$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Coraz częściej pali się kontrolka ABS
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Coraz częściej pali się kontrolka ABS
Autor Wiadomość
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |6 Gru 2010|, 2010 14:41   

można też piastę podgrzać - czujnik łatwiej wyjdzie, a nic mu sie nie stanie od temperatury
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
kondzio508 


Auto: Passat b7 12r. 1,6 TDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: |6 Gru 2010|, 2010 14:46   

Pisałem umnie kupić na miejscu , nie było by problemu :P chce sie zaoszedzić to tak jest .

moze pociwiczyć metode na tym na aucie i potem bedziesz wiedział jak wyjąc ten luzem ?
_________________
Passat b7 2012 1,6 TDI .
Touran 2004 1,6 FSI .
 
 
sp4lvc 



Auto: 1997, 2.0 8V, DOHC, manual, sedan+LPG
Wiek: 62
Dołączył: 21 Kwi 2009
Skąd: Grajewo
Wysłany: |6 Gru 2010|, 2010 15:00   

kondzio 508, sorry, ale u Ciebie też kupiłbym prawą stronę. Poza tym od naszej rozmowy na PW nie było okazji, aby w Twoją stronę jechać, a tu było taniej. Normalny odruch.
Ostatnio zmieniony przez sp4lvc |6 Gru 2010|, 2010 15:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Mysza 
508303797



Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Płock
Wysłany: |6 Gru 2010|, 2010 16:24   

bingo, ręki opadają...
_________________
2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94
 
 
 
sp4lvc 



Auto: 1997, 2.0 8V, DOHC, manual, sedan+LPG
Wiek: 62
Dołączył: 21 Kwi 2009
Skąd: Grajewo
Wysłany: |7 Gru 2010|, 2010 16:18   

Udało się. Wyjąłem!!!
 
 
 
masa300789 


Auto: Mondeo 2,5 v6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Skąd: Prudnik
Wysłany: |7 Gru 2010|, 2010 18:11   

Gratulacje !!! :)
_________________
Pozdrawiam Robert
 
 
bolus1 


Auto: 90 liftback 2.0 DOHC EFI; 2.9 24v MSB RS GHIA
Dołączył: 07 Wrz 2009
Skąd: GD
Wysłany: |7 Gru 2010|, 2010 18:21   

sto lat, sto lat, :)
pochwal się jak to zrobiłeś
 
 
 
sp4lvc 



Auto: 1997, 2.0 8V, DOHC, manual, sedan+LPG
Wiek: 62
Dołączył: 21 Kwi 2009
Skąd: Grajewo
Wysłany: |7 Gru 2010|, 2010 23:43   

Odbiłem ten duży kapsel na piaście (z tyłu). Ukazała się piękna zębatka i koniec czujnika. Polałem specyfikiem , przechyliłem, aby się przeżarło pół godziny. Potem jedną ręką ciągnałem za plastik czujnika, okręcając lekko dookoła, a drugą delikatnie podważałem (wypychałem) śrubokrętem od strony zębatki. W pewnym momencie po prostu zaczęło wyłazić.
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |8 Gru 2010|, 2010 07:28   

mówimy o krokodylu ?
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |8 Gru 2010|, 2010 10:49   

93 w krokodylu a wieloryb to ten sam problem z wyciągnięciem
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
Vikinger 
Vikinger



Auto: 97 2.0 8v, manual, sedan
Wiek: 45
Dołączył: 16 Sie 2008
Skąd: Gliwice
Wysłany: |8 Gru 2010|, 2010 11:07   

A ja znów słyszałem, że czujnika w całości z piasty nie wyciągniesz, bo on jest jakby napuchnięty i nie da się go wyjąć bez zniszczenia. Ukruszy się i tyle w temacie.
Ostatnio zmieniony przez Vikinger |8 Gru 2010|, 2010 11:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |8 Gru 2010|, 2010 11:19   

Vikinger, Ty słyszałeś a niektórzy wyjęli - co nie znaczy, że w większości przypadków nie dzieje się właśnie tak jak Ty mówisz :)
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
darecki111 
BI


Auto: scenic 2.0 16v 140KM
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 30 Kwi 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: |21 Gru 2010|, 2010 19:54   

Ja nie wiedziałem że się nie da to wyciągnąłem . Pewnie żebym wiedział że się da to by pewnie zostały zmasakrowane podczas demontażu. A tak na poważnie w moim (1992r) wszystkie 4 wyszły bez problemu jedynie co pamiętam to właśnie ten oring stwarzał problemy bo przy wyciąganiu musi się ścisnąć w swoim rowku stąd efekt że czujnik już się obraca a nie wychodzi. A teraz uwaga podczas montażu też trzeba tak wcisnąć czujnik żeby właśnie ten ring wlazł na swoje miejsce. Ja kiedyś za lekko wcisnąłem jeden z czujników (wydawało się ok) dokręciłem śrubę mocującą . Efekt był taki że po odpaleniu auta kontrolki ABS gasły by po jakimś czasie jazdy znowu się zapalić. Przyczyną właśnie był za płytko osadzony czujnik ABS.
Ostatnio zmieniony przez darecki111 |22 Gru 2010|, 2010 08:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group