$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Gotowany Wieloryb
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gotowany Wieloryb
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |18 Maj 2010|, 2010 16:47   

do zdjęcia podłokieć i deska. Deskę w zasadzie nie trzeba całkowicie - można tylko wysunąć wgłąb auta, ale ja wyjąłem żeby nic nie uszkodzić przy manewrowaniu z obudową nagrzewnicy.

A co do samej nagrzewnicy - o ile klimatron to pozostaje tylko oryginał za chorą kasę bo zamienników coś już jakby nie ma ostatnio, ewentualnie założyć od zwykłej wersji i brakujące 1,5 cm czymś wypełnić żeby nie łykało lewego powietrza.

Taka ze zwykłej wersji to max 70 zeta. Do klimatrona jak był Viseton to koło 300 zeta kosztował.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |18 Maj 2010|, 2010 19:55   

Struna, Dzięki ;)
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |18 Maj 2010|, 2010 20:11   

co do instrukcji to ja sobie z TIS-a druknąłem żeby nie szukać śrubek po omacku :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
juran_k
[Usunięty]

Wysłany: |1 Cze 2010|, 2010 11:17   

Nie wiem czy to wina skutek wcześniejszego ugotowania mojego wieloryba ale wylazły mi szpilki z głowicy.
wszytko było by ok gdyby nie to że byłem o 200km od domu, w środku nocy i z całą rodziną.
Żeby się ogrzać chciałem spalić to badziewie ale na razie mi przeszło.

Przy następnym razie to zrobie
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |9 Cze 2010|, 2010 10:10   

niektórzy już byli w OBI celem zakupu siekiery do porąbania tego i owego .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |9 Cze 2010|, 2010 10:31   

Ja tam po ostatnim wybryku VM'a zrobiłem mu transplantację na LPG :690:
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
 
 
 
adamf 



Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2007
Skąd: Lubaczów
Wysłany: |9 Cze 2010|, 2010 17:00   

a mój śmiga jak marzenie :) :)
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |9 Cze 2010|, 2010 21:16   

adamf, gratuluję i szczerze życzę Ci aby trwało to jak najdłużej.
W moim najpierw poszła tuleja cylindra więc zrobiłem mu porządną kapitalkę.
Nowe tłoki, tuleje, pierścionki, panewki, szlif wału i wałka rozrządu, nowe szklanki i laski zaworów, itd.
Po czym po półtora roku, na trasie, 350 km od domu, wał korbowy pękł mi na pół.
Przyciągnąłem scorka sierrą :): na holu, pożegnałem się czule :evil: z VM'em i zapakowałem pod maskę 2,3 16v :-D
Edit Dalej twierdzę że to niezłe silniki... tylko że niesamowiecie delikatne.
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |9 Cze 2010|, 2010 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |9 Cze 2010|, 2010 21:37   

Gaiger napisał/a:
gratuluję i szczerze życzę Ci aby trwało to jak najdłużej.
I ja Tobie rowniez
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |9 Cze 2010|, 2010 22:29   

slawektg napisał/a:
Gaiger napisał/a:
gratuluję i szczerze życzę Ci aby trwało to jak najdłużej.

I ja Tobie rowniez

???? Mnie czy adamf, ????
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |9 Cze 2010|, 2010 22:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |9 Cze 2010|, 2010 22:40   

Wam obu :-d :-d
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |9 Cze 2010|, 2010 23:01   

A mnie za co?? :):
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |9 Cze 2010|, 2010 23:36   

decyzji o zmianie VM na 2.3
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |10 Cze 2010|, 2010 19:22   

Jasne.Nadal bede twierdzil,ze ilosc elementow potencjalnie zawodnych jest wieksza w DOHCu niz w VMie.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |10 Cze 2010|, 2010 21:27   

kurde dojechał VMem na zlot omałoco nie holując 2,3 to i Ci zyczy :)
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group