$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Predkośc i obroty
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Predkośc i obroty
Autor Wiadomość
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |18 Kwi 2010|, 2010 21:01   

Struna,to poproszę taka lekcje,bo ja wiem że na wskazanie prędkościomierza i zarazem obrotomierza nie wpływa średnica opon. Te wartości zawsze są takie same.czyli np niezależnie od opon obrotomierz wskaże 2000 a prędkość np. 100km/h na 5 biegu. Co innego oczywiście będzie ze wskazaniem rzeczywistej prędkości podanej np przez gps lub radar.
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |18 Kwi 2010|, 2010 21:30   

mowa o realnej prędkości i wpływy właśnie na nią.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |18 Kwi 2010|, 2010 21:32   

Struna napisał/a:
mowa o realnej prędkości i wpływy właśnie na nią.


nikt tutaj nie mowil o tym ze opony nie maja wplywu na realna predkosc. A temat jest o wskazaniu predkosciomierza :D wiec moja uwaga jest jak najbardziej sluszna
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |18 Kwi 2010|, 2010 21:36   

ok, w takim wypadku masz rację :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |19 Kwi 2010|, 2010 20:03   

adamf napisał/a:
SŁAWEKTG coś taki zdziwiony tak jest w moim VMie. :-D :-D
A nie zastanowiles sie jakim cudem samochod osiaga max predkosc przy obrotach ok 75proc mocy maxymalnej?
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
brontozaur 



Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: |19 Kwi 2010|, 2010 20:17   

Ma ktoś fabryczną charakterystykę prędkościową VM-ema (125KM)?
Nie chce mi się wierzyć że max moc VM-ema przypada na wyższe obroty niż 3500 obr/min.
_________________
Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500
 
 
adamf 



Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2007
Skąd: Lubaczów
Wysłany: |19 Kwi 2010|, 2010 20:51   

SŁAWEKTG podaj swoje parametry. JA zanim napisałem to robiłem test prędkości i obrotów na prośbę kolegi JACUŚ z kartką i długopisem w ręce.

[ Dodano: |19 Kwi 2010|, o 20:52 ]
PRZEPRASZAM miało być JAJCUŚ
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |19 Kwi 2010|, 2010 22:06   

brontozaur napisał/a:
Ma ktoś fabryczną charakterystykę prędkościową VM-ema (125KM)?

Może być tylko wykres mocy i momentu.
Na dole strony
wykres
Edit Jeżeli mnie pamięć nie myli to mój VM przy 190-200 miał ponad 4200 obr/min.
Ale głowy nie dam, to ponad rok temu było.
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |19 Kwi 2010|, 2010 22:09, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |19 Kwi 2010|, 2010 22:23   

Gaiger napisał/a:
Edit Jeżeli mnie pamięć nie myli to mój VM przy 190-200 miał ponad 4200 obr/min.
I wszystko na ten temat>
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
adamf 



Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2007
Skąd: Lubaczów
Wysłany: |20 Kwi 2010|, 2010 21:14   

Przy 4200-230JEST możliwe, ale tylko na podnośniku takie obroty osiągnąć .

[ Dodano: |20 Kwi 2010|, o 21:16 ]
mowa o 5tym biegu
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |21 Kwi 2010|, 2010 21:24   

Adam,bez urazy ale bredzisz.Jak narazie tylko Ty podales takie dziwne wskazania.Jest tak jak pisal Gaiger.Wiec jak narazie jest nas dwoch.Jakbys pamietal mojego avatara sprzed roku,to pamietalbys jakie byly moje wskazania.
http://www.fotosik.pl/pok...34419b1472.html
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
Ostatnio zmieniony przez slawektg |21 Kwi 2010|, 2010 22:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |22 Kwi 2010|, 2010 07:10   

brontozaur napisał/a:
Nie chce mi się wierzyć że max moc VM-ema przypada na wyższe obroty niż 3500 obr/min.

Moc max przypada na ~ 4050 obr/min.
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |22 Kwi 2010|, 2010 07:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Kwi 2010|, 2010 11:24   

pany a te VM-y to wogóle jadą coś ponad 2 paki ? i ile im zajmuje rozpędzenie się do nich ? ;)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |22 Kwi 2010|, 2010 12:15   

Struna napisał/a:
pany a te VM-y to wogóle jadą coś ponad 2 paki ?

Struna, mój dawał się rozbujać tylko do 200 zegarowych.
Struna napisał/a:
ile im zajmuje rozpędzenie się do nich ?

Nie wiem, do 200 nie mierzyłem.
0-100 w msb mieścił się w 12 sekundach.
Do 150-160 bujał się całkiem żwawo.
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |22 Kwi 2010|, 2010 12:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Kwi 2010|, 2010 12:16   

ale podróżowanie tym prędkościami powyżej 160 to raczej dla motora rychła śmierć co ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group