|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Predkośc i obroty |
Autor |
Wiadomość |
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |18 Kwi 2010|, 2010 21:01
|
|
|
Struna,to poproszę taka lekcje,bo ja wiem że na wskazanie prędkościomierza i zarazem obrotomierza nie wpływa średnica opon. Te wartości zawsze są takie same.czyli np niezależnie od opon obrotomierz wskaże 2000 a prędkość np. 100km/h na 5 biegu. Co innego oczywiście będzie ze wskazaniem rzeczywistej prędkości podanej np przez gps lub radar. |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Kwi 2010|, 2010 21:30
|
|
|
mowa o realnej prędkości i wpływy właśnie na nią. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |18 Kwi 2010|, 2010 21:32
|
|
|
Struna napisał/a: | mowa o realnej prędkości i wpływy właśnie na nią. |
nikt tutaj nie mowil o tym ze opony nie maja wplywu na realna predkosc. A temat jest o wskazaniu predkosciomierza wiec moja uwaga jest jak najbardziej sluszna |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Kwi 2010|, 2010 21:36
|
|
|
ok, w takim wypadku masz rację |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |19 Kwi 2010|, 2010 20:03
|
|
|
adamf napisał/a: | SŁAWEKTG coś taki zdziwiony tak jest w moim VMie.
| A nie zastanowiles sie jakim cudem samochod osiaga max predkosc przy obrotach ok 75proc mocy maxymalnej? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |19 Kwi 2010|, 2010 20:17
|
|
|
Ma ktoś fabryczną charakterystykę prędkościową VM-ema (125KM)?
Nie chce mi się wierzyć że max moc VM-ema przypada na wyższe obroty niż 3500 obr/min. |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
adamf
Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2007 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: |19 Kwi 2010|, 2010 20:51
|
|
|
SŁAWEKTG podaj swoje parametry. JA zanim napisałem to robiłem test prędkości i obrotów na prośbę kolegi JACUŚ z kartką i długopisem w ręce.
[ Dodano: |19 Kwi 2010|, o 20:52 ]
PRZEPRASZAM miało być JAJCUŚ |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |19 Kwi 2010|, 2010 22:06
|
|
|
brontozaur napisał/a: | Ma ktoś fabryczną charakterystykę prędkościową VM-ema (125KM)? |
Może być tylko wykres mocy i momentu.
Na dole strony
wykres
Edit Jeżeli mnie pamięć nie myli to mój VM przy 190-200 miał ponad 4200 obr/min.
Ale głowy nie dam, to ponad rok temu było. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |19 Kwi 2010|, 2010 22:09, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |19 Kwi 2010|, 2010 22:23
|
|
|
Gaiger napisał/a: | Edit Jeżeli mnie pamięć nie myli to mój VM przy 190-200 miał ponad 4200 obr/min. | I wszystko na ten temat> |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
adamf
Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2007 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: |20 Kwi 2010|, 2010 21:14
|
|
|
Przy 4200-230JEST możliwe, ale tylko na podnośniku takie obroty osiągnąć .
[ Dodano: |20 Kwi 2010|, o 21:16 ]
mowa o 5tym biegu |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |21 Kwi 2010|, 2010 21:24
|
|
|
Adam,bez urazy ale bredzisz.Jak narazie tylko Ty podales takie dziwne wskazania.Jest tak jak pisal Gaiger.Wiec jak narazie jest nas dwoch.Jakbys pamietal mojego avatara sprzed roku,to pamietalbys jakie byly moje wskazania.
http://www.fotosik.pl/pok...34419b1472.html |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
Ostatnio zmieniony przez slawektg |21 Kwi 2010|, 2010 22:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |22 Kwi 2010|, 2010 07:10
|
|
|
brontozaur napisał/a: | Nie chce mi się wierzyć że max moc VM-ema przypada na wyższe obroty niż 3500 obr/min.
|
Moc max przypada na ~ 4050 obr/min. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |22 Kwi 2010|, 2010 07:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Kwi 2010|, 2010 11:24
|
|
|
pany a te VM-y to wogóle jadą coś ponad 2 paki ? i ile im zajmuje rozpędzenie się do nich ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |22 Kwi 2010|, 2010 12:15
|
|
|
Struna napisał/a: | pany a te VM-y to wogóle jadą coś ponad 2 paki ? |
Struna, mój dawał się rozbujać tylko do 200 zegarowych.
Struna napisał/a: | ile im zajmuje rozpędzenie się do nich ? |
Nie wiem, do 200 nie mierzyłem.
0-100 w msb mieścił się w 12 sekundach.
Do 150-160 bujał się całkiem żwawo. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |22 Kwi 2010|, 2010 12:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Kwi 2010|, 2010 12:16
|
|
|
ale podróżowanie tym prędkościami powyżej 160 to raczej dla motora rychła śmierć co ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |