$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Mocowanie kierownicy !!!
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mocowanie kierownicy !!!
Autor Wiadomość
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 21:34   Mocowanie kierownicy !!!

Potrzebuję pilnie porady -jak odkęcić poduszkę i jak ściągnać kierownicę !
Z tyłu kiery znalazłem tylko 4 otwory z jakimiś plastikowymi nitami -ani rusz,nie chcem czegoś połamać !!!
Wymieniłem maglownicę i teraz kiera stoi odwrotnie -muszę ją przestawić !!!
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 21:36   

skręcasz o 90 st i masz wtedy u góry od tyłu utwór, śrubka torx. Potem obracasz o 180 i odkręcasz drugą.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 21:42   

Struna, -dzięki-jutro zobaczymy ! Widzę,że na ciebie można zawsze liczyć ;) ;) ;)
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
 
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 21:54   

janek napisał/a:
Wymieniłem maglownicę i teraz kiera stoi odwrotnie -muszę ją przestawić !!!


no ale to raczej jedz na ustawienie zbieżności i napewno kiera wróci w swoje miejsce , no chya, że przekręciłeś ją w momencie jak zapinałeś klamrę przy mocowaniu osi kiery do magla :)
_________________
Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 21:57   

wiedz też, że trzpień na którym siedzi kiera ma kształt sześciokąta a nie wieloklina, więc regulacja tym to o grube stopnie.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:19   

irek napisał/a:
no chya, że przekręciłeś ją w momencie jak zapinałeś klamrę przy mocowaniu osi kiery do magla
-raczei nie gdyż tam inaczei nie podejdzie !
-próbowałem drążkami magla ale nic-ratuje tylko przekręcenie kiery :/
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
Ostatnio zmieniony przez janek |15 Cze 2010|, 2010 22:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:20   

janek napisał/a:
raczei nie gdyż tam inaczei niepodejdzie !
? przecie tam masz wieloklin, więc właśnie tam podejdzie prawie że jakkolwiek.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:23   

Struna napisał/a:
wiedz też, że trzpień na którym siedzi kiera ma kształt sześciokąta a nie wieloklina, więc regulacja tym to o grube stopnie
-właśnie o to chodzi -tylo nie rozumiem czemu aż tyle nie pasuje(stoi dokładnie na odwrót) :sad:
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:26   

musiałeś źle założyć na główkę magla.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:38   

Struna napisał/a:
? przecie tam masz wieloklin, więc właśnie tam podejdzie prawie że jakkolwiek.
-tam nie ma wieloklina tylko z magla trójkąt nierówny i tak samo z kiery do krzyżaka trójkąt !
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:39   

no nic podobnego - trójkąt to dopiero jest w tym co się na główkę magla nasadza :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:49   

Struna, no nie wiem,nie jestem fachowcem ale z kumplem mechanikiem wyciągnęliśmy stary i włożyliśmy nowy (używany -kupiony na allegro) tak samo zmojego magla wystaje wałek zakończony trójkątem i tak samo z nowego też trójkątem zakończony wałek który łączy się z krzyżakiem :sad: nigdzie nie ma wieloklina !
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:53   

przyjrzyj się że to co uważasz za wałek ma z boku śrubkę do zaciskania na wieloklinie :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:57   

Struna,chodzi tobie o ten co wystaje z magla ?
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 23:00   

z magla wystaje wałek z wieloklinem drobniutkim, na to dopiero idzie element, który się zaciska na wieloklinie i to dopiero idzie bodaj do łącznika elastycznego a dopiero dalej jest łączenie z trójkątnym wypustem z kolumny.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group