Mocowanie kierownicy !!! |
Autor |
Wiadomość |
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 21:34 Mocowanie kierownicy !!!
|
|
|
Potrzebuję pilnie porady -jak odkęcić poduszkę i jak ściągnać kierownicę !
Z tyłu kiery znalazłem tylko 4 otwory z jakimiś plastikowymi nitami -ani rusz,nie chcem czegoś połamać !!!
Wymieniłem maglownicę i teraz kiera stoi odwrotnie -muszę ją przestawić !!! |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 21:36
|
|
|
skręcasz o 90 st i masz wtedy u góry od tyłu utwór, śrubka torx. Potem obracasz o 180 i odkręcasz drugą. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 21:42
|
|
|
Struna, -dzięki-jutro zobaczymy ! Widzę,że na ciebie można zawsze liczyć |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 21:54
|
|
|
janek napisał/a: | Wymieniłem maglownicę i teraz kiera stoi odwrotnie -muszę ją przestawić !!! |
no ale to raczej jedz na ustawienie zbieżności i napewno kiera wróci w swoje miejsce , no chya, że przekręciłeś ją w momencie jak zapinałeś klamrę przy mocowaniu osi kiery do magla |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 21:57
|
|
|
wiedz też, że trzpień na którym siedzi kiera ma kształt sześciokąta a nie wieloklina, więc regulacja tym to o grube stopnie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:19
|
|
|
irek napisał/a: | no chya, że przekręciłeś ją w momencie jak zapinałeś klamrę przy mocowaniu osi kiery do magla | -raczei nie gdyż tam inaczei nie podejdzie !
-próbowałem drążkami magla ale nic-ratuje tylko przekręcenie kiery |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
Ostatnio zmieniony przez janek |15 Cze 2010|, 2010 22:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:20
|
|
|
janek napisał/a: | raczei nie gdyż tam inaczei niepodejdzie ! | ? przecie tam masz wieloklin, więc właśnie tam podejdzie prawie że jakkolwiek. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:23
|
|
|
Struna napisał/a: | wiedz też, że trzpień na którym siedzi kiera ma kształt sześciokąta a nie wieloklina, więc regulacja tym to o grube stopnie | -właśnie o to chodzi -tylo nie rozumiem czemu aż tyle nie pasuje(stoi dokładnie na odwrót) |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:26
|
|
|
musiałeś źle założyć na główkę magla. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:38
|
|
|
Struna napisał/a: | ? przecie tam masz wieloklin, więc właśnie tam podejdzie prawie że jakkolwiek. | -tam nie ma wieloklina tylko z magla trójkąt nierówny i tak samo z kiery do krzyżaka trójkąt ! |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:39
|
|
|
no nic podobnego - trójkąt to dopiero jest w tym co się na główkę magla nasadza |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:49
|
|
|
Struna, no nie wiem,nie jestem fachowcem ale z kumplem mechanikiem wyciągnęliśmy stary i włożyliśmy nowy (używany -kupiony na allegro) tak samo zmojego magla wystaje wałek zakończony trójkątem i tak samo z nowego też trójkątem zakończony wałek który łączy się z krzyżakiem nigdzie nie ma wieloklina ! |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:53
|
|
|
przyjrzyj się że to co uważasz za wałek ma z boku śrubkę do zaciskania na wieloklinie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 22:57
|
|
|
Struna,chodzi tobie o ten co wystaje z magla ? |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 23:00
|
|
|
z magla wystaje wałek z wieloklinem drobniutkim, na to dopiero idzie element, który się zaciska na wieloklinie i to dopiero idzie bodaj do łącznika elastycznego a dopiero dalej jest łączenie z trójkątnym wypustem z kolumny. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|