Nawigacja |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Lut 2010|, 2010 18:10
|
|
|
mam se ja jakiś taki odbiornik GPS na blucie i np, on z deaka szybciej łyka satelity niż ten w mancie. Szybkość odczytu to ma jakiś związek z tym czy to sirf2 czy sirf3 ? czy też jakieś inne uwarunkowania ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |1 Lut 2010|, 2010 18:29
|
|
|
Struna napisał/a: | Szybkość odczytu to ma jakiś związek z tym czy to sirf2 czy sirf3 ? czy też jakieś inne uwarunkowania ? |
Tutaj liczy się raczej szybkość zafiksowania pozycji. 2-ka robi to szybciej, bo ma mniej danych do obróbki (10-15 satelitów), a 3-ka, ponieważ potrafi odbierać z 30 sat., to szuka i szuka. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Lut 2010|, 2010 20:15
|
|
|
no dobra, to co - jednak 2-ka lepsza pod dym względem ? w mojej mancie zdaje się 2-ka właśnie jest a szuka dłuuugo po całkowitym wyłączeniu. Toto co mam na bluta szybciej kuma. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |1 Lut 2010|, 2010 20:19
|
|
|
SRIF3 ma wyższą czułość i w mieście lepiej radzi sobie . Co do czasu łapania tzw COLD START to wszystko zależy czy po wyłączeniu urządzenia jest podtrzymywana pamięć ostatniej pozycji to przyśpiesza później złapanie FIX-a . Sporo pomaga czekanie w miejscu aż złapie FIX-a . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |2 Lut 2010|, 2010 10:43
|
|
|
gufer-posepny napisał/a: | Sporo pomaga czekanie w miejscu aż złapie FIX-a . | taa, tylko e ja nieraz stoję ze trzy minuty w miejscu a tu nawet jednego satelity nie może zaczytać, wtedy ruszam gdzieś dalej w inne miejsce i zazwyczaj pomaga. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |2 Lut 2010|, 2010 15:47
|
|
|
bo z tym to różnie bywa właśnie . i zależy gdzie stoi się . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |2 Lut 2010|, 2010 15:51
|
|
|
łeee, a ja myślałem, że to tylko ja tak czekam i czekam jak łoś na to zafixowanie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |2 Lut 2010|, 2010 17:09
|
|
|
Ja z Katowic wydarłem do dąbrowy górniczej na jakieś osiedle to dopiero w dąbrowie załapał FIX-a . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
fidowski [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Lut 2010|, 2010 17:44
|
|
|
Gruber napisał/a: | Waski napisał/a: | mi np czesto sie gubi kolo lotnisk w Dreznie i Berlinie | A jechałeś kiedys 40-sto tonowym składem 5m od wejscia na terminal osobowy na frankfurckie lotnisko? Jednym słowem tom-toma nie polecam.
Długo jezdziłem na palmtopie HP z automapą (antena Holuxa) i nie narzekałem, ale jak trzeba przeskakiwać z samochodu do samochodu to jednak trudno przenieść ten cały bałagan i o niczym nie zapomniec.
Teraz śmigam na Mio Moov 500 z automapą i bardzo sobie chwalę tak w kraju jak i na zachodzie. Ostatnio zwiedziłem lasy w okolicy Zgorzelca bo jakaś menda zamknęła droge i nie pomyślała o wyznaczeniu objazdu. |
a tom tom ma ustawiane parametry pojazdu , czy byl ustawiony na podróż osobowka ?
mi łapie sygnal szybko jak tylko wyjade z hali
garmin jest wolniejszy ale w firmie jest dosc stary to moze dlatego |
|
|
|
|
pandy
Auto: Scorpio Mk3 96, 2.3, MAN, sedan, benzyna
Dołączył: 21 Gru 2006 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |12 Lut 2010|, 2010 17:59
|
|
|
Hmmm - uzywam orginalnego TomTom'a One i Larka 43.1 (bodajze) i oba dzialaja bez klopotu w autku z grzana szyba z przodu - a co do sprawdzenia w boju na zachodzie TomTom deklasuje AutoMape na potege - zwlaszcza w NL gdzie jezdzi sie po wariacku a zageszczenie wjazdow i wyjazdow powoduje ze AM sie gubi... pomijam tu juz klase map TT ktora powoduje ze dokaldnie wtedy kiedy mijam znak ograniczenia predkosci to zmienia mi sie tez na TT wiec moge skipnac obserwowanie znakow ograniczenia predkosci. |
|
|
|
|
toomcat
Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43 Dołączył: 26 Wrz 2008 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |6 Mar 2010|, 2010 14:37
|
|
|
Co powiecie na temat nawigacji w telefonie? kończy mi sie umowa w play i zastanawiam się nad jakimś telefonem . normalnie telefonu używam tylko do rozmów , smsów nie pisze.
z drugiej stony nawigacji nigdy nie kupiłem bo lubie mapy:), ale czasami faktycznie by sie przydała.
mozna wogóle porównać taką w telefonie do normalnej? |
_________________ tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione... |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |6 Mar 2010|, 2010 17:07
|
|
|
zależy jaki telefon
jak taki z windą to pakujesz do niego automapę czy co tam chcesz i śmiga, byle tylko jakiś wyswietlacz był sensowny
pod symbiana (nokiowate) wybór jest daleko mniejszy, natywne mapy nokii są co najwyżej średnie.
jest jeszcze parę aplikacji, które mniej lub bardziej dobrze udają nawigacje ale bulisz wtedy cały czas za transfer danych |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
Ostatnio zmieniony przez maup |6 Mar 2010|, 2010 17:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
toomcat
Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43 Dołączył: 26 Wrz 2008 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |7 Mar 2010|, 2010 11:25
|
|
|
no to lipa, przejrzałem telefony i nie ma co wybrać. dzieki za podpowiedz, bo bym sie wkopał |
_________________ tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione... |
|
|
|
|
ORION
Michał
Auto: Renault Koleos 2.0 dCi 4x4
Wiek: 46 Dołączył: 08 Maj 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |7 Mar 2010|, 2010 11:47
|
|
|
toomcat napisał/a: | no to lipa, przejrzałem telefony i nie ma co wybrać. dzieki za podpowiedz, bo bym sie wkopał |
Na HTC HD2 automapa śmiga sam telefonik też się sprawdza może nie jest tani ale warty swojej ceny.
http://www.htc.com/pl/pro...cification.html |
_________________ Był : Polonez Caro 1.6 92, Opel Vectra 1.8 95, Ford Escort 1.3 93, Ford Scorpio 2.0 16V 95, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI, Renault Koleos 2.0 dCi 4x4 |
|
|
|
|
toomcat
Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43 Dołączył: 26 Wrz 2008 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |7 Mar 2010|, 2010 12:16
|
|
|
nie ma go w play niestety, pozatym chyba nie dał bym tysiaka za telefon:)
poprawka: jest za 1499:) |
_________________ tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione... |
Ostatnio zmieniony przez toomcat |7 Mar 2010|, 2010 13:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|