Szlif itd 2,3D??? |
Autor |
Wiadomość |
KubusWariat
Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Gru 2005 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 00:32 Szlif itd 2,3D???
|
|
|
Jaki +/- jest koszt szlifow cylindrow, szlifu walu korobowego, osiowania walu w zakladach zajmujacych sie ta profesja???
Sworzen tlokowy plywa w korobowodzie czy tez w tloku???
Jaki koszt nadwymiarowych tlokow i tloki czyjej produkcji polecacie??? To samo a propo producenta pierscieni... |
_________________ cosworth BOA |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 08:19
|
|
|
Sierra ? |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
KubusWariat
Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Gru 2005 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 10:01
|
|
|
Ponoc ten sam silnik Znajomy ma swoim kamperze peugeota, z tym ze z doladowaniem jeszcze. Od czego wypala tloki??? |
_________________ cosworth BOA |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 22:22
|
|
|
kpl. remont ok. 800-1200zł za cylinder, na gotowo. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
KubusWariat
Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Gru 2005 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 22:56
|
|
|
Witek, czyli takie koszta od kazdego garu... Hmm a tloki jakiej firmy??? Chyba ze da rady nie wiem, nadspawac pierwszy tlok? |
_________________ cosworth BOA |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 23:23
|
|
|
KubusWariat napisał/a: | Chyba ze da rady nie wiem, nadspawac pierwszy tlok? |
Zamiast robić takie dziadostwo lepiej chyba zamontować inny sprawny używany ? |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
KubusWariat
Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Gru 2005 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 00:50
|
|
|
wiem Romku wiem, tylko uzywki takie praktycznie niedostepne |
_________________ cosworth BOA |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 01:16
|
|
|
KubusWariat napisał/a: | wiem Romku wiem, tylko uzywki takie praktycznie niedostepne |
Nawet cały silnik do Sierry można kupić bez problemu |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
KubusWariat
Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Gru 2005 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 07:38
|
|
|
wolnossacy i owszem... ale TD juz nie bardzo |
_________________ cosworth BOA |
|
|
|
|
KubusWariat
Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Gru 2005 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 07:54
|
|
|
juz z definicji elementy TD powinny byc 'lepsze' - tzn wytrzymalsze/solidniejsze z racji wiekszych przeciazen itd i takowe raczej sa... a potwierdzeniem tego niech bedzie fakt, ze niemieckie tloki do 2,3D to wydatek na niemieckim ibeju rzedu 280 zas do 2,3TD 580 |
_________________ cosworth BOA |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 12:11
|
|
|
KubusWariat napisał/a: | powinny byc |
może z definicji ale rzeczywistość pewni jest taka ze jak wymyslili na dzien dobry ten silnik tak klepali do samego konca dokladajac tylko rozne blaszki i rurki bo to nie kosztuje |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 17:05
|
|
|
A stopień sprężania też taki sam? |
_________________ Waldi |
|
|
|
|
adamf
Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2007 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: |15 Sie 2010|, 2010 22:03
|
|
|
silnik ten występował w DAF 400, PEUGEOT J5, 505,GRANADA,SCORPIO MK1. Mowa jest o 2.5d, 2.5td. |
|
|
|
|
KubusWariat
Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Gru 2005 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |17 Sie 2010|, 2010 01:30
|
|
|
niestety, ale mam na mysli silnik 2,3 TD peugeot-a |
_________________ cosworth BOA |
|
|
|
|
pandy
Auto: Scorpio Mk3 96, 2.3, MAN, sedan, benzyna
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |17 Sie 2010|, 2010 13:39
|
|
|
KubusWariat napisał/a: | juz z definicji elementy TD powinny byc 'lepsze' - tzn wytrzymalsze/solidniejsze z racji wiekszych przeciazen itd i takowe raczej sa... a potwierdzeniem tego niech bedzie fakt, ze niemieckie tloki do 2,3D to wydatek na niemieckim ibeju rzedu 280 zas do 2,3TD 580 |
mnie tez za robote kasuja wiecej niz focusa (bo niby limuzyna...) trzeba by porownac te czesci a za magie kilku literek czasem duzo chca (ciekawe sa roznice w cenach czesci jak sie kupuje podajac albo scorpio albo sierre) |
|
|
|
|
|