VM się zapowietrza - nie działa turbo |
Autor |
Wiadomość |
wojas3 [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 15:11
|
|
|
No właśnie to chodziło o to że sie kłociliśmy , ja mówiłem że jak sie jedzie z górki ma się dość wysokie obroty,puści się gaz to odcina paliwo, a on mówił że nie. Dopiero jak mu pokazałem kilka opisów tego to powiedział że to tylko w najnowszych autach i ani w scorpiu, ani w mercu ani w octavi ( wujek ma i pokazywał że ma 0,0 na spalaniu) tego nie ma.
A jak to się sprawdza w VM ? mozliwe jest całkowite odcięcie paliwa czy nie ? |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 19:05
|
|
|
Stary ty naprawdę nie znasz zasady działania silnika (żadnego). |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
wojas3 [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 19:21
|
|
|
Czemu ? |
|
|
|
|
radekgora
SMI 5M57
Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Lip 2010 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 20:18
|
|
|
wojas3 napisał/a: | mozliwe jest całkowite odcięcie paliwa czy nie | bo jak całkowicie odetniesz paliwo to silnik zgasnie |
_________________ jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997 |
|
|
|
|
wojas3 [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 20:50
|
|
|
czemu ma zgasnąć skoro jest wrzucony bieg a koła obracają wał ? gaśnie tylko teoretycznie, bo praktycznie cały czas tłoki i wał pracują |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 20:59
|
|
|
no i wg wskazań trip compa tak jest, paliwo wlaczane jest przy hamowaniu silnikiem przy zejsciu do pewnego zakresu obrotow, jakies 1400rpm mniej więcej w benzyniaku. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
wojas3 [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 22:03
|
|
|
no to pisałem że odłączane jest gdy się ma dość wysokie, a gdy spadną dajmy do tych 1400rpm to paliwo znowu leci, tylko czy całkowicie je odcina czy tylko bardzo ogranicza dopływ paliwa podczas hamowania silnikiem? |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 22:12
|
|
|
wojas3 napisał/a: | A jak to się sprawdza w VM ? mozliwe jest całkowite odcięcie paliwa czy nie ? |
radekgora napisał/a: | bo jak całkowicie odetniesz paliwo to silnik zgasnie |
wojas3 napisał/a: | no to pisałem że odłączane jest gdy się ma dość wysokie, a gdy spadną dajmy do tych 1400rpm to paliwo znowu leci, tylko czy całkowicie je odcina czy tylko bardzo ogranicza dopływ paliwa podczas hamowania silnikiem? | Ja pierdziele.Ale kibel.Teraz to juz jedziecie za grubo jak dla mnie....... |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 22:14
|
|
|
Jeżeli silnik jest bez obciążenia (w przypadku hamowania silnikiem np) to na prawdę nic nie pali bo i po co skoro energię na opory własne pobiera z kół. |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 22:19
|
|
|
Karol,aspirujesz na lekarza beznadziejnych przypadkow? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
wojas3 [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 22:35
|
|
|
brontozaur, więc czemu nie znam zasady pracy silnika ? |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 22:56
|
|
|
wojas3 napisał/a: | A jak to się sprawdza w VM ? mozliwe jest całkowite odcięcie paliwa czy nie ? |
Temu.
Ale może już zajmijmy się twoimi problemami z autem.
slawektg napisał/a: | Karol,aspirujesz na lekarza beznadziejnych przypadkow? |
E tam, sam mam duże braki. |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
wojas3 [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 23:11
|
|
|
Aha no to rzeczywiście, spytanie się o coś świadczy o totalnym braku wiedzy. Jedni mówią że tak inni że nie więc skąd mam wiedzieć.
Problemów już nie ma |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |15 Lut 2011|, 2011 18:02
|
|
|
no to co chłopaki ? KM ? |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Lut 2011|, 2011 18:26
|
|
|
Waski napisał/a: | no to co chłopaki ? KM ? |
? |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
|