$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - -10C i nie pali
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
-10C i nie pali
Autor Wiadomość
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |21 Gru 2009|, 2009 22:31   

Ja tam nie ufałem paliwom zimowym i zawsze lałem ( i dalej dolewam) do paliwa.
Przedtem do oleju lałem denatury , teraz do Pb dolewam sprytu (1 flaszka technicznego na 1/4 baku).
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |21 Gru 2009|, 2009 23:20   

powiedziałem to ostatnio szwagrowi (wyciagajac fiesta jego tdi z zaspy zeby wepchac do garazu), napisze i na forum
kazdy tedeik to zul - jak sie nie zainwestuje i nie przygotuje auta do zimy to potem nie ma dziwne ze auto nie odpali
jesli filtr paliwa nie jest wymieniany, swiece nie sa sprawdzone, niesprawne wymienione to auto nie tyle ze moze nie odpalic co nie ma prawa odpalic
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
juran_k
[Usunięty]

Wysłany: |22 Gru 2009|, 2009 08:03   

ja myślę że to standardowy problem zapowietrzania się układu paliwowego. Wymienić fabryczne przewody paliwowe w komorze silnika, wywalić szybkozłączki i oczywiście podgrzewacz paliwa, sprawdzić szczelność pompki ręcznej.
 
 
adamf 



Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2007
Skąd: Lubaczów
Wysłany: |22 Gru 2009|, 2009 16:55   

witam wszystkich podstawowa rzecz to;mocny akumulator,sprawne świece żar.i dobre paliwo.Powinien nawet przy -30 zapalić VM.Z NIEDZIELI na Poniedziałek o czwartej rano -22 nie w garażu mój zapala bez problemu. :) :)
 
 
neos64
[Usunięty]

Wysłany: |22 Gru 2009|, 2009 18:14   

Wszyscy pisza dobre rady to ja też dodam od siebie że świeczki żarowe i prąd rozruchowy minimim 720 scorpupka pali mi przy -13 w nocy jak szalona:) nie musze w ogole dotykać pedału gazu nie wiem od czego to zależy bo różne czary mary się dzieją ale w mom przypadku byłem pod wrażeniem bo nawet benzyniaki miały problem z rozruchem... świeczki mają niespełna rok a bateria półtora roku kompletnie bezobsługowy najmocniejsza centra futura do diesla pod scorupke może to własnie recepta na dobry rozruch szczególnie w ekstremalnych warunkach... a ekstremalne były na maksa jesli na silniku wisiały sople lodu :) akumulator też wygladał jak z zamrazlanika:) robie też w te mrozy czesto taki manewr że po otwarciu auta zapalam na 5 sekund światła postojowe aby pobudzić baterie i wtedy dopiero kręce polecam tą recepte podobno działa nie znam się na tym dokładnie ale działa w innych markach aut rónież :)
 
 
YGH 
Jaco



Auto: Laguna II 1.9dCi, Golf II GTD
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Paź 2007
Skąd: Wodzisław Śl.
Wysłany: |22 Gru 2009|, 2009 18:38   

slawektg napisał/a:
Skoro byl majstrem w PKSie,to mial na mysli pompe paliwowa,ktora przy pompach rzedowych zasilala wtryskowa.




no nie koniecznie, wiele diesli ma też pompke w baku (ostatnie lata spędził też jako mechanik przy busach - sprinter, iveco, vario, LT, vero, soliny itp. więc robiło sie) a co do tego że VM nie ma pompki w baku - skąd ja i mój ojciec miał o tym wiedzieć?
 
 
 
adamf 



Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2007
Skąd: Lubaczów
Wysłany: |22 Gru 2009|, 2009 22:59   

kilka słów na temat wystrzelonego jak strzała z łuku bagnetu poziomu oleju miałem to 3 dni tamu po zapaleniu ok.3min. pracy na postoju nastąpił bumm...??? silnik nadal pięknie pracuje jakby nic.OKAZAŁO SIĘ ŻE ZAMARZŁA ODMA-PRZEWÓD GUMOWY na całej długosci był LLUUDD.Jest to efekt krótkich odcinków jazdy na dużym mrozie.pozdrawiam ,,,,,,,,,,,adamf. :shock: :shock: :)
 
 
neos64
[Usunięty]

Wysłany: |22 Gru 2009|, 2009 23:07   

adamf napisał/a:
kilka słów na temat wystrzelonego jak strzała z łuku bagnetu poziomu oleju miałem to 3 dni tamu po zapaleniu ok.3min. pracy na postoju nastąpił bumm...??? silnik nadal pięknie pracuje jakby nic.OKAZAŁO SIĘ ŻE ZAMARZŁA ODMA-PRZEWÓD GUMOWY na całej długosci był LLUUDD.Jest to efekt krótkich odcinków jazdy na dużym mrozie.pozdrawiam ,,,,,,,,,,,adamf. :shock: :shock: :)




Zgadza się niedogrzany diesel w te mrozy to najgorsze co może być minimum 30 minut silnik powienen pracować bez przerwy, ruszanie z miejsca zaraz po odpaleniu to kolejny wielki błąd, całe szczescie mało jest takich osób którym wydaje się że jest środek lata odpalają i jadą... wiekszość grzeje do 10 minut minimum zanim ruszy.
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |23 Gru 2009|, 2009 13:38   

jak miałem styczność ze starami i aviami, to ognisko pod miską w najgorsze mrozy się robiło. A w delikatniejsze to odpał na gazetę - zawsze działało. Zresztą wózkek widłowy na gazetę też nie raz odpalałem.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Gru 2009|, 2009 13:40   

taki star jak nie poczytał rano gazety w zimie to nie odpalał :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
grigorios
[Usunięty]

Wysłany: |23 Gru 2009|, 2009 13:51   

Mrozy poszły - problem zażegnany. Juz bylem na stacji i nalalem 50L ropy i 1litr Pb98. A jeszcze przed zima zmienialem komplet filtrow i olej i od zawsze tankuje na orlenie Verwę:D Dziwne rzeczy... Mam nadzieje ze teraz bedzie ok. Byle przetrwac zime bo na ten okres ciezko z kasa by wkladac w auto:)
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |23 Gru 2009|, 2009 14:17   

nie wiem jak Orlen, ale statoil ma ropę trochę lepszą niż aktualnie jest pogoda - jak mało jreździs i bak ci starcza na dobry tydzień, to mogłeś sie przejechać w czasie ostatnich mrozów.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
adamf 



Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2007
Skąd: Lubaczów
Wysłany: |25 Gru 2009|, 2009 23:26   

tak to mogę potwierdzić STATOIL dał bym na pierwszym planie jeżeli mowa o jakości paliwa w NORWEGI uciekło mi 2 at życia pracowałem w serwisie VOLVO ZRESZTĄ nad którym trzyma [łape] FORD .dIESLE ODPALAŁEM NAWET przy - 32st. Nigdy nie było z paliwem najmniejszego problemu miałem tam wtedy swoją GRANADE 2. 5. D.na norweskim paliwie chodziła pięknie.pozdrawiam..........adamf :) :) :rofl:
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |29 Gru 2009|, 2009 10:19   

Tylko pytanie czy Statoil w Norwegii to ten sam Statoil w Polsce w sensie źródła paliwa.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
masa300789 


Auto: Mondeo 2,5 v6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Skąd: Prudnik
Wysłany: |29 Gru 2009|, 2009 10:24   

napewno ten sam :695: :695: :695: ...tak jak z cala reszta dobrobytu!!
_________________
Pozdrawiam Robert
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group