$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - nie odpala
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
nie odpala
Autor Wiadomość
Prezes
[Usunięty]

Wysłany: |27 Gru 2009|, 2009 15:10   nie odpala

Sprawa wyglada tak. Auto jest po wymianie filtrow, oleju i sa nowe wtryski. Założyli mi ostatnio taka reczna pompke paliwa co jest do motorowek bo jest tam ten zaworek zwrotny-bylo podejrzenie ze paliwo mi sie cofa. No ale dalej jest to samo. Trzeba go dlugo krecic zeby odpalil..ewentualnie czestuja go samostartem ale nie chce zeby za czesto to robili bo to przeciez silnik po dupie dostaje. Za to jak zalapie to juz pozniej odpala od strzala bez problemu. Co to moze byc ?

Chyba mieliscie racje co do VMa...chociaz przed wczoraj na banie to lekko ponad 200 polecial ;p I to chyba jedyny plus tego auto jaki sie narazie dopatrzylem. Jesli teraz to okaze sie cos powaznego to..pozegnam sie ze scorpio na zawsze
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 11:23   

Szybko sie poddales.Akurat predkosc nie jest specjalnie atutem tego auta,a naduzywanie jej szkodzi.Sprawdz tradycyjnie kable do swiec,a najlepiej od razu obetnij fajki i zaloz uszka.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 11:41   

Kompresja mierzona??
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
 
 
 
Prezes
[Usunięty]

Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 14:14   

niby cos z pompa jest nie tak bo uklad sie zapowietrza ale znajomy wlasnie mi to robi i to z takim skutkiem ze bede mial troszke wiecej kucy heh. musze wymienic swiece bo 2 sa do niczego. Dzisiaj bede tez regenerowal skrzynki. Planuje tez wymienic te rolki od paska bo mi piszczy troche ale nigdzie ich dostac nie moge na allegro

[ Dodano: |28 Gru 2009|, o 14:16 ]
i tak jak mowie. pozniej jak wreszcie odpali po nocy no to chodzi bez problemu. nie skacze na obrotach ma moc itp. nawet jak tak stoi 3h to odpala normalnie. ale wlasnie po nocy czyli ok 10h do nastepnego odpalenia sa problemy
 
 
Tomek Z 



Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54
Dołączył: 29 Maj 2005
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 15:08   

podgrzewacz paliwa sprawdzić czy szczelny lub od razu lepiej wywalić.

[ Dodano: |28 Gru 2009|, o 15:11 ]
tu coś jest na ten temat
http://ford-scorpio.pl/fo...grzewacz+paliwa
_________________
~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!!
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 17:01   

Prezes napisał/a:
wlasnie mi to robi i to z takim skutkiem ze bede mial troszke wiecej kucy heh.
Cuda,cuda oglaszaja.....
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Prezes
[Usunięty]

Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 17:37   

no i jest juz ok :) Pali od strzala....teraz czas wymienic rolki (270zl sztuka - masakra ) i czas na swiece. Bedzie ok :D VMa lepsza niz beema :D heh
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 17:45   

Prezes napisał/a:
(270zl sztuka - masakra )
Cierpisz na nadmiar gotowki,czy nie chce Ci sie szukac?Nie wymienia sie rolek,tylko lozyska za ok.13pln szt.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Prezes
[Usunięty]

Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 18:16   

slawektg napisał/a:
Prezes napisał/a:
(270zl sztuka - masakra )
Cierpisz na nadmiar gotowki,czy nie chce Ci sie szukac?Nie wymienia sie rolek,tylko lozyska za ok.13pln szt.


no coś Ty :P ja raczej biedny czlowiek jestem ;p wlasnie widzialem cos takeigo za 20zl na allegro ale nie jestem pewien czy to to. jak ktos by mi znalazl to co mam kupic to ma u mnie browarka.
dzwonilem przed chwila to jednego z dwoch mechanikow ktorzy mi robia auto i on powiedzial ze te lozyska to moga nie pasowac bo podobno kazda rolka moze miec inne. Co o tym sadzicie ?
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 18:52   

Prezes napisał/a:
Co o tym sadzicie ?

Sądzimy, że nie czytasz ze zrozumieniem. Jak dobry człowiek mówi Tobie wymień łożyska, to je wymień a nie pytaj się swoich mechaników, którzy w życiu VM-a na oczy nie widzieli. Jakie łożyska (JEDNAKOWE!!!) znajdziesz w dziale Diesel. Na pewno ich rozmiar podawał magmart
Zdejmujesz rolki, wymontowujesz pierścień Segera, wyciskasz łożysko, wciskasz nowe, zakładasz pierścień, montujesz rolkę.
_________________
Waldi
Ostatnio zmieniony przez Waldi_L_N |28 Gru 2009|, 2009 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Prezes
[Usunięty]

Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 19:31   

Waldi_L_N napisał/a:
Prezes napisał/a:
Co o tym sadzicie ?

Sądzimy, że nie czytasz ze zrozumieniem. Jak dobry człowiek mówi Tobie wymień łożyska, to je wymień a nie pytaj się swoich mechaników, którzy w życiu VM-a na oczy nie widzieli. Jakie łożyska (JEDNAKOWE!!!) znajdziesz w dziale Diesel. Na pewno ich rozmiar podawał magmart
Zdejmujesz rolki, wymontowujesz pierścień Segera, wyciskasz łożysko, wciskasz nowe, zakładasz pierścień, montujesz rolkę.



posluchaj kolego pytac sie bede kogo bede chcial. A chyba lepiej jest znac wiecej zdan na temat ktory mnie interesuje zeby wiedziec ktora odpowiedz jest najbardziej trafna. Jak sie znasz tak dobrze na autach to gratuluje i zazdroszcze. Ja poki co mam mature przed soba wiec w mechanika sie bawic nie bede a nie po to sie rejestrowalem na forum zeby teraz oczami swiecic. Jak czegos nie wiem- to pytam. W aucie po prostu wkurza mnie to ze tak piszczy jak chodzi i tyle. Z reszta zamiast mi dawac cenne rady kogo mam sie radzic itp moglbys mi pomoc np podajac link jakiejs dobrej firmy co robia takie lozyska.

tak na marginesie. Bagnet od transita w dieslu bedzie pasowal ?
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 19:33   

Prezes, spokojnie.

Chłopaki mają/mieli po VMie przez jakiś czas, więc z własnego doświadczenia z tym motorkiem mogą Ci coś więcej powiedzieć niż mechanik, który jak Scorpio zobaczy, to mu się symbol dolara zamiast źrenic robi.
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 20:05   

Prezes napisał/a:
Z reszta zamiast mi dawac cenne rady kogo mam sie radzic itp moglbys mi pomoc np podajac link jakiejs dobrej firmy co robia takie lozyska.

Przepraszam kolegę za niestosowną odpowiedź. No cóż mi matura nie będzie już dana :/
Już pędzę z żądanymi linkami producentów:
FAG - http://www.fag.com/content.fag.de/en/index.jsp
SKF - http://www.skf.com/portal/skf/home
NGK - http://www.ngk.com/
FŁT Kraśnik - http://www.flt.krasnik.pl/

Najbliższą centralę masz w FŁT najdalej NGK bo to Japonia.
A po łożyska to zgłoś się do najbliższego sklepu zaopatrzenia rolnictwa typu Agroma lub do swojego rodzimego POM-u (Państwowy Ośrodek Maszynowy).

OK. Młody człowieku, pożartowaliśmy sobie, a teraz na poważnie. W jakiejkolwiek szukajce wrzuć swoją miejscowość i hasło "łożyska". Zadzwoń tam i zapytaj się czy mają odpowiedni typ. Nadal nakłaniam Ciebie do przeszukania postów magmarta - znajdziesz tam typ łożyska - ważny jest pełny opis cyfrowy i literowy informujący o średnicach, szerokości, typie łożyska i o tym, że jest obustronnie zamknięte. Ta nazwa składa się z 4 cyfr i jednej lub dwóch literek. Nie kupuj niesprawdzonych firm - kup jednej z tych co wymieniłem, ale nasze, polskie będzie najtańsze.
_________________
Waldi
 
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 20:07   

Co do FŁT to lepiej spytaj wcześniej co tam u nich piszczy, bo ostatnio cieniutko przędą ;/
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |28 Gru 2009|, 2009 20:20   

Ok, łożyska 6305 OBUSTRONNIE ZAMKNIĘTE!!!! (nie pamiętam symbolu katalogowego) - po prostu poproś o obustronnie zamknięte. Rozmiar typowy - będzie na półce, więc jeżeli masz wątpliwości, to wymontuj łożyska i dopiero z nimi dla porównania pojedź do sklepu. Jeżeli masz zamiast klimy kółko to tam jest inne łożysko - 62305.
I obejrzyj stan rolek - jak są na bieżni ewidentne wżery lub zniekształcenia - objawem może być zniszczona gładka część paska wielorowkowego, to trzeba by zabielić powierzchnię - ale to robota dla szlifierza dysponującego szlifierką do wałków.
_________________
Waldi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group