tu sie wlasnie schody zaczynaja- nie ma gdzie tego utkac- moze jednak przerzuce parownik na lewa strone- nie mam klimy wiec miejsca tam sporo- a doloty bylyby rewelacyjnie krotkie
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |11 Maj 2005|, 2005 11:18   

no ja tak mialem w poprzednim wcieleniu instalki LPG :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |11 Maj 2005|, 2005 14:01   

dolot nie ma az takiego zanczenia, wazen zeby register byl blisko mixera. parownika nie przenos, musial bys uklad wodny przeraniac i miedz gazowa, troche roboty. dokup mixer, wywal krokowke i kompa i juz po problemie. 2 wyjscie reduktora powinno cały czas pracować, wiec tylko pozbyc sie zaslepki
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |11 Maj 2005|, 2005 14:11   

no w sumie tak - pamiętaj też o tym że węże po registrze mają miec taką sama długość albo prawie taką samą - i tą sama średnice of -kors :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |11 Maj 2005|, 2005 15:27   

mam juz namieszane we lbie ale widze to tak- reduktor zostawiam tam gdzie jet, wywalam zaslepke i robie drugi rownolegly przewod dolotowy, wiec juz mam 2 weze, na koncach wezy 2 takie same registry, i za nimi (najkrotsza odleglosc) wejscie na mikser- czyli dwa rownolegle blizniacze doloty ?? tak to widzicie ?? jakby cosik to poprawke prosze
nio i jeszcze pytanko- czy ktokolwiek ma przy motorze 2,9 miksery 24 ?? nie wiem jak to dziala na takiej srednicy ??
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group