drugie wyjscie parownika |
Autor |
Wiadomość |
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |7 Maj 2005|, 2005 14:47 drugie wyjscie parownika
|
|
|
witam- mam parownik OMVL ktory ma drugie wyjscie ale zaslepione- jak to jet z odpaleniem tego ukladu ?? podobno przy motorze V lepiej byloby aby kazde wyjscie z parownika zasilalo inne doloty- jak wyglada ten temat ?? |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Maj 2005|, 2005 18:38
|
|
|
a czy to drugie nie jest czasem po drugiej stronie parownika ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 07:31
|
|
|
jet od dolu w jednym pionie jak to gorne aktywne- koles od magikow gazowych ze w V winno sie tym drugi dolot zasilac- nie bardzo wiem jak to ruszyc ale opowiadal cosik o mikserach 24, dwoch dolotach z dwoch wyjsc z parownika, jakiejs komorze powietrznej montowanej przed silnikiem krokowym z specjalnymi dolotami z przepustnicy itp...- mowil ze na takiej skladance osiagnal 11 l/100 km w miescie wielorybem 2,3- dlatego mnie zaintrygowal, natomiast drugie wyjscie parownika jet i nie wiem jak sie do tego zabrac, co w rezultacie dostane w zamian ?? |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 09:21
|
|
|
na mój gust to otwór do spuszczania mazutu a nie żaden drugi wylot - ale oczywiście mogę mogę się mylić. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 09:34
|
|
|
wyjscie wyglada dokladnie tak samo jak wyjscie aktywne, jedyna roznica to zaslepiony plastikowa zaslepka otwor wyjsciowy. Jesli chodzi o otwor do spuszczania mazutu to jet takowy, zdecydowanie nizej i inaczej wygladajacy !! |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 10:24
|
|
|
no to może masz taki wypaśny reduktor - wyjmuj i oblukaj co i jak - też bym taki chciał |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 11:22
|
|
|
jakies oznaczenia? reduktora? pozatym 2.3 to nie jest V ka przeciez... |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 11:32
|
|
|
zgadza sie ze nie V, natomiast jakis patent ten koles ma na komore powietrzna przed krokowym, odpowiedzialna za wolne obroty na gazie- mam gdzies tego schemat. twierdzi on ze poprzez zamontowanie mikserow 24, do tego drugi dolot z parownika, i ta komora powietrzna moze doprowadzic do takich wynikow spalania jak proporcjonalnie 2,3 w jednym rzedzie- nie bardzo wiem jak sie zabrac do tematu- zaproponowal on 2 miksery po 70 plnow za sztuke, 70 plnow za te komore powietrzna i uruchomienie drugiego wyjscia parownika na drugi dolot- dwa niezalezne doloty- troche za to kasy chce wiec zastanawiam sie na ile sam jetem w stanie to obejsci i jaki moze byc efekt po takiej przebudowie- zajrze pod maske to spisze co na tym reduktorze nakreslili |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 11:58
|
|
|
no jak koleś jaja za to kładzie pod topór, ze taki efekt będzie to inwestuj - szybko się zwróci. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 12:02
|
|
|
nio wlasnie nie wiem Struna czy lepiej nie byloby za te kase wsadzic cosik takiego jak u Ciebie, czyli blosa- u siebie calosc przerubek wyjdzie mi w granicach 270-300 plnow- nie wiem co lepsze ... |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 12:09
|
|
|
blos chodzi miodzio - Foksa tez ma i jest bardzo zadowolony - a spalanie teraz ma 15,5 l LPG po mieście z klimą - więc jak na 2.9 to rewelka. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 12:14
|
|
|
nio wlasnie- mi w tej chwili pali po wwie 18,5, wiec nie wiem czy ten temat ruszac- w sumie blosa trzeba kupic a u mnie ta komore moge sam zrobic, miksery znalesc taniej (o ile to mozliwe- nie wiem jakie sa ceny) ruszyc drugi dolot i jechac do niego na regulacje- tylko czy warto, bo moze blos ?? |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 12:20
|
|
|
no miksery jak Ci moje paszą to się dogadamy spoko. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 12:33
|
|
|
nio wlasnie tak mysle- miksery zalatwic, komore zrobic i jechac na odpalenie drugiego wyjscia parownika- zminimalizowane koszty, a hiopteza uzyskania efektu dosc realna |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |9 Maj 2005|, 2005 12:48
|
|
|
sory ale temat komory przed dolotowej przy gazie to dosc sliski temat, rozumiem ze komora przed krokowka, lub przed mikserami, ? i jaki jej sens? cos straszna kombinacja doloty powietrza itd... a co bedzie jak gdzies zapłon pojdzie w to? przeciez to to jest jezdzaca bomba! |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
|