Coraz częściej pali się kontrolka ABS |
Autor |
Wiadomość |
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |6 Gru 2010|, 2010 14:41
|
|
|
można też piastę podgrzać - czujnik łatwiej wyjdzie, a nic mu sie nie stanie od temperatury |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
kondzio508
Auto: Passat b7 12r. 1,6 TDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Lut 2008 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |6 Gru 2010|, 2010 14:46
|
|
|
Pisałem umnie kupić na miejscu , nie było by problemu chce sie zaoszedzić to tak jest .
moze pociwiczyć metode na tym na aucie i potem bedziesz wiedział jak wyjąc ten luzem ? |
_________________ Passat b7 2012 1,6 TDI .
Touran 2004 1,6 FSI . |
|
|
|
|
sp4lvc
Auto: 1997, 2.0 8V, DOHC, manual, sedan+LPG
Wiek: 62 Dołączył: 21 Kwi 2009 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: |6 Gru 2010|, 2010 15:00
|
|
|
kondzio 508, sorry, ale u Ciebie też kupiłbym prawą stronę. Poza tym od naszej rozmowy na PW nie było okazji, aby w Twoją stronę jechać, a tu było taniej. Normalny odruch. |
Ostatnio zmieniony przez sp4lvc |6 Gru 2010|, 2010 15:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Mysza
508303797
Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Paź 2006 Skąd: Płock
|
Wysłany: |6 Gru 2010|, 2010 16:24
|
|
|
bingo, ręki opadają... |
_________________ 2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94 |
|
|
|
|
sp4lvc
Auto: 1997, 2.0 8V, DOHC, manual, sedan+LPG
Wiek: 62 Dołączył: 21 Kwi 2009 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: |7 Gru 2010|, 2010 16:18
|
|
|
Udało się. Wyjąłem!!! |
|
|
|
|
masa300789
Auto: Mondeo 2,5 v6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: |7 Gru 2010|, 2010 18:11
|
|
|
Gratulacje !!! |
_________________ Pozdrawiam Robert |
|
|
|
|
bolus1
Auto: 90 liftback 2.0 DOHC EFI; 2.9 24v MSB RS GHIA
Dołączył: 07 Wrz 2009 Skąd: GD
|
Wysłany: |7 Gru 2010|, 2010 18:21
|
|
|
sto lat, sto lat,
pochwal się jak to zrobiłeś |
|
|
|
|
sp4lvc
Auto: 1997, 2.0 8V, DOHC, manual, sedan+LPG
Wiek: 62 Dołączył: 21 Kwi 2009 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: |7 Gru 2010|, 2010 23:43
|
|
|
Odbiłem ten duży kapsel na piaście (z tyłu). Ukazała się piękna zębatka i koniec czujnika. Polałem specyfikiem , przechyliłem, aby się przeżarło pół godziny. Potem jedną ręką ciągnałem za plastik czujnika, okręcając lekko dookoła, a drugą delikatnie podważałem (wypychałem) śrubokrętem od strony zębatki. W pewnym momencie po prostu zaczęło wyłazić. |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |8 Gru 2010|, 2010 07:28
|
|
|
mówimy o krokodylu ? |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |8 Gru 2010|, 2010 10:49
|
|
|
93 w krokodylu a wieloryb to ten sam problem z wyciągnięciem |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Vikinger
Vikinger
Auto: 97 2.0 8v, manual, sedan
Wiek: 45 Dołączył: 16 Sie 2008 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: |8 Gru 2010|, 2010 11:07
|
|
|
A ja znów słyszałem, że czujnika w całości z piasty nie wyciągniesz, bo on jest jakby napuchnięty i nie da się go wyjąć bez zniszczenia. Ukruszy się i tyle w temacie. |
Ostatnio zmieniony przez Vikinger |8 Gru 2010|, 2010 11:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |8 Gru 2010|, 2010 11:19
|
|
|
Vikinger, Ty słyszałeś a niektórzy wyjęli - co nie znaczy, że w większości przypadków nie dzieje się właśnie tak jak Ty mówisz |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
darecki111
BI
Auto: scenic 2.0 16v 140KM
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 30 Kwi 2008 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |21 Gru 2010|, 2010 19:54
|
|
|
Ja nie wiedziałem że się nie da to wyciągnąłem . Pewnie żebym wiedział że się da to by pewnie zostały zmasakrowane podczas demontażu. A tak na poważnie w moim (1992r) wszystkie 4 wyszły bez problemu jedynie co pamiętam to właśnie ten oring stwarzał problemy bo przy wyciąganiu musi się ścisnąć w swoim rowku stąd efekt że czujnik już się obraca a nie wychodzi. A teraz uwaga podczas montażu też trzeba tak wcisnąć czujnik żeby właśnie ten ring wlazł na swoje miejsce. Ja kiedyś za lekko wcisnąłem jeden z czujników (wydawało się ok) dokręciłem śrubę mocującą . Efekt był taki że po odpaleniu auta kontrolki ABS gasły by po jakimś czasie jazdy znowu się zapalić. Przyczyną właśnie był za płytko osadzony czujnik ABS. |
Ostatnio zmieniony przez darecki111 |22 Gru 2010|, 2010 08:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|