$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Szlif itd 2,3D???
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Szlif itd 2,3D???
Autor Wiadomość
KubusWariat 


Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Gru 2005
Skąd: Wrocław
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 00:32   Szlif itd 2,3D???

Jaki +/- jest koszt szlifow cylindrow, szlifu walu korobowego, osiowania walu w zakladach zajmujacych sie ta profesja???
Sworzen tlokowy plywa w korobowodzie czy tez w tloku???
Jaki koszt nadwymiarowych tlokow i tloki czyjej produkcji polecacie??? To samo a propo producenta pierscieni...
_________________
cosworth BOA
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 08:19   

Sierra ? :)
_________________
Scorpio forever
 
 
KubusWariat 


Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Gru 2005
Skąd: Wrocław
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 10:01   

Ponoc ten sam silnik Znajomy ma swoim kamperze peugeota, z tym ze z doladowaniem jeszcze. Od czego wypala tloki???
_________________
cosworth BOA
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 22:22   

kpl. remont ok. 800-1200zł za cylinder, na gotowo.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
KubusWariat 


Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Gru 2005
Skąd: Wrocław
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 22:56   

Witek, czyli takie koszta od kazdego garu... Hmm a tloki jakiej firmy??? Chyba ze da rady nie wiem, nadspawac pierwszy tlok?
_________________
cosworth BOA
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |12 Sie 2010|, 2010 23:23   

KubusWariat napisał/a:
Chyba ze da rady nie wiem, nadspawac pierwszy tlok?

Zamiast robić takie dziadostwo lepiej chyba zamontować inny sprawny używany ? :)
_________________
Scorpio forever
 
 
KubusWariat 


Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Gru 2005
Skąd: Wrocław
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 00:50   

wiem Romku wiem, tylko uzywki takie praktycznie niedostepne
_________________
cosworth BOA
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 01:16   

KubusWariat napisał/a:
wiem Romku wiem, tylko uzywki takie praktycznie niedostepne

Nawet cały silnik do Sierry można kupić bez problemu :)
_________________
Scorpio forever
 
 
KubusWariat 


Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Gru 2005
Skąd: Wrocław
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 07:38   

wolnossacy i owszem... ale TD juz nie bardzo :(
_________________
cosworth BOA
 
 
 
KubusWariat 


Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Gru 2005
Skąd: Wrocław
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 07:54   

juz z definicji elementy TD powinny byc 'lepsze' - tzn wytrzymalsze/solidniejsze z racji wiekszych przeciazen itd i takowe raczej sa... a potwierdzeniem tego niech bedzie fakt, ze niemieckie tloki do 2,3D to wydatek na niemieckim ibeju rzedu 280 zas do 2,3TD 580 :shock:
_________________
cosworth BOA
 
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 12:11   

KubusWariat napisał/a:
powinny byc


może z definicji ale rzeczywistość pewni jest taka ze jak wymyslili na dzien dobry ten silnik tak klepali do samego konca dokladajac tylko rozne blaszki i rurki bo to nie kosztuje :)
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |13 Sie 2010|, 2010 17:05   

A stopień sprężania też taki sam? :roll:
_________________
Waldi
 
 
 
adamf 



Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2007
Skąd: Lubaczów
Wysłany: |15 Sie 2010|, 2010 22:03   

silnik ten występował w DAF 400, PEUGEOT J5, 505,GRANADA,SCORPIO MK1. Mowa jest o 2.5d, 2.5td. :-D :)
 
 
KubusWariat 


Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Gru 2005
Skąd: Wrocław
Wysłany: |17 Sie 2010|, 2010 01:30   

niestety, ale mam na mysli silnik 2,3 TD peugeot-a
_________________
cosworth BOA
 
 
 
pandy 



Auto: Scorpio Mk3 96, 2.3, MAN, sedan, benzyna
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: |17 Sie 2010|, 2010 13:39   

KubusWariat napisał/a:
juz z definicji elementy TD powinny byc 'lepsze' - tzn wytrzymalsze/solidniejsze z racji wiekszych przeciazen itd i takowe raczej sa... a potwierdzeniem tego niech bedzie fakt, ze niemieckie tloki do 2,3D to wydatek na niemieckim ibeju rzedu 280 zas do 2,3TD 580 :shock:


mnie tez za robote kasuja wiecej niz focusa (bo niby limuzyna...) trzeba by porownac te czesci a za magie kilku literek czasem duzo chca (ciekawe sa roznice w cenach czesci jak sie kupuje podajac albo scorpio albo sierre)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group